יתרונות התקנת מערכת סולארית מרכזית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

כיום על ידי תהליך פשוט, ניתן לחסוך אלפי שקלים בשנה. התקנה של מערכת סולארית מרכזית יכול לסייע לכם לחסוך לא מעט כסף וגם לשמור על הסביבה בלי שאתם צריכים לעשות יותר מדי לשם כך. אם אתם תוהים מהי מערכת סולארית מרכזית, כיצד ניתן להתקין אותה והאם בכלל כדאי לכם לבחור בה, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מערכת סולארית ביתית- במה מדובר?

מערכת סולארית ביתית היא מערכת אשר מפיקה אנרגיה סולארית שהיא בעצם אנרגיית חשמל מאנרגיית השמש. מדובר על מערכת המורכבת מכמה חלקים כאשר המרכזי שבהם הוא הפנאלים הסולאריים. הם אלה שקולטים את אנרגיית השמש וממירים אותה לאנרגיה סולארית. הפאנלים הסולאריים מיוצרים מחומרים איכותיים והם עמידים לתנאי מזג האוויר השונים לרבות גשם, רוח, שמש חזקה ולחות. ניתן למצוא בהם תאים פוטו וולטאים העשויים מסיליקון גבישי. התאים הללו מוליכים חשמל למחצה כאשר רמת ההולכה תלויה באור המוקרן אליהם. ברגע שהתאים הללו נפגשים עם הקרינה של השמש הם גורמים לתנועה של אלקטרונים וכך נוצר זרם חשמלי.

עוד חלק שמרכיב את המערכת הוא ממיר מתח סולארי. התפקיד שלו הוא לקחת את הזרם החשמלי שנוצר בפאנלים הסולאריים ולהמיר אותו לזרם חילופין. המרת הזרם החשמלי לזרם חילופין נדרשת על מנת שחברת החשמל תוכל לקשר בין המערכת הסולארית שלכם לבין רשת החשמל.

החלק המרכזי האחרון במערכת הוא מונה החשמל. התפקיד של המונה הוא למדוד את כמות החשמל שנוצר ואת כמות החשמל שנעשה בו שימוש. כך למעשה ניתן לחשב את הרווח מעודפי השימוש.

האם כדאי להתקין מערכת סולארית מרכזית בית?

למערכת סולארית מרכזית יש לא מעט יתרונות הכוללים שמירה על הסביבה, שמירה על החשמלאים שלנו וחיסכון כספי לרוכשים אותה.

שמירה על הסביבה היא בהחלט דבר חשוב מאוד. האנרגיה הסולארית היא אנרגיה חשמלית אשר נוצרת מהאנרגיה של השמש שמצויה בכל מקום. השמש ידועה כמקור אנרגיה שלא נגמר, כלומר, השימוש בה לא יכול לבזבז אותה. חשוב לדעת כי אנרגיית השמש שנשלחת לכדור הארץ בשעה שווה לכמות האנרגיה החשמלית הנצרכת על ידי אנשים במשך שנה שלמה. כמו כן, הפקת אנרגיה סולארית איננה כוללת תהליך של זיהום סביבתי. בכדי להפיק חשמל רגיל לעומת זאת יש להשתמש במקורות אנרגיה שעלולים להיגמר לרבות דלק, גז או פחם. בנוסף לכך השימוש בהם לצורך הפקת חשמל כולל זיהום סביבתי משמעותי.

חיסכון כספי

אחד היתרונות המרכזיים של בחירה במערכת סולארית ביתית מרכזית הוא החיסכון הכספי. המערכת המדוברת תאפשר לכם לצמצם באופן משמעותי את חשבונות החשמל שלכם. התקנת מערכת סולארית למעשה תאפשר לכם לייצר חשמל באופן עצמאי מבלי שיהיה לכם צורך בשירותיה של חברת החשמל, לפחות לא באופן קבוע. נכון שהתקנת מערכת מעין זאת מלכתחילה איננה דבר זול, אך בטווח הרחוק, מדובר על פתרון שיחסוך לכם מאות אלפי שקלים בשנה, כך שלא רק שתחזירו את ההשקעה שלכם אלא גם תרוויחו מכך. בייצור חשמל עודף, תוכלו למכור אותו לחברת החשמל ולהרוויח מכך כסף.

התקנה

עוד יתרון של המערכת הסולארית הביתית הוא קלות ההתקנה שלה. ההתקנה של מערכת זאת נחשבת לפשוטה לעומת לוחות חשמל רגילים. היא איננה צריכה הקמת תשתיות, חציבה, חוטי חשמל ועוד. למעשה, כל מה שתדרשו לעשות בכדי להתקין אותה זה לפנות את הגג שלכם ולקבל את האישורים המתאימים. לאחר מכן עליכם לפנות לחברה מקצועית העוסקת בתחום אשר תתקין לכם את המערכת.

חשוב מאוד לדעת כי גם מדינת ישראל מעודדת מאוד את התקנת המערכת המדוברת. המדינה מציעה הטבות מס על רכישת המערכת והתקנתה, הקלות בהנפקת היתר בנייה הנדרש להתקנתה, הקלות בתהליכים בירוקרטיים הנדרשים בתהליך ועוד.

 

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה