בניית קיר פנימי

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אחד ההיבטים המהותיים בתהליך בניה בכלל ובעיצוב פנים בפרט הוא בניית קירות פנימיים. קירות אלה לא רק מגדירים את הפריסה של החלל אלא גם מספקים תמיכה מבנית ומשפרים את הפרטיות. בין אם אתם חובבי עשה זאת בעצמך ובין אם אתם שוקלים לשכור את שירותיו של בעל מקצוע, בנינו לכם מדריך שלם לתחום. מהבנת סוגי הקירות ועד לניווט בתקנות השונות וההחלטה מתי לפנות לבעלי מקצוע – הכנו לכם את כל המידע. 

 

מתי נדרשת בניית קיר פנימי?

לא מעט אנשים מבקשים לבנות קיר נוסף בבית, בדרך כלל כדי ליצור מרחב פרטי בחדר, ליצור הפרדה בין סלון למטבח או כדי ליצור פינת עבודה חדשה בשל הצורך העולה בשנים האחרונות והמעבר לעבודה מהבית. 

בכל הנוגע לבניית קירות פנימיים בולטות שתי אפשרויות עיקריות: קירות בלוקים וקירות גבס. קירות בלוקים מציעים חוזק ועמידות שאין שני להם. עבור קירות פנימיים, קירות בלוקים הם לרוב הבחירה המועדפת בשל איכויות האטימות לרעש עמידות באש אך לא תמיד אנשים יעדיפו לבנות בהם, בעיקר משיקולי תקציב והצורך לקבל את האישורים לשם כך. לכן, האפשרות הבאה של בניית קיר גבס הופכת לרלוונטית עבורם. 

 

תקנות בניית קיר פנימי

הבנת התקנות המקומיות חשובה ביותר לפני שמתחילים בכל פרויקט בניה, ובניית קירות פנים אינה יוצאת דופן. יש לבנות את הקיר על פי התקנים הקבועים בחוק, זאת כדי שהבניה תהיה בטוחה ולא תהווה סכנה עבור אף אחד. תקן אחד המתייחס לבניית קירות פנימיים מתייחס למונח שנקרא "חגורת בטן" שלמעשה מהווה את מרכיב היציבות במבנה. ישנם תקנים המתייחסים לקירות תומכים, לזווית הסטייה המותרת ביחס לרצפה ולתקרה ויש לשים לב לכל אותם תקנים טרם בנייה עצמית ולקבל מהרשות המקומית את התקנים המדויקים לפני תחילת העבודה. 

חשוב לציין שהתקנות עשויות להשתנות עם הזמן. לכן, מומלץ לוודא את התקנות העדכניות מול הרשויות המקומיות לפני תחילת כל בניה.

 

מתי לפנות לסיוע מקצועי

למרות שפרויקט עשה זאת בעצמך יכול להיות מספק, ישנם מקרים שבהם יהיה חכם יותר לגייס את מומחיותו של איש המקצוע. בניית קירות בלוקים פנימיים דורשת מיומנויות וידע ספציפיים, וההחלטה לעשות עשה זאת בעצמך או לשכור איש מקצוע צריכה להתבסס על מורכבות הפרויקט ורמת הניסיון שלכם. 

 

כיצד אנשי מקצוע יכולים לסייע? 

שלמות מבנית – אם הקיר נושא עומס או דורש התאמות מבניות מורכבות, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע. הם יכולים להבטיח שהקיר בנוי לשאת את המשקל בבטחה ולא פוגע ביציבות הכללית של הבניין גם כשמדובר על בניית קיר גבס וגם כשמדובר על בניית קיר בלוקים. 

איטום ובידוד מרעש – השגת איטום ובידוד אופטימלי מרעש דורשת טכניקות מדויקות. לאנשי מקצוע יש את המומחיות להתקין חומרים הממזערים ביעילות את העברת הקול ושומרים על בידוד תרמי תקין.

תאימות לתקנות הבניה – אנשי מקצוע בקיאים היטב בתקנות הבניה העדכניות ביותר. שכירת מומחה מבטיחה שבניית הקיר שלכם עומדת בכל הדרישות הבטיחותיות והחוקיות הנדרשות.

זמן ומשאבים – בניית קיר בלוקים או גבס דורשת זמן, מאמץ וכלים מיוחדים. אם אתם נמצאים בלוח זמנים צפוף או חסרים לכם המשאבים הדרושים, שכירת איש מקצוע יכולה לזרז את התהליך.

freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה