כמה עולה בסיס מיטה איכותי?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מחפשים לרכוש בסיס למיטה שלכם, אך הפעם אתם רוצים לרכוש משהו איכותי שעשוי מעץ? במאמר הבא נסביר כמה יעלה לכם בסיס מיטה איכותי ואיך תבחרו אותו בצורה נכונה.

 

כמה עולה בסיס מיטה איכותי?

בסיס מיטה איכותי הוא בסיס מיטה מעץ טבעי שגדל בתנאים איכותיים ביערות בחו"ל והוא מיועד לרהיטים. אפשר לומר שמדובר בסוג א' של עץ ולכן העלות שלו תהיה גבוהה יותר מעץ סוג ב' שמיועד לשימושים אחרים כמו יצירת פחם או פלטות לצורכי בניה. בסיס מיטה איכותי מעץ עשוי לעלות לכם בין 1000 שקלים ל- 2500 שקלים. במחיר הזה הוא כמובן גם מעוצב בדיוק לפי הטעם שלכם וצבוע בדיוק בצבע העץ שאתם מעוניינים בו.

 

מהם הפרמטרים המצביעים על עץ איכותי?

כדי לזהות עץ איכותי בבסיס המיטה שאתם הולכים לרכוש, עליכם לוודא מספר פרמטרים חשובים שהם חלק בלתי נפרדת מהנראות שלו.

  • סוג העץ

באיזה סוג עץ השתמשו עבור בניית הרהיט? האם מדובר בעץ אלון, עץ אורן או עץ אחר? יש כיום המון סוגים של עצים במגוון צבעים. מי שאוהב עצים שיש בהם יותר עיניים ורואים היטב את העץ הטבעי, ירכוש בסיס מיטה מעץ אורן או אלון. מי שמעוניין בעצים עם פחות עיניים, כדאי שיחפש עצי איפאה אגוז אפריקני שבהם נראים יותר קווי העץ ופחות עיניים בגוון חום כהה.

סוג העץ גם משפיע על המחיר של בסיס המיטה. עץ אורן לדוגמא, נחשב לעץ יותר זו מעץ אלון ולכן בסיס מיטה שעשוי מעץ אורן, יהיה יותר זול. בדקו שהמחירים לעץ שאתם מעוניינים בו, הם מחירים סבירים שמותאמים לסוג.

  • תהליכי שיוף והקצאה של העץ

עץ מטופל הוא עץ שעובר תהליכי שיוף והקצאה כאשר הוא מגיע לארץ. העץ נכרת בחו"ל ביערות שבו מגדלים אותו, עובר לחיתוך לפלטות במפעלים ומגיע אל המפעלים בארץ שבהם הוא עבור תהליכי שיוף והקצאה מקצועיים. ככל שהעץ משויף בצורה חלקה יותר ויסודית, כך העלות שלו תהיה יותר גבוהה והרהיט יראה הרבה יותר איכותי.

 

עצים לרהיטים גם עוברים חיטוי, אך לא לנהוג לחטא אותם כאשר מדובר ברהיטים לבית, אלא רק כאשר מדובר ברהיטים עבור גינות. החיטוי מקנה לעץ גוון ירוק ולכן החיטוי אינו מתאים עבור בסיס מיטה.

 

  • צביעת העץ

לאחר השיוף וההקצאה, עובר העץ צביעה. יש אנשים שאוהבים את הצבע הטבעי של העץ. לרוב הצבע הטבעי בבסיס מיטה ישמר כאשר מניחים עליו לכה שקופה בלבד. כיום יש מגוון רחב של צבעים עבור עץ. חלקם בגווני עץ אמיתי וחלקם גווני צבע ססגוניים. ניתן לבחור עבור עץ אורן שהינו לבן יותר בגוון שלו, צבע אחר של עץ כמו אלון לדוגמא. חשוב לשים לב שבסיס המיטה צבוע בצורה קפדנית ויפה.

 

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה