העלאת שווי של נכס בזכות התקנת מערכת בית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מערכות בית חכם מביעות עימן תועלות מגוונות. ובאופן מעניין, הן גם מאפשרות לשפר את הנכס תוך העלאת שוויו. מומחי נדל"ן נוהגים להמליץ על השבחה של נכס, בזכות הכנסת שיפורים. על ידי השבחה, ערך הנכס עולה, הוא יכול להניב תשואה משופרת למשקיע וכמובן משפר את איכות המגורים לבני הבית. בשורות הבאות נסביר כיצד התקנה של מערכת בית חכם מעלה את שווי הנכס ומביאה כמה תועלות חשובות.

 

בית חכם והעלאת שווי נכס למשקיעים

העלאת שווי של נכס על ידי השבחה מעניינת דבר ראשון את המשקיעים. אם אתם מחפשים בימים אלה נכס, באתרים כגון הומלי ובכל דרך אחרת, תגלו עניין רב בהתקנת מערכת בית חכם. ברגע שמתקינים מערכת מסוג זה, חווית המגורים משתדרגת, בנוסף לחיסכון כלכלי בלתי מבוטל. בית חכם מכניס אפשרויות חדשות של אוטומציה, חיסכון בחשמל ופיצ'רים שמקלים על שליטה בכל מערכות המחשוב, אבטחה, חימום מים, חשמל וכן הלאה.

משקיעים יכולים לבקש ולקבל שכירות גבוהה יותר, לעומת בית שלא עבר שדרוג של בית חכם. דיירים מוכנים לשלם יותר, מכמה סיבות. לדוגמא, המערכת חסכונית בחשמל ובמים, כך שהם ישלמו פחות הוצאות מסוג זה. גם איכות חיים גבוהה היא "מוצר" שאנשים מוכנים לשלם עבורו. במילים אחרות, משקיעים נהנים מתשואה חודשית משופרת – יותר שכר דירה מהרגע הראשון. ואגב, זו דרך טובה לאכלס נכסים בשוכרים איכותיים שצפויים לשלם באופן סדיר את השכירות החודשית.

 

בית חכם והעלאת שווי נכס ליזמים

ישנם יזמים אשר נוהגים לרכוש נכסים, להשביח אותם ולאחר מכן למכור אותם, במחיר גבוה יותר. יזמים ואנשי נדל"ן מסוג זה יפיקו תועלת מתוכנית השבחה שכוללת לצד שיפוץ, התקנה של מערכת בית חכם חדשנית. כיום ישנה הטכנולוגיה להפוך אפילו בתים ישנים לבתים בעלי רשת של חשמל חכם ופיצ'רים טכנולוגיים חדשניים. נכסים אלה, שמציעים ערך רב לרוכש, נמכרים במחירים הרבה יותר גבוהים ביחס לנכסים באותו האזור, שלא שודרגו באופן כזה. פתרונות הבית החכם, לרבות מערכות אבטחה חכמות, שליטה במערכות מיזוג, הצללה, אבטחה וכל היתר, ניתן לשלב כמובן עם עיצוב פנים מתקדם. השילוב הזה מרים את ערך הנכס במידה משמעותית.

 

בית חכם ואיכות המגורים השוטפת

אפשר לציין כי לא רק משקיעי נדלן ויזמים נהנים מהערך הרב של התקנת מערכת מסוג בית חכם. גם מי שרוכש נכס לשימוש עצמי, בית למגורים או דירה, רוצה בוודאי ליהנות מאיכות מגורים ברמה גבוהה ביותר. פתרונות הבית החכם, שיכולים להשתלב כמובן מאליו גם עם מערכות קולנוע ביתי, חימום מים מהיר לאמבטיה ומערכת סאונד חכמה, באים לידי ביטוי באיכות מגורים מצוינת. אפשר לכך להוסיף מפסקי מגע, שליטה באמצעות אפליקציה ואפילו פתרונות השקיה לגינה ועוד הרבה יותר. במקרה זה לצד איכות המגורים השוטפת, עליית ערך הנכס היא בונוס נוסף.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה