מצלמות אבטחה לבית בבנימינה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

 

כיום אנחנו רואים יותר ויותר בתים פרטיים או בתי מגורים משותפים מתקינים מצלמות אבטחה לבית בבנימינה על מנת להגן על המרחב הביתי. שתי הסיבות העיקריות הנפוצות ביותר בקרב אנשים המתקינים מצלמות אבטחה במעגל סגור במרחב הביתי שלהם הן הגנה על הבית מפני פורצים באמצעות יצירת הרתעה והשנייה היא מרחב ביתי מבוקר עבורנו ועבור הקרובים שלנו.

מצלמות אבטחה איכותיות

את האלמנט של יצירת הרתעה מפני פרוצים אין מה להסביר יותר מידי שכן פשוטו כמשמעו, כאשר פורץ רואה שסביב הבית אליו הוא מעוניין לפרוץ יש הגנה של מצלמות אבטחה במעגל סגור הוא כנראה יחשוב פעמיים ובסופו של דבר יוותר על הפריצה לתוך אותו בית ויעבור לניסיון הבא.

מצלמות אבטחה בבנימינה

את ההיבט של סביבה ביתית מבוקרת אנו רואים לאחרונה יותר ויותר בעיקר בבתים בהם ההורים משאירים ילדים עם המטפלת במהלך שעות היום ורוצים לראות כיצד היא מתנהלת עם הילדים שלהם או בתים בהם מתגורר קשיש או קשישה סיעודיים שנשארים לבד בכל שעות היום עם מטפל או מטפלת צמודים ורוצים לוודא כי אכן הוא או היא מקבלים יחס טוב ואותם מטפלים מתנהגים אליהם בכבוד וללא אלימות פיזית או מילולית.

 

 

למעשה, תחום מצלמות האבטחה התפתח רבות בשנים האחרונות ואנו רואים סוגים רבים מצלמות ושיפורים חדשות לבקרים באיכות המצלמות ובאיכות ההקלטה שלהם באמצעות טכנולוגיות כאלה ואחרות. לכן החלטנו להביא עבורכם את המדריך המלא של מצלמות אבטחה לבית בבנימינה בו תמצאו את כל המידע שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מתקינים מצלמות אבטחה במעגל סגור בבית שלכם.

בחירת מתקין מצלמות אבטחה בבנימינה

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך הוא בחירה של מתקין המתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה. אז איך נבחר מתקין מצלמות אבטחה ומה חשוב לשים לב לפני שאנחנו בוחרים אחד? כמו שציינו קודם לכן, תחום מצלמות האבטחה התפתח מאוד בשנים האחרונות ובמקביל הביקושים למצלמות אבטחה עלו בצורה חדה גם הם, הן במרחב העסקי והן במרחב הביתי.

כאשר הביקוש עולה צצים להם אנשי מקצוע של אותו תחום ולמעשה הם לא באמת אנשי מקצוע שלמדו את התחום אלא נמצאים שם רק על מנת להרוויח כסף על חשבון צרכנים שלא עושים בדיקה יסודית. מאותם מתקינים עליכם להיזהר היות והתקנה של מצלמות מבלי שבאמת המתקין למד את התחום לעומק עלולה להזיק יותר מאשר להועיל. לכן, כלל ראשון שאתם חייבים ליישם בבחירת מתקין מצלמות אבטחה בבנימינה לפני שאת בוחרים מתקין מצלמות הוא לערוך סקר שוק מקיף בתחום המצלמות ומעבר למחירים לעשות גם קצת שיעורי בית על תחום המצלמות. אותם מתקינים לא מקצועיים ינסו לפתות אותכם בטלפון על ידי הצעת מחיר מאוד אטרקטיבית וכאשר יגיעו אליכם להתקנה, יתברר לכם שהמחיר הוא לא כולל מע״מ, לא כולל חומרים ולא כולל עלות עבודה והמחיר פתאום יקפוץ לשמיים ואתם תרגישו לקוחות שבויים היות והמתקין כבר נמצא אצלכם על מנת לבצע את ההתקנה ולא תהיה לכם ברירה לומר לו אלא להמשיך מחוסר הנעימות.

 

בחירת מתקין בשלבים

בשלב הראשון, לפני שאתם בוחרים מתקין מצלמות אבטחה בבנימינה עליכם לעשות מספר דברים בסיסיים כאשר הראשון הוא לבקש המלצות מבני משפחה או חברים על מתקין שביצע אצלם בבית התקנה של מצלמות אבטחה במעגל סגור. אם אתם לא מכירים אנשים שיוכלו להמליץ לכם על בעלי מקצוע מומלץ לחפש מתקינים מומלצים באינטרנט בכל מיני אתרים של בעלי מקצוע. לאחר שבחרתם איש מקצוע שאתם מעוניינים שיבצע את ההתקנה מומלץ ליצור איתו קשר טלפוני ולהזמין אותו לפגישה אצלכם בבית או בבית העסק על מנת שיראה בצורה הכי טובה שאפשר את המקום בו אתם רוצים להתקין את המצלמות.

מצלמות ואזעקה בבנימינה

 

השלב השני הוא שלב פגישת הייעוץ. בפגישה עליכם לבקש מהמתקין לתת לכם הצעת מחיר על כל העבודה ולכן לאותה פגישה אתם צריכים להגיע עם הדרישות המדוייקות ביותר של האיזורים שאתם רוצים שהמצלמות יכסו, המתקין ייתן לכם כמובן אינפוטים משלו ותצטרכו לבחור באילו מצלמות להשתמש, כלומר איכויות צילום, איכויות הקלטה, סוגי המצלמות ועוד. כל אלו יעזרו למתקין לתת לכם הצעת מחיר מדוייקת של כל העבודה, כולל החומרים ועלות העבודה. על מנת להגיע מוכנים לפגישה מומלץ ללמוד על סוגי המצלמות הקיימות בשוק וקשת המחירים שלהם, סוגי DVR ועוד פרטים שעליהם נסביר בהמשך. בנוסף לאותם פרטים שיש ללמוד עליכם להגיע לפגישה שאתם יודעים איזה איזורים בבית אתם רוצים שהמצלמות יכסו, מה המטרה של המצלמות למעשה, האם אנחנו רוצים מצלמות נסתרות או גלויות ואיפה אנחנו רוצים את אותם מצלמות בהתאם לאיזורים בבית שחשוב לנו לצלם.

 

מחירי מצלמות אבטחה וסוגים שונים של מצלמות אבטחה לבית בבנימינה

כפי שכבר ציינו קודם לכן, בהתאם למה שאנחנו רוצים להשיג מהתקנת מצלמות האבטחה אנו נבחר את סוגי המצלמות והכמות שבהם ישתמש במתקין בבית שלנו וכתוצאה מכך גם נגזר המחיר של ההתקנה.

כך למשל אם נרצה להתקין מצלמה על מנת לעקוב אחרי התנהלות של מטפלת עם פעוט או קשיש ייתכן ונעדיף כי זו תהיה בכלל מצלמה סמויה על מנת שהמטפלת לא תראה אותה וככה נמנע אי נעימויות וגם למעשה נוכל לתפוס אותה על חם במידה ויש פגם במעשים שלה.

 

אלמנט נוסף שישפיע על המחיר של ההתקנה הוא ההקלטה של המצלמות. במידה ואנו רוצים הקלטה של המצלמות 24/7 נצטרך להתקין גם DVR וכמובן שאיכות ההקלטה נגזרת מהאיכות של ה- DVR אותו נבחר וככל שהוא יהיה איכותי יותר כך גם איכות ההקלטה של החומר תהיה איכותית יותר.

 

פרמטר נוסף שמשפיע על מחיר ההתקנה

הוא כמובן עלות העבודה וכך כמו בכל עבודה ככל שיש יותר עבודה וההתקנה מסובכת יותר כך גם עלות ההתקנה תהיה יקרה יותר. דברים שעלולים לייקר את מחיר העבודה הם העברת קווי תקשורת רבים למספר רב של מצלמות או התקנה של מצלמות סמויות שעלול לקחת זמן רב יותר בניגוד למצלמה רגילה.

 

דבר נוסף שמשפיע על המחירים הוא סוג המצלמה. ישנן כיום סוגים רבים מצלמות בשוק החל מהבסיסיות ביותר ועד מצלמות מאוד מתקדמות ומתוחכמות שיכולות לצלם באיכות גבוהה מאוד ולתת מענה לכל סביבה ולכל תנאי שבו המצלמה צריכה לפעול. ישנן מצלמות בסיסיות לגמרי שמחירן נע סביב ה-400 ש״ח והן יתאימו לרוב סוגי העבודות שאותן תצטרכו לבצע במרחב הביתי את ישנן גם מצלמות יותר מתוחכמות וחכמות כמו למשל מצלמה העמידה נגד מים שאותה תצטרכו במידה ואתם רוצים לצלם שטח שנמצא מחוץ לבית והמצלמה עתידה לעמוד בפני גשמים חזקים בחורף.

 

בנוסף ישנן אפילו מצלמות עוד יותר מתקדמות לעמוד בתנאים חיצוניים ועשויות מברזל חזק ועמידות מפני גשם, שמש וגם פגיעות פיזיות כגון ונדליזם וכדומה. בנוסף לכל אלו ישנן בשוק גם מצלמות אינפרא אדומות שאלו הן מצלמות אשר מקנות לנו את היכולת לצילום איכותי בלילה. הרי בסופו של דבר מצלמות שצריכות להיות התרעה בפני גנבים ואולי גם לתפוס אותם בצורה טובה בשעת מעשה חיוביות לתת מענה הולם לצילום בשעות החושך ולכך נועדה מצלמה שעובדת בטכנולוגיית אינפרא אדום והיא תהיה כמובן יקרה יותר ממצלמה בסיסית. בנוסף אותן מצלמות נסתרות שציינו קודם לכן ויכולות להיטמע ברחבי הבית במכשירי חשמל מסויימים או בתמונות קיר יעלו גם כן מעט יותר ממצלמות בסיסיות. בשורה התחתונה המחיר של מצלמה יכול לנוע בין 400 ל- 1000 ש״ח בהתאם לכל הפרמטרים שציינו עד כה.

 

 

התקנת מצלמות אבטחה בבנימינה – מה לגבי הנושא העיצובי ?

דבר נוסף שיש לתת עליו את הדעת כאשר אנחנו משרתים את הבית שלנו במצלמות הוא הניראות של המצלמות. אין מה לעשות, מצלמות אבטחה לא נראות טוב בנוף העיצובי של הבית ולכן יש פתרונות גם במישור האסתטי עבור התקנת צלמות אבטחה במרחב הביתי. על אחת האופציות כבר דיברנו קודם לכן וזוהי התקנת מצלמות נסתרות. המלחמות הנסתרות יכולות להיות דמוי גלאי עשן או דמוי תמונה שתולים על הקיר או אפילו להיות מותקנות על חפץ קיים כמו בובה למשל או כל דבר אחר במרחב הביתי. אופציה נוספת הקשורה באסתטיקה של מצלמות אבטחה היא התקנה של מצלמת אבטחה בצורת כיפה. מצלמת אבטחה בצורה כיפה למעשה מסתירה את המצלמה עצמה בתוך אותה כיפה והופכת את המצלמה לאלמנט יותר עדין שמשתלב טוב יותר במרחב הביתי, במיוחד כאשר מדובר במצלמות שנמצאות מחוץ לבית וכך אנו לא פוגעים בעיצוב של הבית עצמו.

 

דגשים חשובים כאשר אנו מבצעים התקנת מצלמות אבטחה לבית בבנימינה

בראש בראשונה וודאו אילו מצלמות המתקין שלכם מציע לכם היות וכפי שציינו קודם לכן, שוק מצלמות האבטחה היום רווי במתקינים וגם רווי ביצרניות של מצלמות אבטחה שלא תמיד מוכרות לכם מוצר איכותי. מתקין לא מקצועי ינסה לחסוך בעלויות ולמכור לכם מצלמה של יצרנית לא איכותית ולכן חשוב לוודא כי אתם מקבלים מצלמה של יצרנית מוכרת וטובה כמו פרוויז׳ן, ויוו טק או סוני למשל.

 

כמו כן, רצוי לדרוש מהמתקין שלכם עוד בשלב המשא ומתן אחריות על ההתקנה ועל המצלמות למשך שנה. כך אתם מוודאים כי גם אם ההתקנה לא נעשתה בצורה הטובה ביותר המתקין עדיין מחוייב אליכם באחריות על המוצר ועל ההתקנה. דבר נוסף ששווה לכם לשקול להוסיף בהתקנה הוא הקלטת סאונד. כיום הקלטת סאונד הפכה לנפוצה מאוד ועוזרת לנו במקרים רבים לפתור בעיות שבגינם התקנת את המצלמות מלכתחילה.

שימושים למצלמות בבנימינה

במידה ואנו רוצים ליצור בקרה על המרחב הביתי שאנו משאירים את הילדים שלנו עם מטפלת, ייתכן והיא אכן מתנהגת אליהם בצורה מכובדת אך כל הזמן צועקת עליהם או מאיימת עליהם ואת זה מצלמה רגילה לא יכולה לקלוט ופתרון של הקלטה יכול לעזור לכם בצורה ניכרת במקרים כאלו. לכן, לפני ההתקנה וודאו עם המתקין שלכם אם ניתן להוסיף למצלמה אופציית הקלטת סאונד, דבר שניתן כיום ברוב המוחלט של המצלמות המתקדמות, כמו גם הקלטת הקול על ה-DVR שאותו בחרנו. עלות של התקנת מיקרופון על מצלמה נע בסביבות ה-600 ש״ח ליחידה.

 

יחד עם זאת, כדאי לנו לשקול בעת ההתקנה את נושא הכבלים של כל המערכות אותם נרצה להסליק. דיברנו קודם לכן על הניראות והאסתטיקה של המצלמות אך גם להתקנה עצמה יש אלמנטים של אסתטיקה ואנו נרצה שהיא תיראה טוב. התקנה שבה הכבלים של התקשורת והמצלמות ומסלקים בקירות בסופו של יום תיראה טוב יותר ותיתן תחושה נקייה יותר של התקנת המצלמות במקום שיסתובבו לנו כבלים חופשיים במרחב של הבית.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה