מהם היתרונות בהתקנת מצלמות נסתרות?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

כל אחד מאיתנו יכול להבחין בקלות בכל מיני מצלמות אבטחה גדולות שנמצאות באזורים שונים. אך לצד המצלמות הגלויות יכולות להימצא להן גם מצלמות נסתרות שאותן אינכם רואים. גם אם המקום נראה לכם ללא מצלמות בכלל, יכול להיות כי מתחת לאף שלכם ישנה מצלמה. מה זה אומר? שבזמן שאתם עושים מעשים שונים, לא מן הנמנע כי אתם מתועדים. בעולם שבו אנו חיים צריך לקחת בזהירות את כל העניינים האלה. הרי לא תרצו שיצלמו אתכם כאשר תבצעו מעשים שונים שלא תהיו מעוניינים שיראו אותם. מה היתרונות בהתקנת מצלמה נסתרת בבית או בעסק?

 

מצלמות נסתרות לתיעוד אותנטי

זה לא סוד כי כאשר מוצבות מצלמות אבטחה רגילות במבנה יהיה אפשר מיד לראות אותן. אנשים משנים את ההתנהגות שלהם לפי מצלמות האבטחה בידיעה כי רואים אותם. מצלמת אבטחה מתעדת את המציאות בדיוק כמו שהיא בצורה אותנטית. מה שאומר שאתם רואים מה כל אחד עושה מבלי לעגל פינות. מה שנדרש מכם לעשות זה רק להציב את המצלמה במקום כזה שהיא תוכל לתעד סביבה רחבה. לאחר מכן תוכלו לעזוב את המקום, ולחזור למצלמה כעבור זמן מה. אנו סבורים כי התיעוד במצלמה יהיה כזה שלא ידעתם עליו לפני כן.

 

לא פוגעות בנראות של הבית או העסק

יש כאלה שלא מציבים מצלמות אבטחה בבית או בעסק רק בגלל שהן פוגעות בנראות של המקום. מצלמות אבטחה נסתרות נועדו בין היתר כדי למנוע את הבעיה הזאת. את המצלמה הנסתרת תוכלו להציב אצלכם בבית או בעסק מבלי שאף אחד יראה אותה. מה שאומר שמבחינה ויזואלית תוכלו לשמור על הנראות של המקום כמו שהוא. רק שבכל פעם אתם מקבלים תיעוד שיאפשר לכם להבין מה קורה ממש מתחת לאף שלכם. הנראות של המצלמה היא עניין שעבור רבים מהווה דבר שלא ניתן להתפשר עליו. הפתרון הזה יגרום לאנשים רבים שלא תכננו להתקין מצלמת אבטחה להתקין מצלמה נסתרת. תוכלו לבחור מצלמה נסתרת שאף אחד לא ידע על קיומה מלבדכם.

 

סנכרון עם מערכות אבטחה נוספות

מצלמת אבטחה נסתרת היא מצלמת אבטחה שמסתנכרנת עם כל שאר מערכות האבטחה האחרות. מה שאומר שתוכלו לקבל את האבטחה האולטימטיבית מיד עם התקנת מצלמת האבטחה. מצלמות נסתרות מגיעות עם פיצ'רים מתקדמים, כאלה שלא תמיד תמצאו במצלמות רגילות. אם אתם כבר מתקינים מצלמה בבית או בעסק מוטב כי היא תספק את הסחורה כמו שצריך. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו אתם מרגישים כי אתם לא ממצים את הכלים שעומדים לרשותכם. השמירה על הבית או על העסק עם מצלמת אבטחה נסתרת היא חשובה מאין כמותה. רוצים לרכוש מצלמות אבטחה נסתרות מתקדמות? היכנסו לאתר גו גוד לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה