גואטה מבנים ניידים – בונים לכם איכות חיים גבוהה במחירים נמוכים!

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מגורים לא חייבים להיות עשויים מאבנים. אף אחד לא ציין שמבנה זמני צריך להיות עשוי מבניה סטנדרטית רגילה. יש המון תחומים במשק בהם נדרש להקים מבניה ארעיים או קבועים למגורים, עסקים, אחסון של ציוד או שימושים אחרים. כאן דרך י.א גואטה מבנים ניידים ניתן להזמין לפי עדיפות אישית ותנאים מותאמים מראש מבנים ניידים לצרכים שונים – מחסנים, מכולות, מגורים ניידים, קרוונים, שירותים, מקלחונים, משרדי מכירות ועוד! אנו שומרים על סטנדרט בניה והרכבה גבוהים במיוחד ומעניקים ללקוחות שלנו שירות מעולה של הובלה והרכבת מבנים ניידים מסוגים שונים לפרויקטים שונים!

איזה סוגים של מבנים ניידים אנחנו מספקים?

בחיים יש הרבה פעמים צורך להקים מבנה שיעמוד לזמן קצר, ממושך או קבוע. למשל, בפרויקטים של בניה, עבודות משקים חקלאיים ותעשייה, יש צורך לדאוג למגורי הפועלים העובדים במקום, מה שאומר שהמנהלים והאחראיים חייבים להקים מבני קרוון למגורים. מגורים אלו צריכים להיות מחוברים לתשתיות בסיסיות וחיוניות כגון חשמל ומים. מבנים אלו צריכים להתאים לשהייה ממושכת של חודשים ואולי אף יותר בתנאי מזג אוויר משתנים לפי חודשי השנה. לעומת זאת, במקרים אחרים כמו אירועים של יום אחד -פסטיבלים ואירועי תרבות בשטחים פתוחים – דואגים להקמה של שירותים ניידים.

לכל פרויקט ותחום יש את סוגי המבנים הניידים שלהם, וכאן דרך י.א גואטה מבנים ניידים תוכלו להשיג את זה בחוזים שונים – השכרה, הובלה ומכירה של מגוון רחב של מבנים ניידים – קרוונים, שירותים, מקלחונים, מכולות אחסון, משרדים, ביתן שומרים, מבנה ממ"ד ועוד!

על פי מה נקבע המחיר של מבנה נייד

יש הבדל גדול אם אתם רוצים להוביל מבנה קיים שברשותכם, להשכיר מבנה נייד או לרכוש אותו. במידה ואתם רוצים להוביל מבנה נייד דרך גואטה מבנים ניידים, פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון זה קודם כל הגודל שלו – האם זה תא אחד של שירותים ניידים או קרוון גדול מידות? זה משליך כמובן גם על אופני החיבור של המנוף ברכב ההובלה, המרחק של הנסיעה והשינוע של מבנה כזה, הקמה בייעדו וחיבור לכל התשתיות הרלוונטיות. הובלה של שירותים ניידים הכוללים תא אחד או שניים עשויים לעלות לכם כמה אלפים בודדים של שקלים. בעוד שרכישה של מבנה נייד למגורים, למשל קרוון מגורים סטנדרטי, עשוי לעלות לכם מעל 130,000 ₪ לא כולל שינוע!

בחירה בחברת ההובלה הנכונה

לא משנה איזה מבנה אתם רוכשים ולאיזה צורך, כל טעות עלולה לעלות לכם ביוקר – בזמן, במחיר וכמובן בתסכול רב. לכן, חשוב לבחור בחברה כמו גואטה מבנים ניידים שכבר עושים את העבודה של הובלה, השכרה ומכירה של מבנים ניידים שונים לכל מקום בארץ בצורה מקצועית ואחראית! רק חברה כזו תוכל להבטיח לכם כי המבנה שאתם בוחרים ישמש את ייעודו בצורה מושלמת ללא רבב.

 

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה