יתרונות מטענים אלחוטיים לטלפונים

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אחרי לא מעט שנים שמדברים על זה בתכניות המדע, בסוף זה גם הגיע לכדי מימוש – מטענים אלחוטיים שאין דרך אחרת לומר את זה אלא שהם יודעים להעביר חשמל באוויר. אבל האם באמת זה מה שיודעים מטענים אלחוטיים לעשות? האם יתרונות מטענים אלחוטיים לטלפונים מצדיקים את המחיר שלהם? האם זה בטוח לשימוש? בשורות הבאות נענה לכם על כל השאלות האלה בתמצית.

 

איך עובד מטען אלחוטי לטלפון?

בכדי להטעין מכשיר חשמלי, אנחנו חייבים להטעין את הסוללה שלו באמצעות העברת זרם חשמלי אל תוך הסוללה, שתמיר את הזרם לאנרגיה כימית שתישמר אגורה בסוללה ותעמוד לרשותנו עד ההטענה הבאה. עד כה, הדרך היחידה להעביר זרם הייתה דרך כבלי נחושת וזה אומר שכדי להטעין את הסוללה בטלפון היינו צריכים לחבר את הטלפון למטען חוטי שמתחבר לקיר. היום, ישנה טכנולוגיה של מטענים אלחוטיים לטלפונים, טכנולוגיה שמאפשרת לנו להניח את הטלפון בקרבת המטען כשהזרם עובר אל הסוללה לכאורה דרך האוויר. בפועל מדובר כמובן במה שנקרא זליגת מתח. כאשר זרם עובר בתוך מוליך נחושת, חלק מהזרם זולג החוצה בצורת קרינה אלקטרומגנטית שמתפזרת מסביב למוליך. מטען אלחוטי הוא מטען שתוכנן לייצר זליגה כמה שיותר גבוהה כך שבהנחת המכשיר בקרבת המטען, הקרינה האלקטרומגנטית תוכל להטעין את הסוללה שבטלפון.

 

מהם היתרונות של מטענים אלחוטיים לטלפונים?

ובכן, היתרון הגדול ביותר של מטען אלחוטי הוא שכל מה שצריך לעשות כדי להטעין את הטלפון הוא להניח אותו על המטען וזהו חלק מכל בית חכם. אין צורך לחבר חוט חשמל ואין צורך לעשות חיבור של החוט לשקע הטענה ייעודי. הכל מבוצע בקלות רבה מאוד ובצורה מיידית. יתרון זה גורר אחריו יתרון חשוב נוסף והוא מיעוט התקלות במנגנוני הטענה. כל אחד כמעט מכיר את השלב הזה שבו שקע ההטענה מתחיל להישחק והכבל כבר לא נתפס טוב במקומו, או שצריך לשחק עם הכבל ולהזיז אותו מצד לצד כדי שתתבצע הטענה. במטען אלחוטי זה פשוט לא קורה ואין תקלות במנגנון ההטענה, לפחות לא ברמה המכאנית. פשוט מניחים את הטלפון בקרבת המטען והזרם החשמלי כבר מוצא את דרכו לסוללה בעצמו.

אבל יתרונות מטענים אלחוטיים לטלפונים בצד, השאלה המרכזי היא האם זה בטוח לשימוש והתשובה היא כמובן כן. קרינה אלקטרומגנטית היא קרינה שמקיפה אותנו בכל עת משידורי רדיו, מהמכשירים החשמליים הפועלים בביתנו, מכבלי החשמל בבית וברחוב וכן הלאה. ההבדל היחיד הוא שבטלפונים שיודעים לעבוד עם מטענים אלחוטיים מותקן למעשה מנגנון שיודע לקלוט את הקרינה האלקטרומגנטית הזאת ולהמיר אותה לזרם חשמלי שיטעין את הסוללה, אבל הקרינה המגנטית שעוברת בין המטען ובין הטלפון אינה מזיקה כלל וכלל ולבטח אינה מסוכנת כפי שרבים יכולים אולי לחשוב לאור ההבנה שמדובר בזרם חשמלי, שבדרך כלל אנחנו מעדיפים להיזהר ממנו מאוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה