מה מחפשים אנשים שרוצים לקנות דירה עם מערכת בית חכם?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

ככל שהעולם נעשה מקושר יותר, טכנולוגיות הבית החכם נמצאות במגמת עלייה. רוכשי בתים מחפשים יותר ויותר בתים המשלבים תכונות חכמות, החל מעוזרי קול ועד למערכות אבטחה. אם אתה בעל בית או מתווך המעוניין למכור נכס, כדאי להיות מודע לטרנד הזה ולהתמצא בתכונות של בית חכם המבוקשות ביותר.

 

אסיסטנטים קוליים

פתרונות כמו ALEXA של אמזון וכמו GOOGLE ASSISTANT הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות. ניתן להשתמש במכשירים האלה לשליטה בכל דבר, החל מתאורה ועד מוזיקה, ואף ניתן לשלב אותם עם מכשירי בית חכם אחרים. מדובר בדבר הבסיסי ביותר והמבוקש ביותר כשזה מגיע לטכנולוגיה של בית חכם. אם אתם רוצים להראות משכנעים כשאתם מציגים דירה שמאובזרת בפתרונות של בית חכם בתור מתווך ולא רוצים ליצור רושם של מישהו שהרגע סיים קורס תיווך נדלן ועדיין לא מתמצא טוב בסחורה שהוא מציע, מומלץ להתאמן בשימוש בכלים כאלה, כדי שהקונים הפוטנציאליים יוכלו באמת להתרשם לטובה מהאפשרויות שהכלים האלה מציעים ומרמת הנוחות שהם יוכלו לספק בשביל מי שיגור בדירה הזאת בעתיד.

 

תרמוסטטים חכמים

פיצ'ר פופולרי נוסף של בית חכם היא התרמוסטט החכם. מכשירים שמבוססים על תרמוסטטים חכמים יכולים ללמוד את שגרת היומיום שלכם ולהתאים אוטומטית את הטמפרטורה בבית שלכם כדי לחסוך באנרגיה כשאתם לא נמצאים שם. ניתן גם לשלוט בתרמוסטטים חכמים רבים מרחוק, מה שמאפשר לכם לכוונן את הטמפרטורה מהסמארטפון, מחשב נייד או טאבלט.

 

מערכות אבטחה

אבטחה היא תמיד הגורם החשוב ביותר כשזה מגיע לכלים שיכולים לשלוט כמעט על כל דבר שקשור לבית שלכם, וטכנולוגיות בית חכם יכולות לספק שכבת הגנה נוספת. ניתן לתכנת מערכות אבטחה חכמות לזהות תנועה, לשלוח התראות לסמארטפונים שלכם, ואפילו להשתלב עם מכשירים אחרים כמו מנעולי דלתות ומצלמות. רוכשי בתים רבים מחפשים כיום בתים עם אפשרויות אבטחה חכמות, מה שהופך אותם לנקודת מכירה שמעלה את ערך הנכס.

 

תאורה אוטומטית

כיום כבר קשה לדמיין בית חכם שאין בו אפשרות של תאורה אוטומטית. ניתן לתכנת את המערכות האלה להפעלה וכיבוי בזמנים ספציפיים, או לשלוט בהן מרחוק בעזרת גאדג'טים שונים. לחלק מהמערכות יש אפילו חיישנים מובנים שיכולים לזהות מתי אתם נמצאים בחדר ולהתאים את התאורה בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם.

לסיכום, טכנולוגיות הבית החכם הופכות נפוצות יותר, ורוכשי בתים מחפשים יותר ויותר בתים המשלבים את האופציות האלה. על ידי הבנת המאפיינים של בית חכם המבוקשים ביותר, בעלי בתים ומתווכים יכולים לשווק טוב יותר את הנכסים שלהם וליצור רושם הרבה יותר משכנע על הקונים הפוטנציאליים. בין אם אתם בעלים של נכס שאתם רוצים למכור, מתווכים או משקיעי נדל"ן סדרתיים שעוסקים בהשבחה של נכסים, כדאי לשקול להכיר את היתרונות הרבים של שילוב טכנולוגיות בית חכם בנכסים שלכם.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה