בחירת תאורה לבית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

שימוש בטכנולוגיה הוביל את האדם להישגים חסרי תקדים במאה העשרים ואחת. בעשר השנים האחרונות, אנחנו רואים מהפכה של ממש באופן בו אנחנו יכולים להיעזר באינטרנט וברשת אלחוטית, כדי לקשר בין מכשירי חשמל שונים ולשלוט עליהם. במאמר הבא, נעזור לכם להבין קצת על שימוש נכון בתאורה בבית חכם. כך, תבחרו את הבחירה הצרכנית הנבונה ביותר, מתוך התחשבות בסביבה, בצריכת החשמל שלכם, בכיס שלכם וכמובן, בצרכים שלכם ביום-יום.

 

כמה מילים על תפקיד התאורה בבית

לפני שנכנס בעובי הקורה ונדבר על השימוש בטכנולוגיה בתאורה, אנחנו רוצים לדבר על התפקיד של האור בבית. בימי קדם, כאשר לא היה חשמל ורבים לא היו יכולים להרשות לעצמם, מבחינה כלכלית, להשתמש בנרות שעווה לעיתים תכופות, הרי שמרגע שקיעת השמש, נגמר היום ובני האדם, נאלצו פשוט, ללכת לישון. היום, בזכות החשמל, אנחנו יכולים לנצל את שעות הלילה עד תום. תאורה היא ממש לא רק כלי המאפשר לנו להיות פרודוקטיביים בלילה, אלא, התאורה משפיעה על התחושות שלנו, על הורמונים אותם אנחנו מפרישים בתוך המוח. לדוגמא, חדר מואר באור חם וזהוב, נותן לנו תחושה של מרחב אינטימי. לעומת זאת, תאורה לבנה, מעכבת את הפרשת הורמון השינה ומייצרת תחושה של דריכות בגוף. אם שאלתם את עצמכם, מדוע בבתי חולים התאורה לבנה, הרי שקיבלתם את התשובה כעת. כדי להשאיר את הרופאים והאחיות עירניים ומוכנים לפעול במהירות, בחרו להאיר את בתי החולים באור לבן וקר. לעומת זאת, אם אתם רוצים ליצור אווירה אינטימית, הקפידו להניח מנורה עומדת, המפיצה אור זהוב.

 

איך ננצל את הבית החכם ונתקין תאורה מושלמת לצרכים שלנו

המאפיין הבולט של בית חכם, הוא השימוש ברשת האינטרנט כדי לנהל את הבית בצורה נבונה. בין היתר, אפשר לנצל את הקשר בין מכשירי החשמל השונים ולהתאים את כמות האור בבית, בהתאם לשעות היום ובהתאם לצרכים של דיירי הבית. למשל, אפשר לבחור לעמעם את האור של אותה מנורה עומדת, אשר הזכרנו מקודם, בשעות הצהריים, כדי לחסוך בחשמל. בלילה, עם שקיעת השמש, דיירי הבית יכולים לתת הוראה למערכת, להגביר את עוצמת האור במנורה. אגב, מדובר על פתרון מושלם להורים לילדים, המעוניינים להשאיר בחדר השינה של הילדים, אור קטן דולק, בלי לבצע פעולה ידנית, אשר תעיר את הילדים ותמנע מהם לישון.

 

להשתמש ביתרונות של הבית החכם כדי לחסוך באנרגיה

תאורה לא מגיעה רק ממוצרי חשמל כמובן, אלא, תאורה יכולה להגיע גם מהחלון. דרך מצויינת להשתמש בבית החכם כדי לחסוך באנרגיה היא לתכנן את פתיחת התריסים, כך שהאור מהחלון יאיר את החדר בשעות היום, אבל לא יוביל להתחממות של הבית ולשימוש מיותר במכשירי חשמל נוספים. בעידן בו שינויי האקלים מקבלים מקום של כבוד בחדשות, אי אפשר להישאר אדישים לתפקיד שיש לטכנולוגיה במלחמה על החיסכון באנרגיה.

 

לבחור תאורה מעוצבת לבית שלכם

אם אתם בעלי בית חכם, הרי שמטבע הדברים, מדובר על מי שמוכנים להשקיע בעיצוב הבית שלהם. תאורה לבית חכם, צריכה גם להשתלב עם העיצוב המודרני, המאפיין בתים מהסוג הזה. היום, אפשר למצוא גופי תאורה המתאימים לכל סיטואציה. החל מגופי תאורה צמודים לקיר, שאינם תופסים מקום וכלה בגופי תאורה, המשובצים כמו אבני חן, בתוך החלל. מנורה עומדת, מנורת כתיבה לשולחן, בתי תאורה היורדים מהתקרה, כל אלו אופציות מצויינות, עבור מי שרוצים לעצב את ביתם בטוב טעם.

הבית שלכם הוא המקום בו אתם רוצים להרגיש הכי טוב שאפשר, אל תתפשרו ובחרו במערכות מתקדמות ובוגפי תאורה מושלמים לעיצוב הבית.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה