כיצד לבחור נכון מפזר חום לאמבטיה?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

החורף מתקרב, המים מתחממים באמצעות דוד החשמל, בחוץ יש גשם סוער – וכל מה שאתם רוצים זה רק מקלחת חמה ונעימה. אבל מה צריך לעשות בכדי שנצא מהמקלחון מבלי לקפוא מהקור המקפיא שבחלל חדר הרחצה? בשביל זה אתם צריכים מפזר חום לאמבטיה שיעניק לכם שקט נפשי אך בעיקר גופני, למקלחת חמימה ונעימה מהתחלה ועד הסוף! להלן במאמר זה ניתן כמה טיפים בנוגע לבחירת מחמם חלל חדר הרחצה שלכם.

הפעם בוחרים נכון חימום אפקטיבי לחדר הרחצה

במידה ואתם שוקלים לרכוש מפזר חום לאמבטיה, תרצו לברר בנוגע לכמה עניינים חשובים הכוללים אפקטיביות, בטיחות, עלות וכמובן מיקום יעיל שיעשה את העבודה כמו שצריך ולא משנה באיזה יום במהלך החורף אתם עושים מקלחת. סביר להניח שיהיו לכם כמה שאלות בנוגע ליתרונות של כל דגם, הסוגים הקיימים, הגודל המתאים, עוצמות ותכונות נוספות של המוצר ועוד. כמובן שאצלנו, דרך כלבו בר אילן, תוכלו למצוא מגוון רחב של מפזר חום לאמבטיה לכל חלל ומכל סוג – והכל במחירים מפתיעים!

קודם כל בטיחות

כאשר באים לרכוש מוצרי חשמל, חשוב מאוד לוודא קודם כל בטיחות של המוצר וכי הוא עומד בתקנים הבטיחותיים שלו אצלכם בבית. במיוחד כאשר מדובר במוצרים עם גופי חימום כדוגמת מפזרי חום ורדיאטורים. לא כל תנור חימום נייד או מקובע יכול להתאים לחדר האמבטיה שלכם. עליכם לבחור בכזה עם תו תקן מחמיר הכולל מאפייני בטיחות ומנגנונים המאפשרים תפקוד יעיל בסביבות לחות ורטובות כמו במקלחות וחדרי אמבטיה מבלי שאף אחד חלילה יסתכן.

היכן לתלות צמוד קיר או בתקרה?

למיקום של מפזר החום בחדר חשיבות מכרעת. כדאי מאוד לבחור במקום שמצד אחד קרוב לאזור בו מתקלחים, ופונה לכיוון האדם שיוצא מן המקלחת כדי שיקבל את זרם האוויר החם, ולא במיקום מרוחק, פינתי או לא מופנה בזווית הנכונה. אחרי הכל, לא מדובר במזגנים רבי עוצמה אלא מפזרי חום מקומיים, להם עוצמת חימום קטנה יותר. יש אפשרות לחבר מפזר חום לתקרה, ובכך להימנע מהתקלות עם דברים אחרים בחדר הרחצה כמו מדפים וארונות, או להעדיף להצמיד אותו לקיר במידה ותחפצו בכך. כך או כך, עליכם לוודא כי הוא אינו מסתכן בהרטבה ממים הניתזים מהכיור או מהמקלחת, כך שתהיה סכנת התחשמלות חלילה.

עוצמת מפזר החום בהתאם לגודל החלל

מפזרי חום נבדלים זה מזה בעוצמות החום, התלויה בכמות החשמל שהם צורכים בוואט. יש לכם חדר רחצה קטן? כדאי שתבחרו במפזר חום עם עוצמה נמוכה יחסית, חבל להשקיע יותר. חדר רחצה גדול? תשקיעו במפזר חום בעל יכולת חימום גבוהה יותר ועוצמתית הרבה יותר.

כאן דרך כלבו בר אילן יש את כל הציוד ההכרחי לבית, לגינה ובעצם לכל מקום שתצטרכו. אפשר להשיג כאן ציוד עבודה לגינון, כלי בית, ציוד תשתיות, מוצרי חשמל כמו מפזר חום לאמבטיה ועוד המון פריטים שימושיים אחרים!

 

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה