מצלמות אבטחה לבית פרטי

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה לבית פרטימצלמות אבטחה לבית פרטי הן כבר מזמן לא מותרות. זה הכרח לכל דבר ועניין. אלא שישנם כל כך הרבה סוגים, סגנונות, טכנולוגיות והיצע רב של מצלמות אבטחה, שאנחנו כבר יכולים ללכת לאיבוד. הנה מדריך קצר שיעשה לכם סדר במה שבאמת חשוב בכל הנוגע אל מצלמות אבטחה לבית פרטי

שטח כיסוי של מצלמות אבטחה לבית פרטי

עוד טרם ניגע בכיסוי השטחים הנכון של המצלמות נשאל את עצמנו היכן נרצה להתקין את המצלמות. תשובה לשאלה זו יכולה לנבוע מאופי המענה שנרצה שהמצלמות יעניקו לנו. אם המטרה היא למנוע מפורצים מבחוץ לממש את זממם הרי שנרצה שהם יבחינו במצלמות כשהם כבר בחוץ ויירתעו. אין כל תועלת בהצבתם בתוך הבית. לעומת זאת, אם המטרה היא לבקר ולצפות בנעשה בתוך הבית, כדי להשיג בו שליטה, הרי שכדאי שמרבית המצלמות יכסו שטחים בתוכו.

כאמור, הפרמטר המרכזי הוא שטח הכיסוי של המצלמה. שטח הכיסוי נקבע על פי אורך העדשה, שתתן לנו זווית גדולה יותר. עלינו להביא בחשבון גם את המרחקים בין המצלמה למקומות שנרצה לצלם את רוחב וגודל השטח ואת מידת האיכות של חיישן המצלמה. כדאי מאוד לבצע הדמיה על ידי חברת התקנת מצלמות מקצועית, כדי לבחון את שטחי הכיסוי, שטחים מתים ובאילו מקומות נדרש למצלמות איכותיות מאוד ובאלו מקומות נוכל להשתמש בפשוטות יותר. 

כמות המצלמות

לרוב נצטרך לפחות 5 מצלמות כדי לכסות שטח סביר אבל כמובן שניתן לבצע פרישה נכונה, שיכולה להגיע לתוצאות דומות עם פחות מצלמות. חשובה פה מידת הכיסוי ולא כמות המצלמות. אם השגנו כיסוי טוב ועדיין נרצה להפוך את שטח הבית שלנו למאובטח בצורה מרשימה, לצורכי נראות והרתעה, נוכל להוסיף מצלמות דמה, שאינן מצלמות ואינן מקליטות אבל מקנות אפקט כשל מצלמות רגילות.

רזולוציה וטכנולוגיה

הרזולוציה של המצלמה חשובה אבל לא במידה רבה מאוד. מצד אחד נרצה לראות תמונה ברורה (אולי בצבע) של פנים הבית או החוץ אבל היא היא בהחלט יכולה להיות כזו שתזהה פנים בלבד ולא בהכרח בשביל שנוכל לראות את הסתימות בשיניים של הפורץ.  יש חשיבות גם ליכולת העיבוד של המצלמה, כדי שנראה תמונה זורמת ולא מטושטשת, קופצת, מפוקסלת ונתקעת. עם זאת, ישנם כל כך הרבה שכלולים טכנולוגיים מצלמות. ישנם מצלמות שיכולות לנוע על פי ג'ויסטיק (פיזי או וירטואלי) ועוד ועוד חידושים. לא כולם הכרחיים. הקפידו לבחור דברים שחשובים באמת ונותנים מענה אמיתי לענייני אבטחה ולא רק סיפוק לגאדג'טים.

 

מצלמות דיגיטליות מול אנלוגיות

את קטגוריית מצלמות אבטחה לבית פרטי ניתן לחלק ל-2 קטגוריות מובילות: מצלמות אנלוגיות ומצלמות דיגיטליות או יותר נכון לומר מצלמות IP. המצלמות האנלוגיות הן המצלמות שהתרגלנו לרוב לראות בשנים הקודמות. הן מחוברות באמצעות כבל אנלוגי והן נחשבו במשך שנים ליעילות וסבירות. אלא שמצלמות ה-IP שינו את התמונה, תרתי משמע. אלו מצלמות אשר מחוברות באמצעות כבל רשת ומלבד העובדה שהן מאפשרות לנו צפיה בתמונה מכל מקום, גם מרוחק מאוד וגם בכל מסך, הן בעיקר מציגות עיבוד תמונה איכותי עשרות מונים. 

דבר זה מתבטא הן באיכות הוויזואלית של התמונה עצמה והן בעובדה כי היא זורמת ואינה "נתקעת" או קופצת, כפי שאנו רגילים במצלמות האנלוגיות. בנוסף, אורך החיים של המצלמות הדיגיטליות ובייחוד איכות התמונה, אינם נפגעים עם השנים, בשונה מהמצלמות הדיגיטליות שהזמן נותן את אותותיו גם ביכולות והביצועים שלהם. כל אלו מהווים קפיצת מדרגה אדירה ולמרות שמחיר מצלמות IP גבוה מעט יותר, מרבית בעלי המקצוע ובעלי הבתים עצמם, יעדיפו כיום רכישת מצלמות אבטחה לבית פרטי מהסוג הדיגיטלי. 

למען האמת, קיימים כיום גם מצלמות אלחוטיות או מצלמות אינטרנטיות. אנשי המקצוע מבקשים להימנע ממצלמות אלו, שכן הן אינן נחשבות אמינות ונותנות ל"הפרעות" בקלות רבה מידי, והתוצר המופק מהם לוקה בחסר ולעיתים, כלל לא יוצא לפועל.

נראות

מצלמות אבטחה יכולות להיות גלויות או סמויות. זה כמובן תלוי במטרה שלמה הן מוצבות. אם נרצה להפחיד פורצים, נשים אותן גלויות. אם נרצה לעקוב ולבלוש אחרי מועסקים בבית שלנו, נעשה אותן סמויות. כמובן שגם לחלק האסתטי יש משמעות בסוגיה זו. לעיתים נרתע ממראה מצלמות אבטחה גלויות בתוך הבית, שיקנו למקום מראה לא סימפטי. במקרה כזה נוכל לעשות מצלמות אבטחה לבית פרטי באופן סמוי או לרכוש מצלמות יפות ומעוצבות ולהטמין בתוך הקיר את כל המערכת והחוטים.

תכונות ייחודיות של מצלמות אבטחה לבית פרטי

מצלמות האבטחה יצגו לנו ביצועים אידיאלים בסיטואציות אידיאליות. הכוונה היא שבאור יום של יום בהיר, נראה הכי טוב. לעומת זאת, נקבל תמונה משובשת או שהמצלמה לא תציג כלום או תיהרס במצבי קיצון. לכן, ישנם מצלמות, שלצד איכות הצילום מציגות תכונות ייעודיות כנגד מצבי קיצון אלו. ישנם רבים אבל נמנה את השניים העיקריים: 

הראשון הוא מצלמת האינפרה אדום. מצלמה זו נועדה לאפשר לנו לצלם ולהפיק תמונה גם תוך כדי חשיכה. התמונה, לא תהיה חדה ובהירה כמו באור יום מלא אבל עדיין תהיה ברורה דיה ואפקטיבית, למשל כמו במשקפות ראיית הלילה של הצבא. העניין הוא, שמרבית הפריצות נעשות בשעות החשכה וכלל, הפורצים מעדיפים לנטרל מקורות אור, מחשש שיזוהו. מצלמות האינפרה אדום- נותנות מענה בדיוק לנקודה זו.

הטכנולוגיה השנייה היא מצלמה ממוגנת מפני פגיעות. פגיעות אלו יכולות להיות כתוצאה מפגיעה והרס מכוונים, כתוצאה מרצון לעשות מעשה זדון ונטרול המצלמה וכן יכולה להיעשות כדרך הטבע על ידי פגעי טבע כמו גשם, סערה או שמש חזקה. מצלמות ממוגנות יהיו עשויות לרוב ברזל וימנעו פגיעות אלו תוך שהן מציגות עמידות רבה.

הקלטה

מצלמות אבטחה לבית פרטי רבות, ביחוד אלו שאינן נרכשות דרך חברות מקצועיות, אינן מבצעות הקלטה או שההקלטה שלהן מוגבלת לזמן קצר מאוד. זה כמובן מחטיא את המטרה. שכן, ברבים מן המקרים נזדקק להקלטות מסיבות מבצעיות ובטיחותיות כמו גם משפטיות (ומול חברות הביטוח). 

אבזור נוסף של מצלמות אבטחה לבית פרטי

ניתן להוסיף עוד אביזרים ושכלולים נוספים למצלמות האבטחה  אם כי יש לשקול את מידת נחיצותם. כאלו למשל הן מצלמות האבטחה עם המיקרופונים, המעניקים לנו גם את היכולת לשמוע ולא רק לראות. ניתן גם ליצור מרכזי שליטה מרוקחים יותר, הדורשים חיווט ארוך יותר וכן מצלמות בלשיות ונסתרות, ממש כמו בסרטים.

מצלמות אבטחה לבית פרטי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה