כספות חכמות לבית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

הבית החכם לא מפסיק להפתיע במגוון מערכות מתקדמות בהתאמה אישית לפי צרכי המשתמש. תריסים שנפתחים מרחוק, מיזוג אוויר שמווסת את הטמפרטורה לפי העדפה בתכנות מראש, פעמון דלת שמאפשר תקשורת דרך הסמארטפון ועוד פתרונות אינטליגנטיים שהופכים את החיים לפשוטים יותר.
בעידן המשוכלל בו אנחנו חיים קיימות גם כספות חכמות להפקת פריטים יקרי ערך תוך שימוש במנגנוני אבטחה עם חיישנים מיוחדים לתפעול מהיר של הכספת מבלי להתפשר על הגנה בסטנדרט גבוה.
מהן כספות חכמות וכיצד לבחור כספת חכמה ואילו אופציות נוספות קיימות להפקדת פריטים חשובים?

כספת מתוחכמת עם מנגנונים מתקדמים

נבחרת הכספות החכמות כוללת מגוון דגמים מתוחכמים בשיטות חיבור מרובות המציעות למשתמשים תצורות ניטור מתקדמות תוך חיבור לאינטרנט האלחוטי. ניטור האבטחה אפשרי מסביב לשעון ומכל מקום. ניתן לעקוב אחר הכספת מכל מקום גם מחוץ לבית כך שאם אתם בחופשה, למשל, אז אתם יכולים להיות רגועים כשיש לכם שליטה לכספת בלי להיות פיזית בסביבת המגורים. אפשר לתכנת את הכספת כך שתקבלו התראות לטלפון החכם במידה והתקיימה גישה לכספת או יש בעיה כלשהי או חשש מפריצה.
ניתן להזמין גם משתמשים אחרים ולתת להם גישה לכספת, למשל, בהיעדרותכם מהבית וכן ניתן להשתמש בכספת הן דרך אפליקציה וגם בשימוש ידני במפתח או קוד בעת הצורך ויש כספות חכמות ביומטריות בעלות מנגנון פתיחה ונעילה באמצעות חיישן קרבה מובנה וסורק טביעות אצבע ביומטרי עם אפשרות להזנת עשרות טביעות אצבע. נקודות העיגון המרובות מאפשרות גם הרכבת הכספת למגוון מקומות בבית כולל מקומות מסתור.
חוויית המשתמש הידידותית היא חלק בלתי נפרד מתכנון הכספת ומיתרונות השימוש עם פונקציות מיוחדות, לוח מקשים מואר או צג דיגיטלי המאפשרות גם להקצות גישה מבוקרת למשתמשים שונים וקיצורי דרך בטאץ' כולל שימוש בסוללות אמינות או USB.
הכספות עצמן עשויות מחומרים עמידים כמו לוחות פלדה מרותכים, מוטות נעילה, צירית נסתרים, חלל פנימי מודולרי בהתאמה אישית ועוד תכונות המעניקים הגנה לכספת באמצעות ציפויים נוגדי קורוזיה גם מפני לחות, כימיקלים ונזקים סביבתיים שונים בדרגות שונות ומגיעות במגוון גדלים בהתאמה לתכולה המבוקשת (למשל, יש כספות חכמות עם מתלה ייחודי לאקדח או אופציה להוספת מודולים לפי העדפה אישית) ואפילו תאורת LED רספונסיבית להארת פנים הכספת כדי שתוכלו לגשת ולפתוח אותה גם בחושך כאשר הכספת מזהה את היד של משתמש מורשה וכן חיישנים המזהמים גם שינויי טמפרטורה ומתריעים במידה ויש בעיה.

מתי נבחר בחדר כספות מאובטח מחוץ לבית החכם שלנו?

עם כל החידושים בכספות לבית סמויות, אלקטרוניות וחכמות, חשוב לדעת שכאשר שומרים כספת בבית האבטחה היא רק האבטחה שיש בבית כמו מצלמות אבטחה, מנעול וכדומה ולמי שמעדיף להפקיד את הפריטים היקרים במקום המתמחה בכך קיימים מתחמי כספות ייעודיים המציעים הן אבטחה טכנולוגית מתקדמת והן אבטחה אנושית מסביב לשעון ללא מגבלת ביקורים. כמו כן,  תקופות השכרה גמישות ואופציה להפקדת פריטים מסוגים שונים כולל נשק, אוספי אמנות וכדומה. ניתן לבחור מבין מגוון כספות במתחמי כספות וליהנות גם מטרקלין המתנה מפואר, תנאי התבודדות, מועדון לקוחות, ביטוח בסטנדרט גבוה ביותר וכן שכבות הגנה שקשה למצוא במקומות אחרים כולל מערכת לזיהוי מפגעים וגישה רק לאחר סריקת פנים, כרטיס קרבה חכם וכל זה בליווי שומר חמוש.

החליטו האם לרכוש כספת חכמה בבית החכם שלכם או לשכור כספת חיצונית במתחם כספות ייעודי ובכל מקרה נראה שהטכנולוגיה המתפתחת הופכת את החיים לפשוטים ובטוחים יותר בבית ומחוצה לו עם מערכות בית חכם מערכות אוטומציה רבות אחרות.

 

כספת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה