אזעקה לבית בטבריה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

התקנת אזעקה בטבריה

ישנם אמצעים רבים אותם אנו יכולים להתקין בכדי לשפר את רמת הביטחון בבית, החל מדלתות רב בריחיות, דרך סורגים לחלונות, גדר ושער חשמלי וכלה במערכת אזעקה אפקטיבית. אז כמה עולה אזעקה לבית בטבריה? עד כמה היא אפקטיבית במניעת חדירה בלתי מורשית לבית? מה כוללת מערכת אזעקה כזאת? האם ניתן לחבר את האזעקה גם למערכת הסלולר? האם מערכת האזעקה כוללת גם מצלמות? האם חובה לשלב בה מצלמות? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

אזעקה לבית – למה צריך את זה?

אזעקה לבית בטבריה, או לצורך העניין בכל מקום אחר, היא מערכת שמיועדת לספק התרעות בכל מקרה של חדירה בלתי מורשית לתוך חלל הסגור המוגן על ידי האזעקה. המשמעות היא שמטרתה של האזעקה היא לזהות סימנים של חדירה כזאת, למשל באמצעות זיהוי תנועה בתוך החלל הפנימי או פתיחה של פתח שאמור להיות סגור, ולספק התרעות לגורמים הרלוונטיים. אזעקה אינה אמורה לספק לכם תמונה של הנעשה בתוך אותו חלל, אם כי במרבית המקרים, בהזמנת שירות התקנת אזעקה לבית בתל אביב, נהוג לשלב גם מערך של מצלמות. המצלמות מסייעות לנו א' לפענח מה בדיוק קרה ומדוע הופעלה האזעקה, וזאת באמצעות צפייה בחומר המוקלט מהמצלמות וב' להבין בזמן אמת האם מדובר באזעקת שווא או שאכן ניתן לזהות תנועה חשודה בשטח, כמובן באמצעות המצלמות המותקנות במקום. כמו כן, ישנם סוגים מסוימים של מצלמות ומערכות אזעקה שיודעות לנצל טכנולוגיות של ניתוח תמונה בכדי להפוך מצלמה פשוטה לגלאי תנועה יעיל מאוד ולכן במערכות אזעקה רבות ניתן בהחלט למצוא מצלמות שמהוות חלק אינטגרלי מהאזעקה כולה.

כמה עולה התקנת אזעקה לבית בטבריה?

ובכן, העלות של אזעקה לבית מורכבת למעשה משתי עלויות שונות. העלות הראשונה היא עלות רכיבי האזעקה כפי שנפרט בהמשך והעלות הנוספת היא עלות העבודה/ התקנת מערכות אזעקה בבית חכם. שני רכיבים אלה חייבים להיות מותאמים ספציפית לבית ולכן אין שום טעם להתקשר ולבקש הצעת מחיר לאזעקה מבלי שנערך ביקור של טכנאי אזעקות מקצועי לפני כן. למעשה, גורם מקצועי שמציע את השירות של התקנת אזעקה לבית בטבריה ומספק לכם הצעת מחיר עוד לפני שהוא ראה את הבית, הוא מצב שצריך להדליק אצלכם נורה אדומה לגביו. אפשר בהחלט לתת הצעת מחיר כזאת, אבל מובטח לכם אחד משניים: או שבזמן ההתקנה פתאום יעלה הצורך בתוספות למיניהן שייקרו לכם מאוד את העלות הכוללת, או שהאזעקה פשוט לא תספק לכם את ההגנה הנדרשת לכם.

כאמור, את העלות של הרכיבים השונים מהם בנויה אזעקה לבית בטבריה אנחנו נפרט מיד בהמשך, אבל בהיבט של עלות העבודה, ישנם שני מודלים מרכזיים שעל פיהם גובים אותה מתקיני אזעקות. התמחור הראשון מבוסס על עלות יום עבודה של המתקין והתמחור השני מבוסס על שיעור מסוים מהעלות הכוללת של מערכת האזעקה. ככלל, מתקינים מסוימים מתמחרים יום עבודה שלהם ובהתאם לכם מגלמים את העלות הזאת בעלות הכוללת. עלות זו יכולה לנוע בטווח של 1000 עד 1500 שקלים. מתקינים אחרים מתמחרים את עלות ההתקנה לפי רכיב – עלות התקנת גלאי, עלות התקנת מצלמה, עלות התקנת אזעקה מרכזית וכן הלאה. מבחינתכם, אתם לא רוצים להיכנס לכל המודלים הללו, ומה שחשוב לכם בסוף הוא לוודא שההצעה שאתם מקבלים כוללת בתוכה את כל העלויות הקיימות בפרויקט וכי העלות הכוללת היא תחרותית וכדאית ביחס לאלטרנטיבות.

מערכת אזעקה אלחוטית או קווית?

אחת השאלות המרכזיות שאיתן תצטרכו להתמודד כבר בשלב הראשון של בחירת אזעקה לבית בטבריה היא השאלה האם לבחור באזעקה קווית או אלחוטית והאם לשלב בה אלמנט של תקשורת סלולרית. מערכת אזעקה אלחוטית היא מערכת שהתקשורת בין הרכיבים שלה, קרי בין הרכזת ללוח המקשים, בין הגלאים השונים ובין הרכזת ובין הרכזת ובין הצופר, מתבצעת בצורה אלחוטית. מודל זה מאפשר חיסכון רב מאוד בעלויות ההתקנה, שכן קל הרבה יותר להתקין את כל רכיבי המערכת ללא כל עבודות מתיחת הכבלים. יחד עם זאת, מערכות אלה רגישות יותר למניפולציות שיודעים לבצע פורצים מתקדמים ולכן אם אתם בוחרים באופציה האלחוטית, חשוב לבחור מערכות עם הצפנה מתקדמת.

ברמת התקשורת החוצה, מערכת האזעקה מיועדת לייצר, בזמן חירום, תקשורת עם מספרי טלפון שהוגדרו לה מראש. מספרי טלפון אלה יכולים לכלול את הטלפון הפרטי שלכם, של קרובי משפחה, של שכנים ולרוב גם של מוקד אבטחה שפעיל 24 שעות ביממה. בכדי להבטיח שהמערכת תדע להוציא הודעה החוצה בכל מקרה, גם אם בוצע חיתוך של קווי התקשורת של בזק, רצוי להוסיף מתאם סלולרי, אם כי מתאם כזה יכול להוסיף כ-1000 שקלים לעלות הכוללת של האזעקה.

אזעקה לבית בטבריה

אז ממה מורכבת אזעקה וכמה זה עולה?

ובכן, אזעקה לבית בטבריה היא מערכת שמורכבת מכמה סוגים שונים של רכיבים:

רכזת האזעקה

רכזת האזעקה היא למעשה המוח המרכזי של האזעקה, לב המערכת שמרכזת אליה את כל האותות מחיישני האזעקה, מקיימת את התקשורת פנימה והחוצה, מפעילה את הצופר בשעת הצורך ועושה את כל הפעולות שאמורה האזעקה לבצע. עלות הרכזת יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר האזורים שהיא יודעת לנהל (אזור הוא אזור במבנה שמקבל חיישן או גלאי), רמת פונקציונליות, יכולת תקשורת אלחוטית עם הגלאים והחיישנים, חיבור לתקשורת סלולרית וכדומה. בין המותגים המובילים בתחום הרכזות, תוכלו למצוא את ויסוניק וריסקו שהם מותגים אירופאים מובילים בעולם כולו. ישנם גם כמה יצרני אזעקות סיניים מוכרים, אם כי בסך הכל הם נחשבים לאמינים פחות מאשר המתחרים האירופאים שלהם ובסך הכל, לא מומלץ לעבוד עם מערכות אזעקה סיניות, גם אם המתקין דוחף לכך כי מבחינתו מדובר במערכות רווחיות. העלות של רכזת אזעקה יכולה לנוע בטווח של 600 עד 1600 שקלים. טווח זה הוא כמובן נכון עבור מערכות מיינסטרים טובות וכאמור משתנה בהתאם לתכונות של המערכת הספציפית.

לוח מקשים

לוח מקשים הוא למעשה ממשק המשתמש שדרכו מתפעל המשתמש את מערכת האזעקה. לוח המקשים מותקן בדרך כלל על הקיר הפנימי של הבית בסמוך לדלת הכניסה, כך שעם הכניסה או לפני היציאה מהבית ניתן להפעיל או לכבות את האזעקה. לוח המקשים משמש גם לתכנות מערכת האזעקה, להגדרת מספרי טלפון לחירום, שמות והגדרות לאזורים השונים ועוד שורה של פרמטרים שניתן להזין למערכת אזעקה מודרנית. לוח מקשים קווי יעלה לכם כ-300 שקלים בעוד אלחוטי יעלה כ-400 שקלים. אם תרצו לשדרג את לוח המקשים ללוח מגע (טאצ'), צפו למחיר גבוה יותר בכ-30% מהמחירים עבור לוח מקשים רגיל (לחצנים).

צופרים

צופרים הם למעשה הרכיבים שמיועדים לייצר את ההתראה הנדרשת בזמן פריצה. במערכת אזעקה מותקנים בדרך כלל שני סוגים של צופרים. הצופר הפנימי הוא צופר המותקן בתוך הבית ומיועד להרתיע את הפורץ, להלחיץ אותו ופשוט לגרום לו לברוח. צופר פנימי כזה עולה כ-150 שקלים לצופר קווי וכ-200 שקלים לצופר אלחוטי. בנוסף, ישנו צופר חיצוני שמיועד ליידע את הסביבה (השכנים, עוברי אורח וכדומה) על כך שבמקום מבוצעת פריצה. צופר זה הוא בדרך כלל בעל עוצמה חזקה יותר וכן בנוי בצורה איכותית יותר על מנת להשיג עמידות מלאה בתנאי חוץ ומפני פגעי מזג האוויר לרבות קרינת שמש ישירה, לחות, גשם, רוחות וכן הלאה. העלות של צופר חיצוני נעה בין כ-250 שקלים לצופר קווי ועד כ-400 שקלים לצופר אלחוטי.

גלאים לאזעקה

אם רכזת האזעקה היא לב המערכת, הרי שהגלאים הם העיניים שלה. ישנם כיום סוגים רבים מאוד של גלאים, המבוססים על טכניקות שונות לזיהוי רמזים לפריצה. ככלל, ישנם שלושה סוגים מרכזיים של גלאים:

  • גלאי מגנט – גלאים המותקנים על חלונות ודלתות כך שבמצב סגור, המגנטים סוגרים ביניהם מעגל ומעידים על כך שהדלת או החלון סגורים. כאשר מתקיימת פריצה, המגנטים נפרדים זה מזה ובכך מופעלת למעשה האזעקה.
  • גלאי נפח – גלאים המסוגלים לזהות שינויים בנפח החלל הפנימי בו הם מותקנים. גלאים אלה יודעים לזהות תנועה של אוויר או תנועה פיזית בחלל הפנימי ועם זיהוי תנועה כזאת, הם שולחים פקודה לרכזת לצורך הפעלת האזעקה.
  • גלאי וילון – גלאים חיצוניים בעלי שדה ראייה צר וממוקד ויודע לזהות תנועה בקרבת המבנה, עוד לפני שמבוצעת פריצה. הגלאי מצויד בחיישן אינפרא אדום וחיישן דופלר, המאפשרים לו לזהות תנועה בצורה אפקטיבית תוך מניעת אזעקות שווא בגין פרפרים, יתושים ואפילו חתולים.

ככלל, בהתקנת אזעקה לבית בטבריה, מבוצע ניתוח של החלל הפנימי ומתקבלת החלטה על אזורי המיגון השונים בבית. לאחר חלוקת הבית לאזורי מיגון, נקבע גם סוג הגלאי שיותקן בכל אזור על מנת להשיג את רמת ההגנה הגבוהה ביותר. במקרים רבים ייעשה שימוש גם בגלאי נפח וגם בגלאי מגנט בכדי להגביר את רמת ההגנה ולאפשר הצלבה של מידע שמתקבל ממספר גלאים, במטרה להפחית את המקרים של אזעקות שווא ולהגביר את היעילות של זיהוי פריצות במצבי אמת.

ככלל, כל גלאי נושא שתי עלויות מרכזיות: עלות הגלאי עצמו ועלות ההתקנה של הגלאי. במערכות אלחוטיות, הגלאי עצמו יעלה יקר יותר, אך עלות ההתקנה תהיה נמוכה הרבה יותר. במערכות קוויות המשוואה היא בדיוק הפוכה. ככלל, עלות גלאים נעה בין 150 ועד 400 ש"ח בהתאם לסוג הגלאי, היותו פנימי או חיצוני למבנה ורמת הטכנולוגיה שלו.

 

אזעקה מותאמת אישית

בהזמנת אזעקה לבית בטבריה, חשוב מאוד להבין שאזעקה הוא מוצר שחייב להיות מותאם אישית ללקוח. כל לקוח יכול לדרוש רמה שונה של אבטחה, עם מספר רב או מועט יותר של אזורים, עם יכולות התראה מקבילות רבות יותר, עם יכולות תקשורת גבוהות יותר וכל אחד מאלה משפיע על המחיר הכולל. על כן, כאשר אתם מזמינים מערכת אזעקה כזאת לבית, אתם רוצים להזמין תחילה טכנאי אזעקות שיראה את הבית, את הפתחים השונים את גודל החללים ובהתאם לכך יתאים לכם אזעקה שתספק לכם את רמת האבטחה הגבוהה ביותר במסגרת התקציב שעומד לרשותכם. רק לצורך המחשה, גלאי נפח הוא בעל טווח זיהוי מסוים ובחללים גדולים הוא יכול לאבד מהיעילות שלו אם לא הותקנו גלאי נפח נוספים בפיזור מלא בחלל. את הדברים האלה אפשר לזהות רק כאשר מבקרים בבית ומנתחים את מאפייני המיגון שלו.

לאחר שהזמנת טכני וקיבלתם הצעת מחיר, תוכלו לבצע השוואת מחירים עם ספקים אחרים על בסיס אותה הצעת מחיר שקיבלתם. בכל הצעת מחיר, שימו לב שמוצעים לכם אותם רכיבים באותה רמה של איכות, ושההצעה כוללת בתוכה את כל רכיבי האזעקה ועלויות העבודה של התקנת אזעקה לבית בטבריה.

למידע נוסף ביקרו בעמודים הבאים:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה