כדאי שתכירו: שיפורים ושידרוגים לבית שבאמת שווים את זה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אנחנו חיים בעידן בו הטכנולוגיה מקבלת דריסת רגל כמעט בכל תחום בחיינו. יש לטכנולוגיה יתרונות רבים אבל גם לא פעם, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נכנסים לסוג של 'סחרור', בתוך כל האפשרויות מהן אנחנו יכולים ליהנות. הרי על פניו, היום, אפשר להפעיל את מכונת הכביסה דרך הנייד ולכבות את הדוד בבית גם אם אנחנו עכשיו נמצאים בעבודה, במשרד. בכל זאת, הרי שעכשיו הגיע הזמן להסביר אחת ולתמיד. איך המערכת הזו עובדת, מה חשוב יותר ופחות ועל מה כדאי להקפיד, כאשר מתקינים בבית מערכת בית חכם.

כמה מילים על האופן בו הטכנולוגיה פועלת

הרעיון הבסיסי הוא שמשום שאנחנו משתמשים בעוד ועוד מכשירים הפועלים על בסיס מערכת חשמלית, הרי שאנחנו יכולים לחבר את המכשירים השונים, דרך מערכת קווית או אלחוטית למפסק ראשי, דרכו אפשר לשלוט בכל המכשירים בבית. מערכת קווית, כלומר, אנחנו יכולים לחבר חוטי חשמל ממכונת הכביסה, גופי התאורה, המקרר, הטלוויזיה וכן הלאה, למפסק הראשי שבמבואת הכניסה לבית. אנחנו יכולים לבחור גם בהתקנה של מערכת המופעלת בזכות האינטרנט, דרך הטלפון הנייד שלנו. כמובן, לכל אחת מהאופציות הללו יתרונות וחסרונות ובדרך כלל הדבר הנכון הוא לשלב בין השתיים. כלומר, מצד אחד, תהיה לנו האפשרות להפעיל מספר מכשירי חשמל חיוניים דרך מכשיר חכם. מהצד השני, נוכל לשלוט על המערכות גם באמצעות מפסק ידני, המותקן בכניסה לבית למשל ובכל נקודה אחרת, אליה קל לנו לגשת ולהחליט אילו מכשירי חשמל אנחנו מעוניינים להפעיל ובאיזה אופן.

אפשר להשתמש בטכנולוגיה באינספור דרכים

מערכת בית חכם היא מערכת אותה אפשר להתקין, על פניו, בכל מכשיר הפועל על ידי חשמל. בדיוק בגלל זה, אנחנו יכולים ליצור מערכות מיוחדות המותאמות לחיים שלנו באופן אישי. למשל, אם אתם ישנים במיטה עם כילה אותה אפשר לפתוח ולסגור באמצעות מתג או אם אתם מכוונים את המיטה כך שתתאים למנח הגוף שלכם עם הרמה של הגב או הרגליים, הרי שאתם יכולים על פניו להשתמש בשלט מיוחד כדי לכוונן את המיטה לצרכים שלכם. אתם יכולים כמובן, להוסיף מיטה חכמה לבית ולשלוט עליה דרך הטלפון הנייד. כך, אתם למעשה לא צריכים לקום מהמיטה בכלל כדי לשנות את המנח שלה, כל מה שאתם צריכים זה את הטלפון הנייד או הטאבלט בסמוך אליכם.

הבחירות שלכם לא צריכות להשפיע על העיצוב של הבית

גם אם תבחרו להציב מיטה חכמה, זה לא אומר כי אתם צריכים להתפשר ולא לרכוש מיטות יוקרה כמובן. הרי העניין הוא שכל המערכת מותקנת מאחורי חיפוי אסתטי, כך שאתם למעשה לא צריכים לדאוג מכך שיראו את החוטים היוצאים מהמערכות השונות וכן הלאה. אם תרצו לרכוש מיטות יוקרה, זו בהחלט אופציה עבורכם וכמובן, תוכלו לרכוש רהיטים יפים, אסתטיים, באיכות גבוהה, שכן כולנו יודעים כי ריהוט או לא משהו שמחליפים בכל יומיים, לכן תמיד טוב לבחור במוצרים נאים, עשויים היטב, כאלו שישרתו אותנו עוד הרבה מאוד שנים.

להשקיע בעצמכם ולהעלות את ערך הדירה

היתרון המשמעותי בהתקנה של מערכות מהסוג הזה הוא לא רק בעצם העובדה כי אתם משפרים את איכות החיים שלכם בעצמכם. אלא, בזכות השימוש במערכות מהסוג הזה, אתם מעלים את ערך הנכס גם כן. הרי לכולנו ברור כי הטכנולוגיה נמצאת כאן כדי להישאר והיא עוד תלך ותתפתח. אם אתם לא רוצים להישאר מאחור, זה הזמן להתעניין בחידושים האחרונים בתחום.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה