הוצאת רישיון קבלן תוך 60 יום בלבד: האם זה אפשרי?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

קבלן שיפוצים הוא אדם פרטי או חברה המתמחה בשיפוץ בתים, מבנים ומבנים אחרים. לעתים קרובות הם עובדים עם אדריכלים ומהנדסים כדי לתכנן וליישם את השיפוצים. תהליך הרישום לקבלן שיפוצים הוא פשוט יחסית. המבקש צריך להירשם כחברת בנייה בגוף הממשלתי המסדיר את הבנייה בתחומו. הם גם צריכים להיות בעלי כיסוי ביטוח אחריות לעבודה שלהם, שניתן להשיג דרך כל מספר ספקים. שיפוצים הם השקעה גדולה וחשוב לוודא שיש לכם עסק עם קבלן בעל מוניטין.

להלן מספר טיפים כיצד לרשום את הקבלן:

1. בדקו אם יש להם רישיון או היתר

2. בררו אם יש להם תלונות או תביעות משפטיות נגדם בעבר

3. בקשו אסמכתאות של לקוחותיהם הקודמים ושאלו אותם לגבי איכות העבודה, עמידה בזמנים ועלויות

4. הקפידו לקבל את כל הפרטים על החוזה שלהם לפני החתימה עליו

5. קבל הערכה לפרויקט השיפוץ שלך לפני שאתה חותם על משהו

תהליך הרישום לקבלן שיפוצים אינו פשוט כמו רישום לעסק חדש. אתה צריך להיות רשום ברשות הממשלתית הרלוונטית וגם להיות בעל כל הכישורים הדרושים. סעיף זה יתווה את ההליך לרישום קבלן שיפוצים באונטריו, קנדה. זה יכלול את הדרוש, מי צריך להירשם וכיצד להירשם במשרד המחוז.

רישום קבלן שיפוצים:

– תהליך ההרשמה מתחיל במילוי טופס בקשה מקוון באתר האינטרנט של ServiceOntario

– על המועמדים להיות בעלי מספר עסק באונטריו (OBN) או מספר מס יחיד (ITN)

– על המועמדים למלא טופס בקשה ולהגיש אותו באופן אלקטרוני באמצעות המערכת המקוונת של ServiceOntario

– הם צריכים לספק

אם אתה קבלן שיפוצים, עליך להירשם במשרד השיכון והעירונים. תהליך הרישום הוא פשוט וברור. כל שעליכם לעשות הוא למלא את הטופס המקוון, לספק את המסמכים הדרושים כגון כרטיס ה-PAN שלכם, ולהגיש אותו. רישום קבלן שיפוצים הינו חובה על מנת להתחיל בעבודה. רישום בפנקס ענף הבנייה (CIR) הוא הדרישה החוקית לכל הקבלנים המבצעים עבודות בנכסי מגורים. ה-CIR רושם רק יחידים, שותפויות או חברות המבצעות עבודות בנייה בנכסי מגורים. זה כולל בנייה חדשה ושיפוצים. רישום זה צריך להיעשות לפני תחילת עבודה ויעלה 180 ליש"ט לרישום לשנה או 360 ליש"ט לחמש שנים.

אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים, כדאי שתדעו שיש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. צריך לחשוב על הניסיון של הקבלן ועל המוניטין שלו. אתה גם צריך לחשוב על הזמינות שלהם ואם יש להם ביטוח. כל הדברים הללו יכולים לעזור לכם לקבל החלטה על מי כדאי לכם לשכור לפרויקט השיפוץ שלכם. קבלני שיפוצים נדרשים להירשם בסוכנות המדינה המתאימה. תהליך הרישום מטופל לרוב על ידי ארגון צד שלישי ומחייב את הקבלן למסור מידע על העסק שלו, כגון שם, כתובת, מספר טלפון ופרטי התקשרות של הסוכן הרשום של החברה.

תעודת רישום קבלן תקפה לתקופה של חמש שנים וניתנת לחידוש בכל עת במהלך אותה תקופה. קבלן שיפוצים הוא סוג של איש מקצוע בתחום הבנייה המתמחה בתכנון, עיצוב וביצוע שיפוצים במבנים קיימים. חלק מקבלני שיפוצים מתמחים בסוגים מסוימים של פרויקטים כגון מסחר או מגורים. קבלני שיפוצים עשויים להתמחות גם בסוגים מסוימים של שיפוצים כגון שיפוץ מטבח או חדר אמבטיה. רישום של קבלן שיפוצים נדרש לפי קוד הבנייה של אונטריו.

תהליך הרישום כולל את השלבים הבאים:

– מילוי והגשת טופס בקשה למשרד המוניציפלי והשיכון (ממ"ח)

– קבלת תעודת הכרה מהממ"ח

– רישום ב-ServiceOntario על מנת להיות מסוגל לספק שירותי בדק בית

למידע נוסף איך אפשר לבצע הוצאת רישיון קבלן תוך 60 יום בלבד ביקרו באתר: rishumkablan.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה