התקנת מצלמות אבטחה המדריך

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

התקנת מצלמות אבטחה תתבצע על ידי חברה מקצועית ולאחר תכנון מקדים והבנת הצרכים האישיים ושל המרחב. היום אפשר למצוא מצלמות רבות והן נבדלות זו מזו בתכונות שלהן וגם בחברה המייצרת. בעבודה מול חברה מקצועית ניתנת לך האפשרות להתייעץ, לבחון את האפשרויות הטובות ביותר ובסופו של דבר ליהנות מהתקנה יסודית של מצלמות מתאימות ובצורה שתענה על כל הדרישות שלך היטב.

חשיבות מצלמות האבטחה

מצלמות אבטחה יכולות למנוע פגיעה ולהגן עליך ועל האנשים היקרים לך. הן יכולות לשמש כאמצעי התרעה אשר גורם לפורצים לדלג על הבית שלך ולחפש מקום אחר לפגוע בו והן יכולות להציג לך את המתרחש בתוך הבית בזמן שיש בו רק ילדים, תינוקות או כל מי שזקוק לעזרה ולא יכול להגן על עצמו.

לא תמיד ניתן למנוע מהפורצים לנסות להיכנס אל המבנה, גם אם יש בו מצלמה, אך אלו יכולות להיות משולבות באמצעי הרתעה ולשלוח קריאה למוקד האבטחה או ליצור צליל חזק. לא תמיד המצלמות ימנעו פגיעה באנשים שנמצאים בתוך הבית, אך הן יאפשרו לך לדעת שזו התרחשה ולבחון כי מי שנמצא במקום אכן מוגן.
היכנסו לכאן בשביל לקבל מידע על מצלמות אבטחה במבצע

היום המצלמות זמינות יותר מאי פעם והמחיר שלהן מאפשר גם לך להגן על עצמך ועל בני הבית. לכן, השאלה שצריכה לעלות אצלך היא לא האם כדאי להתקין מצלמות אלא אילו מצלמות יוכלו לענות בצורה הטובה ביותר על הדרישות שלך. כדי לענות על שאלה זו פירטנו בהרחבה בסעיף הבא.

איך אפשר לקבוע איזו מצלמה להתקין?

כיוון שישנן מצלמות שונות וממגוון חברות, יהיה עליך בחור את אלו שעונות על הצרכים שלך באופן המדויק ביותר. כדי לעשות זאת יש לבחון את התכונות של המצלמות, להבין את האפשרויות העומדות לרשותך ובהתאם לסנן את אלו שיכולות לענות לצרכים האישיים שלך ושל המקום:

נסתרת מול בולטת

מצלמת אבטחה יכולה להיות נסתרת והיא יכולה להיות מותקנת במקום בולט לעין. הנסתרת עונה על צרכים ספציפיים ולרוב תתאים לתוך המבנה. היא מתאימה לבית בו ישנם מטופלים כמו תינוקות או אנשים מבוגרים, כאשר המטרה היא לעקוב אחר המטפלים. בהתאם היא תתאים לגני ילדים ובתי אבות. מצלמה נסתרת יכולה לשמש גם עסקים כמו חנויות ואחרים אשר רוצים לעקוב אחר העובדים או הלקוחות שנכנסים למקום.
ראו גם: מצלמות במעגל סגור

מערכת אזעקה דיגיטלית - ענן

מצלמה בולטת יכולה להתאים לעסקים ולבתים כשהמטרה היא למנוע פריצה לתוך המבנה. המצלמה יכולה לשדר לאורך כל היום ובדרכים שונות והנוכחות שלה לרוב תתריעה בפני הפורצים. כמובן, יש לבצע חיבור נכון ומתאים של המצלמה כדי שזו באמת תיצור את ההתרעה הרצויה.

מצלמת באור מול בכל שעה

מצלמה אשר מצלמת רק בשעות האור יכולה להתאים לתוך המבנה ותתאים בעיקר לגני ילדים ומקומות שעובדים במקום עם אור. היא תוכל להתאים גם לעסקים כמו חנויות אשר רוצים לעקוב אחר המתרחש בתוך המקום כשהוא פעיל ובכל מקרה מואר. מצלמה זו אינה יכולה להתאים לבתי אבות כיוון שמטפלים יכולים לגשת למטופלים גם בלילה וכשקשה לראות את מה שמתרחש מסביב.

כמו כן, מצלמה כזו לא תתאים לשימושי חוץ והיא לא תתריע בפני פורצים. כדי ליצור התרעה ולצלם לאורך כל היום, יש לבחור במצלמה אשר יכולה לצלם ולשדר בכל שעה ושיודעת להתאים עצמה לכמות האור שנמצא באזור. יש לציין כי היום ישנם פתרונות מתקדמים טובים מאד, גם לצילום בחושך והם זמינים גם לבעלי בתים, מפעלים ואחרים.

מותקנת קרוב או רחוק

אחד השיקולים שיש להתייחס אליהם בעת קבלת ההחלטה על סוג המצלמה הוא המיקום שלה לעומת המקום המצולם. בתוך המבנה הצילום ייחשב לקרוב. לרוב מדובר על מטרים בודדים ולכן הרזולוציה של המצלמה לא חייבת להיות הטובה ביותר. היא תוכל לקלוט את המתרחש במקום גם אם היא לא המצלמה הכי איכותית מבחינת תפיסת התמונה.

במקרה של צילומי חוץ וצילומים בתוך קניונים, המצלמות מותקנות במרחק רב. במקרה זה יש צורך במצלמה איכותית בעלת רזולוציה גבוהה במיוחד. במקומות כמו קניונים, מפעלים ומבני עסקים, יש לשקול גם התקנה של מצלמה שאפשר לשלוט בה מרחוק ולקרב את התמונה על פי הצורך.

מקליטה או משדרת באופן חי

בעבר, כל המצלמות היו מקליטות את הצילום על גבי קלטת (בעבר הרחוק מאד) ולאחר מכן על גבי כרטיס זיכרון. גם היום אפשר למצוא מצלמות המתבססות על כרטיס זיכרון, אך כדי לראות את התמונה יש לגשת באופן פיזי אל המצלמה ולהוציא את המידע.

בית חעם עם אזעקה לבית

היום ניתן ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת ולהציב מצלמות אבטחה שיקליטו את המידע ויעבירו אותו באופן מידי לענן ושבמקביל ישדרו אותו. השידור מתאים לכל אחד שרוצה לצפות אחר המתרחש במבנה או לצורך יצירת הגנה על מבנים גדולים כמו מפעלים, קניונים ואחרים. השידור החי מתאים כמובן גם לגני ילדים ובתים בהם מטופלים תינוקות או אנשים מבוגרים.

התקנת מצלמות אבטחה בבתים בשכירות

מצלמת אבטחה זקוקה למקור כוח וליכולת לשדר את הצילומים (בהנחה שזו הבחירה שלך ולא להקליט על גבי כרטיס זיכרון). החיבור לא מתבצע לשקע קיים אלא ישירות לקיר ולשם כך יש להיעזר בחשמלאי שעבר הסמכה מתאימה לבצע עבודות מסוג זה. אם הבית שלך, לא תהיה לך שום בעיה לקבל החלטה לחבר את המערכת. היא תוכל להישאר במקומה לאורך זמן רב ואת ההחלטה כיצד והיכן לקדוח יהיה לך קל לקבל.

בבתים בשכירות לא תמיד ניתן לבצע קדיחות ללא אישור מקדים. לכן, יש ליידע את החברה המבצעת על כך שהמקום בשכירות ולהתייעץ עם המשכיר על אופן ההתקנה. למשכיר יש עניין שהמבנה יישאר בטוח ולכן כל עוד ההתקנה תתבצע על ידי חברה מקצועית, לא צריכה להיות פגיעה מיוחדת בקיר וניתן למצוא את הדרך האסתטית והכי פחות פוגענית לשלב מצלמות במקום.

נקודה חשובה בבחירת המצלמות מתייחסת לרכישה שלהן וליכולת להעביר אותן למבנה החדש. אם בעל הנכס אינו מעוניין להשאיר את הציוד אצלו (ולשלם עליו), עליך להתייעץ מראש עם החברה ולבחור בחומרה שניתנת להעברה. חברה מקצועית אשר מכירה היטב את אתגרי ההתקנה תוכל להציע לך מערכות ודרך התקנה שיאפשרו לך לעבור עם הציוד שרכשת גם למבנה הבא (בין אם מדובר על בית ובין אם מדובר על מבנה עסקי). בנוסף, חברה מקצועית כמו Titmateg, תוכל להציע לך הצעות אטרקטיביות של מערכות אזעקה לבית.

לבחור חברת התקנת מצלמות אבטחה

החברה אשר תבצע את ההתקנה של המצלמות צריכה להציג ניסיון קודם רלוונטי. ישנו הבדל בין חברה אשר מתמחה בתחום המצלמות לבתים בלבד וזו שיודעת לתת מענה גם למבנים מורכבים יותר. החשוב הוא לא למצוא חברה שמתמחה בכל פתרון אלא בזו שתדע לתת לך את הפתרונות הטובים ביותר לפי הצרכים האישיים שלך.

חברה מקצועית תוכל להציע לך מגוון של פתרונות. היא תעבוד עם מספר חברות ותכיר את המצלמות השונות הקיימות בשוק ותציע לך את המצלמה שנכונה למבנה הספציפי שלך. כמו כן, מראש היא תוכל להגדיר את תקופת האחריות ומה היא כוללת. חברת Titmateg מספקת פתרונות בתחום האבטחה והבית החכם ותשמח לעמוד לרשותך עם צוות מנוסה, קשוב ומצלמות איכותיות, באחריות.

התקנת מצלמות אבטחההתקנת מצלמות אבטחה

מרביתם של האנשים מבינים היום שזה בכלל לא שאלה של "האם" אלא שאלה של "איך וכמה". הפשע ההולך וגובר, הסיכונים בכל המישורים ואובדן תחושת הביטחון האישי המאפיינת את התקופה האחרונה, כבר הביאו לכך שכיום כולם מבינים את חשיבותם של התקנת מצלמות אבטחה. אם נחפש ברשת האינטרנט, בחנויות מקוונות או אפילו בחנויות פיזיות בישראל, נמצא מגוון עצום של מצלמות אבטחה. ישנם טובות, הרוב הן מצלמות גרועות שנועדו להפיל אותך בפח.

גם אם בחרת במצלמה איכותית באמת, לא בהכרח שיפרת את מצבך, שכן החלק העיקרי בהצלחת מצלמת האבטחה לבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר, בין אם זו התראה, או מניעה ובין אם זאת בקרה והשגחה, תלוי ברובו באופן התקנת מצלמות אבטחה ווידוא, כי הן מגיעות למיצוי הפוטנציאל שלהן, הן ברמת איכות ההתקנה והן ברמת הפרישה האידיאלית שלהן.

 התקנת מצלמות אבטחה -הפרמטרים

התקנה נכונה של מצלמות האבטחה נובעת מכמה מרכיבים. הראשון הוא הכמות של המצלמות והשני הוא זווית השטח המקסימלית שהם יכולים לסרוק וכן הרזולוציה שלהם. ברור, שתמיד יהיה עדיף מצלמה עם זוויות צילום גדולות, כדי שנוכל לכסות שטח גדול יותר ובמיוחד יש להציב את המצלמות כך שהן ימוקמו בצורה האופטימלית ביותר. לא נרצה למשל לרכוש מצלמה משוכללת, להתקין אותה ואז לגלות שעץ מסתיר חלקים גדולים מהתמונה. גם לא נרצה להתקין כמה מצלמות ואז לגלות כי יש לנו הרבה יותר מידי שטחים מתים, שאף מצלמה לא סורקת.

התקנת מצלמות אבטחה, פרישמן והצבתן, זו תורה שלמה ולכן, אף על פי, שניתן בצורה מסוימת להרכיב מצלמות אבטחה לבד, מומלץ להשתמש בשירותים של מומחים למצלמות אבטחה ולאבטחה בכלל. חברות אלו, יכולות למכור לכם גם את המצלמות שאתם באמת צריכים וגם לבצע עבורכם את ההתקנה כך שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים בהם ותעניק לכם את הבטחון הנדרש. גם חשוב, להבין, שהתקנת המצלמות לבדה אינה מספיקה ונדרשת מומחיות גם בהתקנת מערכת ההקלטה והסנכרון ביניהם.

לראות או הרואה ואינו נראה?

התקנת מצלמות אבטחה תלויה פעמים רבות בשאלה מה המטרה שלכם בהצבת המצלמות. אם המטרה היא להפחיד ולהזהיר חשודים ופורצים פוטנציאלים מלהיכנס ולחדור לבית שלכם, הרי שנרצה שהם יזהו את המצלמות מראש, עוד לפני שהם ביצעו את הפריצה וייסוגו. לכן נשים את המצלמות במקום בולט וחשוף, למען יראו ויראו. אם המטרה היא לעקוב בצנעה אחר הדברים שקורים בבית, נרצה שהמצלמה תהיה חבויה או נסתרת.

ניתן להתקין את המצלמות כך או כך. עלינו לדעת, שהתקנת מצלמות סמויות, תעלה מעט יותר, שכן היא תדרוש חציבה או עבודות גבס וכדו' בקירות ובמבנה עצמו, על מנת להסתיר את המצלמה ואת החווטים השונים. 

יש כאלו, שרוצים שהמצלמות יראו אבל עדיין חשובה להם האסתטיקה של הבית. הם לא רוצים תחושה של מצלמות מופנות לכל מקום כמו בבית סוהר, למשל. כמובן, שכיום ניתן למצוא מצלמות כיפה או מצלמות מסוגננות אחרות, אשר נועדו  כדי שיראו אותם ועדיין, הקרביים שלהם, החווטים ואפילו חלקים מהם, מותקנים בצורה יפה כך שהאסתטיקה לא תפגע. 

מנורה דולקת - מערכת אבטחה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה