הכל על צריכת חשמל

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

חשבון החשמל נחשב במרבית הבתים להוצאה השנייה בגודלה אחרי ההוצאה על מזון, ועשוי להגיע עד לאלפי שקלים בחודש. לא תמיד אנחנו יודעים כיצד להפחית בחשבון החשמל, והמחשבה על ישיבה בקיץ ללא מזגן – לרוב לא באה בחשבון. אם תמיד תהיתם מהו החסכון בחשמל כשמורידים את הטמפרטורה במזגן, או האם המטען של המחשב שמחובר בלילה לחשמל – באמת גוזל לכם כמה שקלים בכל לילה – עכשיו כבר אפשר לגלות מהי הצריכה של כל מכשיר חשמלי בבית וכיצד ניתן להשתמש בו בצורה החסכונית ביותר.

מה זה מד צריכת חשמל וכיצד הוא עובד?

מד צריכת חשמל הוא מעין מכשיר חשמלי קטן, אשר בצד אחד שלו הוא מהווה שקע למוצר החשמל ומן הצד השני שלו הוא מהווה תקע המתחבר לנקודת חשמל בקיר. על צג המכשיר מצוין מספר הקוט"ש שהמכשיר החשמלי צורך, והנתון הזה מתורגם לשקלים. את מד צריכת החשמל ניתן להעביר ממכשיר ביתי אחד לאחר בכל פרק זמן מסוים, או לקנות מספר מכשירי מד צריכה ולחבר אותם למכשירי החשמל העיקריים בבית על מנת לנתר אותם, כדוגמת מזגן, מכונת כביסה ותנור.

כיצד מד צריכת חשמל יכול לעזור לנו לחסוך כסף?

באמצעות מד צריכת חשמל ניתן לגלות את כל מה שקורה עם מוצרי החשמל שלכם בבית – איזה מכשיר חשמלי צורך יותר חשמל בבית, מה ניתן לעשות כדי להוריד את צריכת החשמל במכשיר מסוים, האם המזגן באמת צורך פחות חשמל כשמנמיכים או מעלים טמפרטורה, האם המטען של הטלפון ממשיך לצרוך חשמל גם כשהסוללה מלאה, כמה תצטרכו להפחית במהלך החודש כדי להגיע לחשבון חשמל סביר ואופן כללי, כיצד נכון להתנהל בצורה חכמה עם החשמל שלכם כדי לשלם פחות.

מהו טווח המחירים של מד צריכת חשמל?

טווח המחירים של מד צריכת חשמל משתנה בין הסוגים והגדלים וכמובן מושפע מהמתוגים השונים בשוק. המחיר מתחיל בכמה עשרות שקלים למד צריכה פשוט ועד למאות שקלים בודדים עבור מד הצריכה המשוכלל ביותר. לרוב, מד צריכה בעלות של 100 ₪ בממוצע יעשה את העבודה בצורה טובה מאוד.

גם בחשמל אפשר לחסוך, ובקלות

היום, כשמחירי החשמל רק עולים ועולים, אפשר להתנהל אחרת. אפשר להפסיק להיות מופתעים בכל פעם מחדש כשחשבון החשמל מגיע ולהפסיק להכות על חטא. השלב הראשון בדרך לחסכון המשמעותי הוא הכרה בבעיה, ואם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מבינים שדרוש שינוי וחשבון החשמל שלכם גבוה מדי. מכאן, הדרך לחסכון תהיה קצרה יותר. באמצעות מד צריכה חשמלי ניתן להכיר טוב יותר את מכשירי החשמל שלכם ולדעת איזה מכשיר צורך יותר חשמל, ומה ניתן לעשות כדי להפחית בצריכה שלו. החסכון החשמלי עם מצד צריכה מגיע עד לכדי עשרות אחוזים בחודש.

pexels-burak-k-45072

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה