מצלמות אבטחה בתל-אביב

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

 

מצלמות אבטחה בתל-אביבלצערנו הרבה, ככל שהזמן עובר כמות הפריצות בבתי עסק, מקומות ציבוריים וגם בבתים פרטיים ובתי מגורים בתל-אביב עולה. במקביל, הטכנולוגיה גם היא לא מפסיק להתקדם וזה בעצם מה שעוזר לנו להיות מוכנים וערוכים לכל תרחיש שלא יהיה. אם גם לכם חשוב שהעסק או הבית שלכם יהיו בטוחים ומאובטחים, שתוכלו לצאת בראש שקט המדריך הבא העוסק בכל מה שצריך לדעת על מצלמות אבטחה בתל-אביב נכתב בדיוק עבורכם! היתרון המרכזי של מצלמות אבטחה בתל-אביב בא לידי ביטוי בכך שבכל פעם שאנחנו מחליטים לצאת מחוץ לבית, אנחנו יכולים להישאר מעודכנים ולדעת בדיוק מה קורה. בנוסף, מצלמות אבטחה בתל-אביב מאפשרות לנו לשלוט בפעילות המצלמות ישירות מהסמרטפון שלנו, להיות רגועים שהילדים נשארים בבית עם בייביסיטר וגם כשאנחנו מחוץ לעסק והעובדים נשארים בו לבד.

 

מדוע אנשים בוחרים להתקין מצלמות אבטחה בבית תל-אביב?

כיום אנחנו רואים יותר ויותר בתים פרטיים או בתי מגורים משותפים מתקינים מצלמות אבטחה לבית בתל-אביב על מנת להגן על המרחב הביתי הפרטי שלהם. הם רוצים להיות בראש שקט ונפש רגועה. יש שתי הסיבות עיקריות לכך:

  1. הגנה על הבית מפני פורצים וגנבים – מצלמות אבטחה יוצרות הרתעה ומפחיתות את הסיכוי לפריצות וגניבות
  2. מרחב ביתי מבוקר – לא פעם אנו משאירים את הילדים בבית עם בייביסיטר או יוצאים לחופשה. המצלמות מאפשרות לנו לדעת מה קורה בתוך הבית כשאנחנו לא נמצאים בו. אם יש לכם תינוק שנמצא עם מטפלת, זו הדרך הטובה ביותר להישאר רגועים ולדעת שהוא בידיים טובות.

 

סוגים של מצלמות אבטחה בתל-אביב

יש כמה סוגים של מצלמות אבטחה. אם בעבר רוב האנשים היו בוחרים במצלמות אנולוגיות, היום המצב הפוך והבחירה היא יותר לכיוון של מצלמות דיגיטליות. מצלמות אבטחה דיגיטליות או מצלמות המכונות גם מצלמות IP הן למעשה מצלמות הפועלות עם כבל המחובר ישירות למחשב ומאופיינות באות דיגיטלי. המצלמות האנולוגיות אמנם מוכרות לנו כבר שנים רבות והן גם אמינות אבל הן לא מתאימות לטכנולוגיה שקיימת היום. חיסרון נוסף של מצלמות אנלוגיות הוא בכך שהן לא מגיעות לרמת רזולוציה גבוהה, זאת בשונה מהמצלמות הדיגיטליות. רמת רזולוציה זו מכונה HD.

 

ניתן לשדרג מצלמות אבטחה אנלוגיות למצלמות אבטחה דיגיטליות

במידה ויש לכם בבית העסק או בבית מצלמות אבטחה אנלוגיות, אתם יכולים לשדרג את עצמכם ולקחת את האנלוגיה ולהפוך אותה לדיגיטלית.

 

היתרונות של מצלמות אבטחה מסוג IP

  • מצלמות דיגטליות מספקות לנו תמונה ברורה וחדה ככה שבקלות אפשר להבין ולדעת מה קורה בחלל גם מרחוק ומכל מקום בו אתם נמצאים
  • מצלמות אבטחה דיגיטליות מסוגלות להתחבר למערכת הקלטה או למחשב ובכך מאפשרות הקלטה של הנתונים
  • מאפשרות לנו לצפות בזמן אמת
  • מגיעות עם מקלט WIFI מובנה
  • תפעול פשוט וקל אין צורך בידע טכני כזה או אחר
  • עם מצלמות דיגיטליות לרוב יש אופציה לראיית לילה
  • קצב העברת נתונים גבוה
  • חזקות, עמידות ומחזיקות מעמד לאורך שנים רבות

 

 

איך בוחרים חברה להתקנה של מצלמות אבטחה?

חשוב לבחור חברה המתמחה בהתקנה של מצלמות אבטחה לבית, לדירות, בנייני מגורים, מפעלים, ארגונים, חברות הייטק, מוסדות ציבוריים ובהתאם לסוג המבנה שיש לכם. ניתן לבחור את החברה דרך המלצות מאנשים שאתם מכירים אולהשוות בין חברות אמינות באינטרנט.

למעשה, אין להקל ראש בבחירה זו. אחד הדברים הכי חשובים לאחר שהחלטתם שאתם רוצים להתקין מצלמות אבטחה בתל-אביב הוא הבחירה של מתקין המתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה. מכיון ועולם מצלמות האבטחה התפתח מאוד בשנים האחרונות ויחד עם זאת חלה עליה בביקוש למצלמות אבטחה, הן במרחב העסקי והן במרחב הביתי צצו להם אנשי מקצוע שלא באמת מבינים בתחום הזה. מהם עלינו להזהר משום שהתקנה של מצלמות אבטחה ללא ידע וניסיון, עלולה לגרום לנזק רב.  לכן, חשוב לערוך סקר שוק מקיף בעולם מצלמות האבטחה וחוץ מלבדוק מחירים שזה מה שכולנו עושים, להכיר קצת את התחום.  שימו לב מה הצעת המחיר כוללת, אם זה עם או בלי מעמ, כולל או לא כולל התקנה, ללא או עם אחריות ועוד כל מיני סעיפים שמשפיעים על המחיר הסופי. זה נקרא בשפה פשוטה השורות הקטנות. הקריטריונים שחייבים ללוות אתכם בתהליך בחירה של מומחה בהתקנת מצלמות אבטחה הם אמינות, מקצועיות, ידע וניסיון, שקיפות וכמובן מחיר.

 

מחירים של מצלמות אבטחה בתל-אביב

עלינו לבחור את המצלמות על פי המטרה שלנו. יש מצלמות שמתאימות לעסקים, יש כאלה למפעלים, אחרות לדירה או בית פרטי. המטרה של המצלמה היא זו שתקבע את הסוג שלה. למשל אם נרצה להתקין מצלמה בכדי שנוכל לעקוב אחרי התנהלות של מטפלת עם פעוט או קשיש בזמן שאנחנו לא נמצאים בבית, יכול להיות שעדיף לנו בכלל לבחור מצלמה סמויה. מצלמה סמויה יקרה יותר בהשוואה למצלמה גלויה.

דבר נוסף שמשפיע באופן ישיר על המחיר של ההתקנה הוא ההקלטה. במידה ואנו רוצים הקלטה של המצלמות 24/7 נצטרך להתקין גם דיויאר. חשוב להבין כי איכות ההקלטה נגזרת מהאיכות של ה- DVR

פרמטר נוסף שמשפיע על מחיר ההתקנה או המחיר של המצלמה הוא מורכבות העבודה. צריך להכין תשתית במידה והיא לא קיימת ויש אזורים שנחשבים למאוד מורכבים להתקנת מצלמות אבטחה.  דברים נוספים שעלולים לייקר את מחיר העבודה הם העברת קווי תקשורת רבים לכמות של מצלמות או התקנה של מצלמות סמויות שעלול לקחת זמן רב יותר בניגוד למצלמה רגילה.

 

כאמור, סוג המצלמה משפיע על המחיר. ככל שהמצלמות יהיו יותר מתקדמות ויותר מתוחכמות כה המחיר שלהן יעלה. זה ממש כמו סמרטפון חדש שיוצא לשוק וקצת מוחק את הישן. מצלמות אבטחה בסיסיות יעלו להן החל מ-400 ש״ח. מצלמות כאלה יתאימו לרוב הדרישות והמטרות. כמובן שיש מצלמות יותר מתוחכמות בכמה אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים. יש גם מצלמות דיגיטליות עמידות למים והן טובות כשאנו צריכים לצלם אזורים חיצוניים ובעונת החורף אנחנו חייבים להשיג את העמידות הזו. השוק מציע  מצלמות עוד יותר מתקדמות לעמוד בתנאים חיצוניים שעשויות ממתכת ועמידות מפני גשם, שמש וגם פגיעות פיזיות כגון ונדליזם וכדומה. קיימות גם מצלמות אינפרא אדומות עם יכולת צילום לילית סופר מתקדמת. לאזורים חשוכים שצריך הגנה מפני פורצים וגנבים, זה הכרחי.

 

המחירים של מצלמות אבטחה נעים בין 400-20,000 ש“ח כולל התקנה כמובן.

 

מצלמות אבטחה בתל-אביב פתרונות מתוחכמים

חשוב לזכור כי מצלמות אבטחה לא תמיד נראות טוב בנוף העיצובי של הבית או העסק, בעיקר שמדובר בבתי יוקרה, וילות, מלונות, חנויות יוקרה, ספאות וכדומה. לאותם אזורים יש פתרונות גם בהיבט האסתטי. אחת האופציות כאמור הן מצלמות נסתרות שאפשר לדמות אותן לגלאי עשן למשל או אפילו לתלות אותן בתוך תמונה. בנוסף, ניתן להתקין מצלמת אבטחה בצורת כיפה. מצלמה כזו מסתירהה את המצלמה עצמה בתוך אותה כיפה וזה מעדן את המצלמה.

 

מעוניינים לשמוע עוד מיד על התקנה של מערכות אבטחה בבית העסק או בביתכם הפרטי? צרו עימנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מלא לכל השאלות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה