לבחור חכם: כך תבחרו רהיטים לבית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בואו נתחיל בשיחה על המובן מאליו מבחינתנו, אין מקום חשוב יותר מהבית שלנו. לא לחינם קבעו חכמים מאיתנו: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם'. בעידן הנוכחי, השימוש בטכנולוגיה הוא חלק אינטגרלי מהחיים של כולנו. מכאן, גם השילוב של זו בתוך בית חכם, היא כמעט הכרח המציאות. אם אתם בוחרים להתקין מערכת חכמה בבית ואם אתם מחפשים רעיונות לעיצוב הבית בהתבסס על הטרנדים החמים של השנים האחרונות, אנחנו כאן, כדי לעשות לכם קצת סדר ולהביא לכם עוד רעיונות.

 

בואו נדבר רגע על המשמעות של תהליך העיצוב

עיצוב הבית, זו הדרך שלנו לקחת כלים של אומנות שימושית וליישם אותם במרחב הביתי. עיצוב מתחיל בבחינה של הפרופורציות בחלל ובהתאמה של רהיטים וחפצי נוי, מתוך מחשבה ועל פי הקו העיצובי הנבחר. יש איזו תפיסה כזו, כאילו ריהוט של בית חכם, חייב להיות בסגנון מודרני דווקא. אמנם, לא פעם, מי שמעוניינים בשילוב טכנולוגיה בבית הפרטי, רואים את היתרונות במודרניזציה ונוטים לבחור בפריטים המתאימים לעיצוב בסגנון מודרני דווקא. אבל האמת היא כי אין גבול לאפשרויות ואפשר לעצב את הבית בסגנונות שונים, בהתאם לבחירה שלכם. המכנה המשותף היחידי בין כל סגנונות העיצוב השונים, הוא ההקפדה על שימוש בריהוט בשביל לתת מענה לצרכים פונקציונאליים. למשל, כל בית צריך פינות ישיבה. אתם אלו שתבחרו מערכות ישיבה המשתלבות בקו העיצובי שבחרתם מלכתחילה.

 

לבחור במוצרים איכותיים בשביל לקבל מענה לאורך שנים

אם אתם כבר מתקינים מערכת של בית חכם ובוחרים לעצב את הבית מחדש, הרי שאתם לא יכולים לוותר ולבחור רהיטים באיכות ירודה. אם אתם ממילא משקיעים משאבים ועושים מאמצים אדירים כדי להפוך את הבית שלכם למקום בו אתם מעוניינים לקום בכל בוקר מחדש, הרי שאין סיבה לוותר ולא לבחור ברהיטים איכותיים, עם גימור מושלם. דעו, הפרטים הקטנים, הם אלו שעושים את כל ההבדל. בדיוק כמו בבית החכם. שכן, על פניו, מה הבעיה להגיע הבית ולהדליק את הדוד בלחיצה על כפתור? אבל, אם אתם שייכים לקבוצת האנשים שלא מוכנים להתפשר כשזה נוגע לבית שלהם, אתם יודעים זאת טוב מכולם, הדקויות הקטנות, הן אלו שיכולות לשנות את כל התמונה.

 

אז מאיפה מתחילים?

עיצוב בית חכם, מתחיל ברשימה מסודרת, של הרהיטים הדרושים לכם לעיצוב הבית. ההמלצה שלנו, התחילו במדידה של החדרים השונים בבית ונסו להכין סוג של תרשים. הוא יכול להיות בכתב יד על דף ואתם יכולים להיעזר בתוכנות הדמיה מתקדמות, אותן ניתן למצוא ברשת. הכינו רשימה של הפריטים החסרים לכם, בין אם אלו כיסאות או פינות ישיבה. בהמשך, היכנסו לרשת ונסו לשאוב השראה מעיצובים קיימים. מהר מאוד, תוכלו לקבל מושג כללי על הקו העיצובי המתאים לכם. בהמשך, כנסו לאתר האינטרנט של חברת הרהיטים המומלצת עבורכם ואתרו את הפריטים המדויקים לכם. כאמור, משום שרהיטים איכותיים קריטים לעיצוב מושלם של הבית, הרי שתמיד טוב להיכנס לאתר של חברת רהיטים, אמינה, דרכה תזמינו את כל הרהיטים החשובים ביותר. בהמשך, אם תרצו, תוכלו להוסיף עוד פריטי נוי ולשבץ אותם במרחב.

 

לעצב את הבית חכם ולכסות על המערכות הדיגטליות

אמנם, בית חכם הוא דבר נפלא, אבל, אף אחד לא צריך לראות את המערכות הטכנולוגיות ואת אינספור הכבלים היוצאים מכל מכשיר. שימו לב והסתירו אלמנטים הפוגמים באסתטיקה של החדר. אם אתם מחפשים עוד רעיונות, תוכלו למצוא אותם באתר האינטרנט.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה