חיסכון – מה הדברים הנכונים שצריך לעשות בשביל ליהנות מחיסכון איכותי

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

כלכלה טובה, ברמת הלאום, החברה והפרט, מבוססת על שני קווים כמעט מקבילים. קו אחד הוא הוצאות. אנחנו חייבים להוציא כסף בשביל להכניס כסף. אי אפשר לקיים משק של מדינה או משק בית בלי לבזבז, מה עוד שזה נותן ערכים כלכליים נוספים, חשובים. הקו השני הוא לחסוך כסף.

על פניו זה נשמע הפוך, אך אם אנחנו רוצים להבטיח עתיד כלכלי טוב יותר, עלינו להקפיד על חיסכון, כך נוכל בעתיד להשתמש בכסף שחסכנו לצרכים שונים. עולה שאלה, אם כלכלה בנויה על הוצאות אז למה אנחנו צריכים לחסוך כסף בשביל להוציא אותו אחר כך? התשובה לכך היא פשוטה. בעתיד יכול להיות שאנחנו לא נייצר אותה הכנסה ויכול להיות שהצרכים שלנו ישתנו. לכן חשוב שיהיה בידינו את הכסף הדרוש בשביל שנוכל להשקיע אותו.

כל משק בית צריך להיצמד לגישה הזאת בצורה מסוימת, בהתאם ליכולות ולתנאים, ולהקפיד על כך שיש לו תוכניות חיסכון שונות. תוכניות אלו יכולות לשרת את בני המשפחה לצרכים שונים ומגוונים. בדרך כלל, ההורים פותחים תוכנית חיסכון שאמורה לשרת את המשפחה באופן כללי (לדוגמא, רכישת דירה, רכישת רכב, שיפוצים, אירועים גדולים ועוד) וכן הם פותחים תוכנית חיסכון שמיועדת לילדים שלהם, והם יוכלו להשתמש בה כשיגיעו לגיל 18 או 21.

 

איך יוצרים תוכנית חיסכון?

בשביל לפתוח תוכנית חיסכון, צריך להגדיר אפיונים שונים ולבחון נקודות הקשורות אליה, בשביל שיהיה אפשר להחליט, איזו תוכנית לפתוח וכמה נהיה מוכנים להפקיד בה.

ראשית, אנחנו צריכים להחליט לשם מה ברצוננו לפתוח את התוכנית והאם המטרה היא שהתוכנית תשרת אותנו לטווח קצר, בינוני או ארוך. ישנן תוכניות לשנה שנתיים, תוכניות לשלוש ארבע שנים, ותוכניות ארוכות טווח יותר. כמובן שבכל אחת מהתוכניות יכולות להיות נקודות יציאה שונות שיאפשרו לנו להוציא את הכסף בשלב מוקדם יותר.

שנית, אנחנו צריכים להחליט מה הסכומים שנרצה להפקיד בתוכנית והאם נוכל לעמוד בכך. ישנן תוכניות עם מינימום הפקדה, ישנן תוכניות שמחייבות להפקיד סכום מסוים. אנחנו צריכים לבדוק מה התנאים שלנו לאורך זמן והאם זה יכול להשפיע באופן דרמטי על היכולות הכלכליות שלנו (כל מה שקשור לחשבון ההוצאות החודשי).

שלישית, חשוב שנבדוק איך התוכנית בנויה, בין אם זה מבחינת ריביות, החזרים, נקודות יציאה, כל דבר שיכול להשפיע על הבחירה שלנו.

 

כמה תוכניות חיסכון עלינו לפתוח?

כמות התוכניות תלויה, באופן טבעי, במשתנים שונים, החל ממשתנים כלכליים, קרי כמה כסף פנוי עומד לרשותנו והאם נרצה לחסוך או להשקיע אותו וכן כמה אנשים אמורים ליהנות מהתוכניות. ישנם הורים שפותחים לכל ילד תוכנית חיסכון, וישנם הורים המעדיפים לפתוח תוכנית אחת לכל הילדים, כשברור שהחלוקה תהיה שווה בשווה, בין כולם.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה