מיקרוטופינג- כל מה שצריך לדעת

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מיקרוטופינג הוא טרנד מיוחד מאוד של השנים האחרונות. עושים בו שימוש עבור ציפוי משטחים, קירות, רהיטים, רצפות ותקרות. ניתן לסגנן את העיצובים בצורה מותאמת אישית בהתאם לרצונו של כל אדם. מיקרוטופינג כולל בתוכו מספר יתרונות, כאשר רובם אסתטיים ועיצוביים. אם אתם תוהים מהו אותו מיקרוטופינג, מתי משתמשים בו והאם גם לכם כדאי להשתמש בו בעיצוב הבית שלכם, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

מיקרוטופינג- במה מדובר?

מיקרוטופינג היא שכבת בטון דקה במיוחד, בעובי של מילימטרים ספורים. היא משמשת עבור חיפוי ועיצוב למשטחים קיימים ובדרך כלל ניתן להעמיד את החיפוי על בטון מלוטש, אך לא רק. מעצבי פנים וכן אנשים אחרים עושים שימוש במיקרוטופינג גם עבור חיפוי של קירות בלוקים, חיפוי רהיטים מחומרים שונים ועוד. המראה של הציפוי יהיה אלגנטי וחלק וניתן לעצב ולסגנן אותו בהתאם לסגנון הנדרש. התוצאה המתקבלת היא תוצאה מרהיבה ביופייה, אך מעבר לכך היא חשדנית, מקורית ועוד ועל כן מדובר על דבר כל כך פופולארי כיום. במיקרוטופינג או בשמו האחר: בטון מוחלק, משתמשים לא מעט בבתים פרטיים, בעיצוב מבנים ציבוריים גדולים, בעיצוב אולמות וגני אירועים, בעיצוב מוזיאונים, בעיצוב מפעלים, חנויות, משרדים ועוד.

 

חיפוי באמצעות מיקרוטופינג- כל היתרונות

בכדי לחפות רצפות, קירות, תקרות ודברים אחרים עושים לרוב שימוש בטפטים, אבנים וכן שיטות חיפוי שונות אחרות. אין ספק כי ישנן שיטות טובות לחיפוי קירות ולכל אחת יש את היתרונות שלה, אך חיפוי מיקרוטופינג ידוע כבעל יתרונות רבים.

ראשית כל, ניתן לעצב רצפות וקירות במיקרוטופינג בצוורה קלה יותר מאשר באמצעות חומרים אחרים. כמו כן, עושים בהם שימוש גם בבתים פרטיים וזאת לצורך שיפור ועיצוב הבית וגם עבור עיצוב מבנים מסחריים שונים. ניתן להטמיע את הלוגו של העסק בשיטת חיפוי זאת בקיר או ברצפה של המשרדים, של המפעל, של בית העסק ועוד. כמו כן, ניתן לסגנן את הבית בחיפויים מיוחדים ביותר באמצעות שימוש בבטון המוחלק.

יתרונות נוספים של המיקרוטפינג הם שהוא בעל מגוון רחב של עיצובים בהתאמה אישית. מדובר על שכבת בטון דקה מאוד שלא מוסיפה כמעט כלל לנפח של הקירות, לגובה של הרצפה או לעומק של הרצפה. מעבר לכך, חשוב מאוד לדעת שעל אף ששכבת הבטון דקה מאוד, כאשר עבודת החיפוי מתבצעת בצורה מקצועית ומדויקת, הרי שהחיפוי יהיה חזק מאוד. ניתן לבצע החלקה והתאמה לכל סגנון ולהעניק מראה מהודר ויוקרתי או עתיק ומיושן. את החיפוי ניתן להתאים לכל מבנה, לכל קיר, רצפה, תקרה ועוד והמראה המתקבל יהיה אסתטי ונעים לעין.

אין ספק כי מיקרוטופינג שהוא חיפוי בטון בשכבה דקה מהווה כיום חיפוי פופולארי ביותר אשר יכולה לשמש במגוון רחב של מקומות ולמגוון רחב של דברים. חשוב לבחור עבור יישום החומר המדובר רק בחברה מקצועית ואמינה.

 

 

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה