איטום מקלחות מקצועי – איך עושים את זה נכון?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

קרדיט תמונה: פזקר

לקוח שהגיע לאחד מקבלני האיטום שעובד עם החומרים שלנו, לאחר שנפל על בעל מקצוע לא מקצועי אם אפשר להגדיר את זה ככה, עשה לו שיפוץ בבית למקלחת "כולל איטום". אתם בטח כבר מבינים מהפתיח שאותו לוקח נפגע מבעל המקצוע, איטום מקלחת זה לא מה שעשו לו, בטח לא באופן מקצועי אם כי היה מאוד רשלני והנזילות הגיעו במהרה לשכן בקומה מתחתיו.

מה עושים? פה נכנס כל הנושא של איטום מקלחות או בשם המקצועי – איטום חללים רטובים.

איטום זהו תהליך שעושים במקלחת, שהוא בא למעשה למנוע ו/או למזער את הרטיבות של המים במקלחת או הרטיבות שנוצרת בתוך חלל בין הריצוף לבין הרצפה כדי שהוא לא יעבור לחללים אחרים, לחדרים אחרים או במקרה הגרוע כמו במקרה של הלקוח הזה לבית בקומה התחתונה.

 

איך אתם יכולים לבדוק את הקבלן שלכם אם הוא מבצע איטום מקלחות כמו שצריך או לא?

עכשיו אתם תלמדו איך נכון לבצע איטום מקלחות ואיך גם אתם יכולים לפקח על בעל המקצוע. בעיקרון לאיטום יש שני שלבים, שני השלבים האלה כל אחד חשוב בפני עצמו כי אם לא מיישמים אותם כמו שצריך כל שלב יכול לפגוע בשלב שלאחריו, שני השלבים האלה זה התשתית לאיטום כשלב ראשון והאיטום עצמו כשלב שני.

 

איך מכינים את התשתית לאיטום מקלחות מקצועי?

קרדיט תמונה: פזקרכמו שאתם רואים בתמונה יש לנו קיר ויש לנו רצפה, נקודת המשיק בין הקיר לרצפה יוצרת זווית של 90 מעלות, המקום הזה זה מקום שגורם לכשל, בגלל הזווית החדה הזאתי המקום נסדק והאיטום שאנחנו מורחים שם הוא נסדק עם הזמן. מה אנחנו עושים במקרה הזה בכדי להימנע מאותה זווית כמו שאתם רואים בתמונה? האפשרות הטובה ביותר לעגל את הפינה הזאת, יכול להיות ששמעתם איך קוראים למבנה הזה ואם לא אז השם הוא "רולקה", מטרת הרולקה הוא לעגל את הפינה בין הקיר לרצפה בכדי שהיא לא תוכל להיסדק עם הזמן, וגם אם כבר יש רטיבות שהגיעה לרולקה שגם אם הוא נסדק, ההגבהה הזאת מרחיקה את המים מאותו מקום נכשל.

 

השלב החשוב ביותר שצריך הקפדה יתרה – שלב האיטום

לאחר שגמרנו עם כל נושא הרולקה, יש לנקות את הרצפה, לבטן את כל הצינורות ובמקומות שיש כל מיני עצמים זרים וגופים בולטים יש לכסח אותם להחליק אותם ולפני ביצוע האיטום, כל המקלחת צריכה להיות הומוגנית, חלקה ונראית טוב לעין, אם היא נראית טוב לעין היא תהיה מספיק טובה גם לשלב האיטום. לאחר שסיימנו עם כל עבודת התשתית, אנחנו מנקים את השטח ומכינים אותו למריחת החומר, את החומר אנחנו מורחים בצורה של שתי וערב.

אנחנו בפזקר כחברה יצרנית ומפתחת של חומרי איטום, ממליצים לכם לבדוק את החומרים האיכותיים שלנו עבור איטום מקלחות : אלסטופז, אלסטופלקס, איזיפלקס, בלוטק, paz pub500. בחומרים אלה משתמשים רוב הקבלנים בישראל בשל הוותק רב השנים שיש לנו בתחום עם מוצרים שהוכיחו את עצמם בשטח שמובילים ואיכותיים.

 

טיפ חשוב מאוד שכדאי לכם לזכור!

קרדיט תמונה: פזקרלאחר שהחומר מתייבש יהיו קבלנים שיסתפקו בשכבה אחת ויהיו קבלנים שירצו להחמיר ולעשות שכבה נוספת כדי לצמצם את הסיכוי שתקראו להם לתקן לכם נזילה בעתיד במסגרת האחריות שיתנו לכם. אז אם הקבלן שלכם בחר לעשות שכבה נוספת, זה בסדר גמור.

שימו לב, ישנם חומרי איטום מקלחות בשוק שמגיעים בשני חומרים משלימים אחד את השני ולא ניתן להשתמש רק באחד מהם, אחרת כל איכות העבודה תלך לפח. לכן, הקפידו גם אתם לקרוא את הוראות היצרן על גבי החומרים ותשאלו בחנות לחומרי בניין איך אמורים לבצע את האיטום עם אותו חומר שקבלן האיטום שלכם בחר. ישנם קבלנים שינסו לחסוך בעליות החומרים מכוון שהם יקרים והיחידים שיפגעו מזה אלו אתם.. זה הטיפ שלנו בנושא.

במידה ואתם רוצים לחסוך מעצמכם את כל כאב הראש הזה, תרימו אלינו טלפון והיועץ הטכני שלנו יוכל להסביר לכם בדיוק עם איזה חומר מתאים לכם לאטום.

 

איזו בדיקה תוודא שהאיטום שנעשה תקין?

הצפה! על הקבלן לאטום את פתחי הניקוז טרם שלב האיטום ולאחריו להציף את המקלחת במים ולהשאיר את זה כך למשך 24 שעות, לאחר מכן נבדוק שהמים לא ירדו, במידה ולא ירדו המים, מלאכת האיטום הצליחה ואתם יכולים לישון בשקט ולהיות רגועים, עבודת האיטום שעשו לכם נעשתה ככל הנראה במקצועיות והיא תבטיח לכם שקט לשנים רבות, לבסוף מבחן הזמן הוא שיעיד על איכות העבודה.

היזהרו! יכול להיות שאתם תפגשו קבלנים שימליצו לכם לא לעשות איטום למקלחת מכל מיני סיבות כאלה ואחרות, אל תקשיבו להם. תשקיעו באיטום המקלחת כמו שצריך כדי שלא תצטרכו לפרק שוב את המקלחת ולהוציא עשרות אלפי שקלים שוב פעם, למרות שעברו כמה חודשים מאז השיפוץ שעשיתם, זה הבית שלכם, תשמרו עליו מפני נזקים.

קרדיט תמונה: פזקר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה