בר מים או מסנן מים – מה הכי מתאים לבית החכם?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בתים חכמים הפכו להיות שכיחים מאוד בזכות התקדמות הטכנולוגיה בישראל ובעולם. עוד אנשים רוצים להנות מהיתרונות הרבים של בית חכם, יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם. אך לצד היתרונות, ישנה חשיבות עליונה לעשות את הבחירות הנכונות לאורך הדרך. כל בחירה שתעשו תביא איתה השפעה על האפקטיביות של הבית החכם שלכם. אחת מהבחירות המשמעותיות ביותר תהיה הבחירה בין בר מים לבין מסנן מים. ברור שלכל אחת מהבחירות הללו יש את הפלוסים שלה, עם זאת חובה שתבינו מראש מה נכון לכם. צריכת מים חשובה וקריטית, אך זה לא אומר שאתם יכולים לבחור כל מכשיר שמספק מים בקביעות.

 

מה ההבדל בין בר מים למסנן מים?

כדי שתוכלו לעשות את הבחירה המדויקת בין מסנן מים לבין בר מים, ישנו צורך להבין במה הם שונים. מסנן מים הוא רכיב קטן שמלבישים אותו בברז ממנה אתם צורכים את המים. תפקידו של המסנן יהיה לסנן את כל הלכלוך ואת כל מה שעלול לפגוע בכם בעת צריכת מי השתייה. בר מים לעומת זאת זה מתקן משוכלל המאפשר לצרוך מים קרים וחמים בזמינות גבוהה. המתקן מחובר לצינור המים הביתי, השימוש בו יהיה שונה בהשוואה לברז השתייה.

 

כיום יש ברי מים מתקדמים ומשוכללים

כיום ישנו מגוון רחב של ברי מים משוכללים ומתקדמים אותם תוכלו לבחור. השימוש בבר המים יכול להיות קל ופשוט, הרבה מעבר למה שדמיינתם לעצמכם. עם זאת נדגיש כי לא תמיד זה יהיה קל ופשוט כמו שאתם מדמיינים, זה מאוד תלוי איזה בר מים תרכשו. ברי המים העכשוויים מסוגלים להוציא מים מוגזים, מים חמים ועוד כל מיני אופציות נוספות. רוצים לקרוא על ברי המים המתקדמים? היכנסו לאתר watersupply -אתר מתקני המים של ישראל.

 

מסננני מים למינימום כאבי ראש

עד היום לא הסתדרתם עם ברי מים? אף אחד לא מחייב אתכם לבחור באפשרות הזו. מסנני מים ביתיים יכולים לעשות את העבודה מעל ומעבר למצופה. המסננים מולבשים על הברז בבית, כך שהם דואגים לסנן את המים שאתם שותים מסביב לשעון. בבית חכם ניתן יהיה להפעיל את הברז מרחוק, כל זאת עם מינימום בעיות וכאבי ראש. למידע נוסף על מסנני מים תוכלו להיכנס לאתר watersupply.

 

מה עדיף לבחור – בר מים או מסנן מים?

האמת היא שאין תשובה חד משמעית לשאלה הזו, לא משנה מהם ההרגלים שלכם. לכל אחד מאיתנו יש העדפות שונות, יש כאלה שמוכנים לנסות כל מיני טכניקות חדשות. הכי חשוב שבסופה של הדרך תצרכו כמות מספקת של מים באופן קבוע. הבחירה בין מסנן מים לבין בר מים היא אישית, אל תחשבו מה נכון או מתאים לאחרים. הרי מה שיהיה אידיאלי בשבילכם לא בהכרח יהיה נכון ומתאים גם לאחרים.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה