החידושים האחרונים בבתים חכמים שאתם חייבים להכיר

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בעשור האחרון אנו רואים יותר ויותר בתים שמכניסים מגוון מערכות המאפיינות בתים חכמים. מטרתו של הבית החכם היא לאפשר למתגוררים בו נוחות מקסימלית בעלות יותר נמוכה. במאמר הבא נסקר מספר חידושים מאוד מוצלחים בענף הבתים החכמים.

 

סנכרון ממוחשב עם מכשירי חשמל במטבח

רוב הבתים בישראל של היום כבר יודעים שמכשירי חשמל עם דירוג אנרגטי A הם מכשירי החשמל החסכוניים ביותר בשוק. אם נלך צעד אחד קדימה בכל הקשור למכשירי החשמל במטבח ונכניס את הבית החכם אליו, תהיה לנו אפשרות לחסוך הרבה יותר. כיום בבתים חכמים ניתן לחבר את מכשירי החשמל אל מערכת המחשוב הביתית ובכך לשלוט בפעולת המכשירים גם כשאתם לא בבית. זה לא שמטבחים של היום בבית חכם נראים אחרת מהמטבחים של פעם, עדיין תזדקקו למגירות, ארונות ופרזול כמו שמציעים בחברת ח.ג סחר, אך כל מה שקשור לחשמל במטבח ינוהל הרבה יותר טוב וחסכוני פי כמה.

 

הדלקה וכיבוי של מכשירים באופן קולי או מהנייד

כמה פעמים ישבתם בספה בסלון ורציתם להדליק את האור ולא היה לכם כוח לקום? כמה פעמים הדלקתם את המזגן, יצאתם מהבית ושכחתם לכבות? כמה פעמים נזכרתם ששכחתם לכבות או להדליק את הדוד? אלו פעולות פשוטות שרובנו מבצעים בבית בלחיצת כפתור, אך היינו שמחים שתהיה לנו האפשרות פשוט לבקש שהאור יידלק או להדליק ולכבות את המזגן כשאתם בדרך מהעבודה. הפונקציות האלו כיום הן חלק מהדבר הזה שנקרא בית חכם. כל הפונקציות החשמליות בבית נשלטות גם באמצעות דיבור קולי וגם באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד ומרחוק. אין ספק שזה הופך את החיים להרבה יותר פשוטים ונוחים.

 

התקנה של מצלמות אבטחה שניתן לראות מכל מקום

בעבר הלא רחוק ויש עוד מקומות שעדיין משתמשים בהם, היו מתקינים מצלמות אבטחה אנאלוגיות. כיום, כחלק מהקדמה והמעבר של בתים לעבר הבתים החכמים, ניתן כיום להתקין מצלמות אבטחה אלחוטיות המאפשרות לכם לראות מה קורה בבית גם מהטלפון הנייד. אתם בעבודה והילדים נשארים לבד כמה שעות? אתם יכולים לראות אותם. השארתם את הילדים עם בייביסיטר, אתם יכולים לדעת שבכל זמן נתון תוכלו להסתכל מה מתרחש בבית בזמן נתון. כמובן שיש עוד הרבה מצבים, כל אחד לפי אורח החיים שלו, אך אין ספק שמצלמות אבטחה אלחוטיות בבית חכם הן חשובות והכרחיות.

לסיכום, בתים חכמים הם הקדמה שכל הבתים בישראל ובעולם שואפים להגיע אליה. הם חסכוניים יותר, מקלים על החיים ומאפשרים לנו לדעת מה קורה במקום הכי פרטי שלנו בכל שעות היממה. כדי שיהיה לכם בית חכם, כל מה שאתם צריכים זו התקנה של מערכת מחשוב ביתית שבה נמצאת כל השליטה בכל מכשירי החשמל בבית ובאמצעותה והאפליקציה שלה אתם יכולים לתפעל הכל.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה