מצלמות אבטחה דרך הנייד – השליטה בכף ידך

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה דרך הניידמצלמות אבטחה דרך הנייד

אנחנו משקיעים כסף רב במצלמות אבטחה משוכללות, מתקדמות ועם טכנולוגיה יוצאת דופן אבל בלי משים לב, אנחנו בעצם לעיתים מרוקנים אותם מתוכן. למה? משום שכדי להפוך אותם לאפקטיביות אנחנו חייבים להיות נוכחים ליד המסוף שלהן, כדי להצליח ולצפות בהם. לצערנו, איננו יכולים לעשות זאת תמיד ובטח ובטח לא נוכל תמיד לשהות בקרבת המצלמות. גם אין לנו עניין לראות את תוצאות הפריצה, הגניבה, המעילה, או תקרית כלשהי לאחר מעשה, דרך ההקלטה. לפעמים נרצה לראות את כל העניין מתפתח כדי שנוכל למנוע אותו מבעוד מועד.

את התובנות האלו הבינו הן יצרני המצלמות והן חברות פיתוח אפליקציות. המערכות יהיו הרבה יותר אפקטיביות עם נוכל לצפות בצילומים בכל זמן ובכל מקום. כאשר אנו מדברים על "כל זמן וכל מקום", הרי שהביטוי המעשי לכך הוא הטלפון הסלולרי שלנו שלא מש מאיתנו כמעט אף פעם. מכאן הפכו מצלמות אבטחה דרך הנייד למילה האחרונה בתחום.

היתרונות של מצלמות אבטחה דרך הנייד

התקנת מערכת מצלמות אבטחה דרך הנייד מאפשרת לנו לקבל  גישה למצלמות באופן תמידי ולצפות במה שמתרחש כרגע כמו גם בהקלטות מהעבר, בכל רגע נתון. לא משנה היכן תהיה, תוכל לקבל תמונה מלאה על המתרחש בבית או בעסק שלך. חשבו על זה כך: נגיד שאתם בעלי עסק ואתם נאלצים לצאת ממנו לזמן מה. גם העובדים שלכם ירגישו בחוסר הפיקוח. חס ושלום הם אינם מעוניינים לבצע הונאה או לגזול את העסק בהעדרכם. מספיק ובאופן טבעי הם יתחילו לזלזל במעט. לעומת זאת, ברגע שהם יודעים שהם מצולמים (חובה לידע) ובעיקר כי אתה כבעל עסק יכול להמשיך ולצפות מהם דרך הנייד גם כשאתה רחוק-  תגרום להם לעבוד טוב יותר גם אז.

הטכנולוגיה של מצלמות אבטחה דרך הנייד

מצלמות אבטחה דרך הנייד והאפליקציות המאפשרות זאת, הופכות מתוחכמות יותר ויותר. הן מציעות לנו כעת לא רק שליטה מלאה על המצלמות, אפשרות להתמקד במצלמה מסוימת, להניע, לקרב או להרחיק את הזוויות ראיה וכדו' אלא גם לבחור ולדלג ממצלמה למצלמה כמו גם לקבל מסך מחולק עם כמה מצלמות למבט מקיף ומלא.

יתרה מכך, ניתן להשיג דרך המכשיר הסלולרי שליטה מלאה גם על ההקלטות, לסרוק לאחור, לבחור להתמקד בפריים או בפרק זמן מצולם וכן למסגר אותו ולשלוח אותו במייל או כקובץ מדיה. חלק אחר של האפליקציות יציעו גם סנכרון עם מערכת העזקה, התרעות וכן ראיית לילה, זום אוטומטי, חיישני תנועה ועוד.

לבדוק היטב

כאמור, ישנם היום המון אפליקציות עבור מצלמות אבטחה דרך הנייד למרבית סוגי המצלמות וכן אפליקציות המותאמות לכמה סוגים שונים של מצלמות, כדי שלא נצטרך להתקין אין סוף אפליקציות. ועדיין, בסופו של דבר לא האפליקציה היא המבטיחה לנו את הצילום האיכותי או ההקלטה המקצועית אלא סוג המצלמה המותקן בפועל. אם בחרנו במצלמה שאינה איכותית, בלי רזולוציה גבוהה ובלי מערכת הקלטה ושליטה טובות, שום אפליקציה לא תעזור לנו. 

אם בחרנו בחברת התקנת מצלמות שאינה מנוסה ומיומנת, כך שהיא מיקמה את המצלמות בצורה לא אידיאלית ואפקטיבית, נוכל רק לראות בעיניים כלות, כיצד הפורצים עוברים בשטחים מתים וכד' ובתיעוד שנוכל לצפות בו שוב ובשוב דרך הנייד- נמצא רק שקט ושלווה אך לא תיעוד מועיל. ככלל, הקיפדו כי לא בחרתם את האפליקציה הכי מתוחכמת אלא את האפליקציה שאתם מרגישים איתה הכי בנוח והיא קלה לתפעול עבורכם וכן כי היא בעלת ממשק נוח לתפעול מהיר בטלפון הסלולרי שלכם.

מצלמות אבטחה דרך הנייד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה