למה אתם חייבים שיהיה לכם מפתח חכם לרכב?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בעבר היינו צריכים להגיע עד למנעול ברכב עצמו כדי לפתוח אותו ולהיכנס אליו. כיום אנו נעזרים בטכנולוגיה מתקדמת שנועדה להקל עלינו במידת האפשר. זה נכון גם כאשר אנו מדברים על המפתחות לרכב בהם אנו משתמשים באופן קבוע ורציף. כמה פעמים ביום יוצא לכם לפתוח את הרכב הפרטי שלכם? אנו מדברים על עשרות פעמים, בכל פעם מסיבה כזו או מסיבה אחרת. המטרה של מפתח חכם לרכב תהיה לשנות את המציאות אותה הכרתם עד כה. אנו כאן נסקור לכם את היתרונות הרבים בשימוש במפתח הזה. אם כבר יוצא לכם לפתוח את הרכב, לפחות תעשו זאת עם המפתח הנכון שיהיה המתאים ביותר לכם.

 

מהו מפתח חכם לרכב?

השם של מפתח חכם לרכב עלול לבלבל אתכם כאשר אתם באים לרכוש אחד כזה. בעצם המפתח הזה יסייע לכם להניע את הרכב, לפתוח ולסגור אותו מבלי להשתמש במפתח. כל הפעולות שהייתם עושים בעבר עם מפתח כבר לא נעשות בעזרתו. המפתח אמור להיות רק בקרבת מקום כדי שיהיה ניתן להשתמש בצ'יפ החכם שמותקן בו. הצ'יפ מתקשר באופן אלחוטי עם מערכות הרכב ומאפשר לכם לבצע את הפעולות. כמובן שאם המפתח לא יהיה בקרבת הרכב לא יהיה ניתן לבצע את כל הפעולות הללו. המפתחות החכמים לרכבים סוחפים את השוק ונדמה כי בעתיד ישתמשו אך ורק בהם.

 

מהם היתרונות של מפתח רכב חכם?

אם כבר ברצונכם להחליף את המפתח הישן, מוטב כי תכירו את היתרונות של המפתח החכם. זה שיצא לכם לשמוע על הפלוסים הרבים, אין זה אומר שיהיה עליכם לבחור בו בצורה עיוורת. רק אחרי שתכירו את היתרונות הרבים לא אמורות להיות ספקות או שאלות. אז מה תרוויחו ברגע שתהפכו את המפתח הישן של הרכב למפתח חדש? הינה היתרונות הבולטים ביותר שלא אמורים להשאיר לכם ספקות אחרי שתכירו אותם.

  • נוחות מקסימלית – כמה פעמים יצא לכם לשבור את הראש בחיפושים אחר המפתח? מהיום המציאות הזו כבר לא תטריד אתכם יותר. המפתח יכול להישאר בתיק או בכיס, אין צורך להוציא אותו בכל פעם שמגיעים לרכב. על ידי לחיצה קטנה ניתן יהיה לפתוח את הרכב וגם לסגור אותו או לבצע כל פעולה אחרת. כמובן שזה מעולה לאנשים שהידיים שלהם תפוסות רוב הזמן, ולא יכולים להתפנות לשם כך.
  • מתאים לכל רכב – חוששים כי מפתח חכם לרכב לא רלוונטי לכם? החדשות הטובות הן שניתן להתקין את המפתחות הללו בכל סוגי הרכבים. אינכם צריכים להחליף את הרכב לרכב חדש כדי להנות מהיתרונות של המפתח הזה. גם רכבים ישנים עם מפתחות מיושנים יכולים לעבור את השדרוג המיוחל. המומחים של סופר מנעולן ישמחו לבצע את ההחלפה ולהביא את הרכב שלכם למאה ה-21. כמובן שאם יש צורך להחליף את המערכות ברכב העלות צפויה להיות בהתאם לכך.
  • מינימום תקלות – יצא לכם לחשוב מדוע קורות רוב התקלות ברכב? רוב התקלות מתרחשות בגלל שאתם צריכים להניע בעצמכם את הרכב עם המפתח. כאשר משתמשים במפתח חכם לרכב, העניין הזה לא אמור להטריד אתכם עוד. אין זה אומר כי לא תהיינה תקלות, אך כמות התקלות תפחת באופן מהותי. לא תמצאו את עצמכם במצב בו יהיה עליכם להזעיק מנעולן בכל יום מחדש. תהיה לכם האפשרות להניע ולסגור את הרכב בקלות על ידי שימוש במפתח החכם והמשוכלל.

 

מה עושים שהמפתח החכם לא מגיב?

נדגיש כי זה שמדובר על מפתח משוכלל, זה לא אומר כי לא תתמודדו עם בעיות. כמו כל מוצר אחר גם מפתח חכם לרכב עלול שלא להגיב כאשר תעמדו מול הרכב. האם זה אומר שיהיה עליכם להשלים עם המציאות הזו? כמובן שלא, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקרוא למנעולן. מנעולן מוסמך יעניק לכם שירות תיקונים אפקטיבי בהתאם למציאות איתה אתם מתמודדים. בעזרת מכשור מתקדם הוא יבחן את הסנכרון בין הרכב לבין המפתח החדש. כדי שהמפתח יצליח לתפקד בצורה מיטבית חייב להיות סנכרון מלא שעלול להשתבש מפעם לפעם. אך כמו שכבר אמרנו כמות התקלות תהיה נמוכה מאוד כל עוד עושים את המפתח בעזרתו של מנעולן מנוסה.

 

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה