כל בית חכם צריך עיצוב: הפריט שישדרג לכם את הבית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מילות המפתח של בתים חכמים הן אוטומציה, נוחות ויעילות. מאורות המופעלים בקול ועד לשואבים שמנקים לבד, הטכנולוגיה הופכת את הבתים שלנו לחכמים יותר ואת חיינו קלים יותר.

עם זאת, כאשר אנו חושבים על בתים חכמים, יש פריטים שרק לעתים רחוקות עולה על דעתנו. למרבה ההפתעה, שטיח טוב כמו השטיחים של קרפטים יכול להציע יתרונות רבים, המתואמים באופן מושלם עם המטרות של בית חכם.

 

חיסכון באנרגיה

  • בידוד – שטיחים משמשים כמבודדים טבעיים. שטיח איכותי יכול להפחית את כמות איבוד החום דרך הרצפה, כלומר אתם מוציאים פחות כסף בחימום הבית שלכם בחודשים הקרים יותר.
  • ויסות טמפרטורה – שטיחים יכולים גם לעזור לשמור על טמפרטורה עקבית בכל הבית, ולהפחית את עומס העבודה על המזגן שלכם.

 

חיסכון בכסף

  • עמידות – שטיחים איכותיים הם עמידים ויכולים להחזיק מעמד לאורך שנים. זו בחירה פיננסית חכמה בטווח הארוך.
  • עלויות ניקוי נמוכות – שטיחים מודרניים עשויים להיות עמידים בפני כתמים. לא רק שאתם מגנים על הרצפה, לא תצטרכו להשקיע הרבה כסף בשמירה על אסתטיות.

 

יעילות

  • הפחתת רעשים – שטיחים יכולים להפחית משמעותית את רמות הרעש, ולספק לכם סביבה שקטה יותר. בבית חכם, זה יכול להתבטא בפחות הפרעות למערכות המופעלות באופן קולי ואקוסטיקה טובה יותר עבור הקולנוע הביתי שלכם.
  • נוחות – שטיח רך וקטיפתי הופך את ההליכה בבית לנעימה יותר, ומאפשר לכם לנוע בנוחות גם אם אתם יחפים.
  • בטיחות – שטיחים מונעים החלקות, ומפחיתים את הסיכון לתאונות.

 

מראה אסתטי

אמנם זה לא יתרון "חכם" במובן המסורתי, אך אל תשכחו ששטיחים מגיעים בסגנונות, צבעים ודוגמאות שונות, המאפשרים לכם לשפר את המשיכה האסתטית של הבית. שטיח יפהפה יכול לקשר בין אלמנטים עיצוביים אחרים בחדר, ולהשלים את המכשירים החכמים והגאדג'טים שלכם.

 

מתלבטים לגבי עיצוב? ההמלצה שלנו היא דווקא שטיח בסלון כמו אלו למשל.

איך בוחרים שטיח?

בעת בחירת שטיח לבית החכם שלכם, שקלו את הדברים הבאים:

  • חומר – בחרן בחומר עם יכולות בידוד טובות וסיבים שיצליחו לעמוד בפני כתמים.
  • גובה – גובה סיבי השטיח יכול להשפיע על תכונות הבידוד שלו. סיבים גבוהים מבודדים טוב יותר, אך עשויים להיות קשים יותר לניקוי.
  • צבע – צבעים בהירים יותר יכולים להאיר את החדר, וליצור לאפקט שיגרום לו להרגיש גדול יותר. לעומת זאת, צבעים כהים יותר מציעים תחושה נעימה ואינטימית.

 

נותר לכם רק לבחור בחוכמה

כעת אתם מודעים לכל היתרונות של שטיחים, ומבינים כיצד הם עשויים להיות רלבנטיים לעקרונות של בתים חכמים. מחיסכון באנרגיה וכסף ועד הגברת היעילות, שטיח איכותי הוא תוספת מעולה לכל בית מודרני. בפעם הבאה שאתם משדרגים את הבית, זכרו עד כמה שטיח יכול להועיל לכם.

freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה