כיצד נשלב בבית החכם מטבח כפרי ווינטג'?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בעידן של היום הכול פחות ובאותה נשימה יותר – העידן המודרני מוביל אותנו לגלות שבמינימום נפח ניתן להכניס יותר מידע, שבמינימום מאמץ ניתן לבצע יותר פעולות ושבפחות זמן ניתן לבצע יותר משימות. היכן כל זה פוגש אותנו במרחב הביתי? בכול פינה! בזמן שרובוט מנקה לנו את הבית, הטיימר דואג לנו למים חמים ובלחיצת כפתור מקבלים אינספור תכני מידע, הרי שמדהים לגלות שגם במקום שבו אמורים ליצור, להיות יצירתיים ולהפעיל את הרגש – גם שם הכול הפך להיות הרבה יותר חכם ודיגיטלי, ועל כן חשוב לדעת שלמטבחים כפריים וחכמים יש מקום, ואף מקום של כבוד.

גם יפה וגם אופה

אז כיצד משתלב מטבח כפרי ווינטג' בתוך בית חכם? בקלות! ומי שאכן תוהה אודות החיבור שבין השניים, נראה שאינו מודע לעובדה שמטבח כפרי הוא בראש ובראשונה מטבח שמכיל חומרי גלם יוקרתיים אשר לקוחים מהטבע ושמעובדים באמצעים ידניים, כאשר לרוב אלמנטים כגון עץ כהה, אבן טבעית, תאורה מרובה, פיתוחים בחזיתות, קישוטים אומנותיים, מתלה למחבתות ולסירים ובעיקר אווירה יוקרתית וחמימה מאגדים הכול ביחד לכדי תוצאה הרמונית ומרשימה. עם זאת, כיוון שמטבח כפרי ווינטג' גם ידוע כיוקרתי, אין זה מפליא למצוא בו מערכות תאורה שנעזרות בחיישנים, תריסים חכמים, ברזים מתקדמים, כיריים שעובדים עם חיישני מגע, ארונות שכוללים מערכות חשמליות ועוד.

 

כפר עתידני

אם אנשי הכפרים של אירופה היו שומעים לפני עשרות שנים לאן לקחו את המוטיבים העיצוביים שעליהם הם עמלו רבות, סביר להניח שהם היו מגחכים וממשיכים ללקט שבבי עץ עבור חימום מי הבישול, אך עם עובדות אין להתווכח, וכיוון שכיום אנו יכולים להרשות לעצמנו לקחת רק את המאפיינים המרהיבים של העיצוב הכפרי ולשלב אותו עם מגוון עזרים דיגיטלים מתקדמים, הרי שהתוצאה פשוט מדהימה – מציעה מעל ומעבר. עם זאת, מי שבוחר בבית חכם ובמטבח מסוג זה, צריך לוודא שכלל עיצוב הבית שומר על שפה אחידה, כי בין אם הבית שלכם מחזיק בתואר שני, או לחלופין לא סיים תיכון – על תוצאה הרמונית אין לוותר!

4 טיפים מעוצבים וחכמים במיוחד

  1. מי שמבקש לשלב בין בית חכם לבין מטבחים עץ, צריך מראש לחשוב על השכלולים הרצויים, כך שהם יהיו מוטמעים באופן יעיל, אך בלתי מורגש.
  2. ערכו רשימה של מוצרי חשמל חכמים שאתם מבקשים לכלול באזור המטבח, ולאחר מכן תוודאו שמוצרי החשמל אכן כוללים אלמנטים שמגדירים עיצוב כפרי. אם רק תחפשו, תמצאו שלצד עיצוב מודרני, גם קיים עיצוב כפרי.
  3. מבקשים לכלול במטבח מסך LCD, כזה שיהיה מחובר לרשת ולשאר ממשקים נוספים בבית? תשקלו להצניע אותו מאחורי דלת הזזה מעץ, כך שהוא יצוץ רק שיהיה בו צורך.
  4. בית חכם אינו רק נבחן בהתאם לאיכות המערכות, אלא מלבד תנור שמכבה את עצמו ומקרר שמיידע לגבי התכולה, גם חשוב להתייחס לתרחיש משתמש, ועל כן מומלץ להיעזר במעצב פנים – באיש מקצוע שייבחן את צרכי בני הבית ואת הרגלי השימוש במטבח – ולו מבחינת צרכים, גבהים ונגישות.

 

 

 

*גם אתם מתחילים להבין כיצד המטבח שלכם עומד להיראות? העתיד כבר כאן – אפשרו לו להיכנס למטבח!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה