חיסכון חשמל בבית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי נכסים הבינו כי בניית בית חכם, מקנה יותר יתרונות וחסכון מאשר הקמת מבנה בבנייה המסורתית. בשל כך ניתן לראות בנוף הישראלי מבנים הבנויים בשיטה זאת. אבל מה צריך לדעת על בית חכם? ומהם היתרונות בשיטת זאת? הכל בהמשך.

בית חכם – כל היתרונות!

מי שרוצה לחסוך בעלויות חשמל, להיות ידידותי לסביבה, לחסוך באנרגיה ולנהל את החיים בבית בצורה יעילה וחכמה – כדאי שיכיר את שיטה הבנייה שצברה תאוצה בעשורים האחרונים.

שיטה זאת מאפשרת הקמת בית חכם בתהליך קצר יחסית, חדשני וכזה שכבר הפך לחלק בלתי נפרד מתהליכי הבנייה בארצות הברית ובאירופה.

אבל מה זה בכלל בית חכם?

בנייה באמצעות בית חכם מקנה חיים איכותיים וחסכניים יותר וזאת משום שבאמצעות השיטה, ניתן להקנות לבית מערכת משכוללת ומתקדמת באמצעותה אפשר לשלוט בכל מכשירי החשמל במבנה.

בית שנבנה בדרך זאת, מכיל חווטים וחיבורים מיוחדים אשר מאפשרים הנעת תהליכים על ידי מחשב המחובר לכל מוצרי החשמל בבית ומפעיל אותם בפקודה (לעיתים אף במחיאת כף). באמצעות המחשב ניתן לקבל שליטה מלאה על כל הפעולות שמתבצעות במקום.

באמצעות בית חכם אפשר להפעיל מרחוק (גם כאשר אתם לא במבנה) תריסים, מזגנים, שערי חנייה,מקרר אפשר לנעול דלתות כניסה, לתפעל חימום תת רצפתי, לשלוט בטמפרטורה בחדר ובכלל – לאפשר שליטה וכוונון מכשירי חשמל על ידי שלט חכם בקלות

נוסף לכך, בניית בית חכם, מקנה חיים נוחים יותר וגם חסכניים וזאת בשל ניצול אנרגיה טבעית ומשאבים, מה שבא לידי ביטוי במחזור מים, כמו למשל שימוש במי מקלחת להשקיית הגינה. התקנת פאנלים סולריים, מה שחוסך באנרגיה ואף מאפשר ייצוא עצמי של חשמל. בבתים כאלה התאורה מותקנת בצורה חסכנית עם שימוש בנורות ותאורת לד, תוך שימוש בכיבוי אוטומטי של מערכות ומוצרי חשמל המאפשרים מקסימום שליטה, נוחות במגורים וחסכון כספי.

חיים נוחים וחסכניים

בתים שנבנים בשיטה המתקדמת הם כאלה שיודעים לקרוא באופן אוטומטי את אורחות החיים במבנה, תוך שאם בשטח הסלון אין אנשים, המערכות של המבנה יכבו אורות באופן אוטומטי.

נוסף לכך, ישנו יתרון עצום שמביא עמו הבית החכם והוא חסכון בחשמל, כאשר המחשב מסונכרן עם מוצרי חשמל כמו: מקררים, מכונות כביסה, מייבש כביסה ושאר מוצרים בעלי דירוג אנרגטי גבוה (דירוג (A, מה שמאפשר חסכון עצום בחשמל ואנרגיה ומצמצם משמעותית את חשבונות החשמל והמים.   

לסיכום, בית חכם אוחז בכמה יתרונות בולטים ביניהם היכולת לחסוך בחשמל, לנהל את החיים בצורה נוחה ומסודרת יותר, לייצר חשמל על ידי פאנלים סולריים, למחזר מים ובכך לחיות חיים מטיבים, בזמן שבנייה כזאת שומרת על הסביבה באמצעות שימוש בפתרונות טבעיים וחכמים.

בתים חכמים
בתים חכמים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה