להרגיש בטוח: 5 טיפים לבחירת מצלמות אבטחה לבית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

עולם האבטחה הופך מתקדם יותר בכל יום שעובר. הרי, אם אתם כבר עסוקים בהתקנה של מערכות לבית חכם, אתם כבר יודעים, הטכנולוגיה פה כדי להישאר. שימוש במצלמות להגנה על הבית, הוא כבר לא נחלתם של מעטים, מדובר על תופעה רחבה, כאשר עוד ועוד אנשים מרחבי העולם, בוחרים להתקין מערכות מהסוג הזה. במאמר הבא נדבר על ההבדלים בין סוגים שונים של מצלמות אבטחה. נסביר על האתגרים של התקנת מצלמות בבית חכם ונעזור לכם לבחור נכון כדי שתרגישו בטוחים.

 

הטיפ הראשון, לשלב בין שתי טכנולוגיות

בשפה המקצועית, מצלמות אבטחה, נקראות: 'מצלמות במעגל סגור'. יש להן שתי מטרות, הראשונה, לתעד את המתרחש ולשמור את המידע. המטרה השניה של מצלמת אבטחה היא ליצור הרתעה. כמובן, אפשר להינות מהחידושים של השנים האחרונות וליצור מנגנון אשר יתריע בכל תנועה חשודה, אך האלמנט הזה לא מוריד משני התפקידים העיקריים של התקנה מהסוג הזה.

מצלמות אבטחה מותקנות כך שיש קשר בין האחד לשניה. בעבר, ניתן היה להתקין רק מערכת תקשורת קווית ביניהן. היום, ניתן לסגור את המעגל על ידי שימוש במערכת אלחוטית. משום שאף אחת מהמערכות הללו לא מושלמת ולא נטולת פגמים, ההמלצה הראשונה שלנו היא למצוא את הדרך לשלב בין השתיים. כדי ליהנות משני העולמות.

 

טיפ שני, להיעזר בשירותים של חברת שמירה

בהתחלה, מתקינים מערכת לבית חכם ונדמה כי כל השליטה על הנעשה בבית, תלויה בכם. אבל, אם יכנסו פורצים לבית הפרטי שלכם, אולי יהיה לכם חומר מצולם אותו תעבירו לרשויות אכיפת החוק, אבל ברגע האמת, הרי שאתם נותרים חסרי אונים. מצלמות אבטחה חשובות, אבל הן לא יכולות לפתור כל בעיה. לעומת זאת, חברת שמירה מקצועית, תגיע עד אליכם, במידה ויש חשש כי מפגעים ניסו לחדור לשטח שלכם.

 

טיפ שלישי, להפריד בין מצלמות חיצוניות ובין תצלום של פנים הבית

כדי שבעת הצורך, תוכלו להביא את הפורץ למשפט, אתם צריכים שהעדויות המצולמות יהיו באיכות מצויינת. מטבע הדברים, תנאי מזג האוויר עלולים להקשות על עבודת המצלמה. לכן, בכל פעם, התאימו את מצלמות האבטחה המתאימות. אם אנחנו מדברים על צילום של שער הכניסה לבית לדוגמא, הרי שהמצלמות צריכות להיות עמידות מפני שינויי מזג האוויר ולהיות בעלי היכולת לצלם תמונה איכותית, גם אם התנאים לא מושלמים לצילום. לעומת זאת, בתוך הבית,  אפשר לבחור בעדינות יותר וקטנות יותר. גם משיקולים של עיצוב ואסתטיקה וגם לאור התנאים המשופרים לצילום בחלל סגור.

 

טיפ רביעי, לבחור במכשירים מתקדמים

כאמור, הטכנולוגיה מאפשרת לרבים מאיתנו, לצרוך שירותים ומוצרים באיכות גבוהה ביחס לשנים עברו. נצלו זאת. כאשר אנחנו מגיעים לשאלות על הביטחון האישי שלכם ושל בני הבית שלכם, הרי שאין מקום לפשרות. אל תוותרו על מוצרים איכותיים, אשר יספקו לכם את המענה האולטימטיבי. גם אם תשלמו עוד קצת כסף, בסופו של דבר, הביטחון שלכם, שווה הכל.

 

טיפ חמישי, לא לשכוח לאחסן את המידע במקום בטוח

בדרך כלל, מצלמות אבטחה לא יכולות לשמור את כל החומר המצולם בתוך המכשיר עצמו, הרי מהר מאוד, כרטיס הזיכרון יתמלא עד אפס מקום. אחסון בענן זו הדרך השכיחה להגנה על מידע מצולם בימינו. כמובן, ערכו בדיקה, אחת לפרק זמן מסוים, על מנת לוודא כי המערכת פועלת כנדרש. כך שבמידת הצורך, תוכלו לשלוף את החומרים בקלות, מתוך הארכיון.

למידע נוסף ולמתן מענה מקצועי, צרו קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט >>
https://www.g1-group.com/מצלמות-אבטחה-והקלטה-דיגיטלית/

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה