מצלמות אבטחה בירושלים – לבית ולעסק

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות אבטחה בירושליםהתקנת מצלמות אבטחה בירושלים מתבצעת בבתים ובעסקים. היום המצלמות זמינות וגם בעלי בתים יכולים להרגיש מוגנים ובטוחים. באזורים בהם שיעורי הפריצה גבוהים, המצלמה יכולה למנוע ניסיונות שכאלה ולהוות חלק בלתי נפרד ממערכת האבטחה והאזעקה של הבית.

סיבות להתקין מצלמות אבטחה

ההחלטה להתקין מצלמה יכולה להגיע לאחר שחברת הביטוח קבעה זאת והיא יכולה להיות החלטה אישית שלך. באופן כללי אפשר לחלק את הסיבות להתקנת המצלמות לשתיים: פנימיות וחיצוניות. אם יש לך עובדים בבית או בעסק ובכלל זה גם מטפלים אשר שומרים על תינוק או אדם מבוגר, הצורך שלך הוא במצלמה שתוכל לכסות את כל השטח, לשדר בקלות ולהגן על חלקו הפנימי של המבנה.

סיבה חיצונית היא הרתעת גורמים מזיקים וקליטת פורצים. מצלמות אשר מותקנות מחוץ לבית או לעסק יכולות להיות בולטות לעין או נסתרות, הן יכולות להעביר מידע במהירות ולהוות חלק בלתי נפרד ממערכת ההתראה על ידי שליחת המידע לחברת האבטחה או הפעלת אזעקה. תכנון נכון יענה על הדרישות שיוגדרו על ידך.

ההבדל בין מצלמות אבטחה בירושלים לבית ולעסק

הצרכים של העסק יכולים להיות שונים מאלו של הבית. לפני בחירת המצלמות בעסק יש לבדוק אם ישנן דרישות מיוחדות של הביטוח וזאת כדי לעמוד בסטנדרטים שיאפשרו לך לבטח את השטח שלך. במקרה של הבית, לרוב הצרכים שלך הם אלו שיקבעו אילו מצלמות יהיו במקום.

בשני המקרים, גם בבית וגם בעסק, יכולות לעמוד לרשותך מצלמות לתוך המבנה, אשר יוכלו להציג לך תמונה של כל מה שקורה בפנים ויגנו עליך מפני גניבות ואנשים שעובדים בצורה שונה מכפי שהם אמורים לעבוד. מצלמות בשטח החיצוני ישמשו בשלב הראשון כדי להרתיע ולהרחיק פורצים, אך הן יוכלו גם לשדר, להפעיל אזעקה והן יוכלו להעביר מידע, אם יהיה צורך, על פורצים שנכנסו אל תוך המבנה.

שלבי התקנת המצלמות

ההתקנה של המצלמות מתבצעת באותם שלבים, בין אם מדובר על העסק ובין אם מדובר על הבית. שלושת השלבים הבאים מתארים את הדרך בה החברה מביאה את הפתרון הנכון לשטח:

שלב ראשון – הבנת הצורך

בתחילה יש להבין את הצורך שלך ושל המבנה. למעשה, שלב זה מחולק להקשבה ולבחינה של המבנה כשהצוות המקצועי ירצה לתת לך מענה מותאם באופן אישי. המצלמה צריכה לקלוט כל זווית ולשדר לך את הצילומים בצורה שתהיה נגישה ונוחה עבורך. לכן, יש להקדיש תשומת לב לבקשות, לבחון את המקום ובהתאם הצוות יוכל להציע לך מצלמות מתאימות.

שלב שני – התקנה

ההתקנה מתבצעת לאחר שברור לך מה עומד להתבצע ולאחר אישור העבודה. ההתקנה חייבת להתבצע על ידי חשמלאי שיכול לעסוק במערכת החשמל ושמומחה בתחום מצלמות האבטחה. אין לנסות להתקין את המצלמה באופן עצמאי. פעולה זו עלולה גם לפגוע במצלמה וגם בך וזאת כיוון ששימוש בחשמל באופן שאינו מורשה עלול להוביל לאסון.

שלב שלישי – תפעול

לאחר שהמצלמות מותקנות, זה הזמן להתחיל להפעיל אותן. יכול להיות שיהיו לך שאלות על אופן ההפעלה והצפייה בתוכן. לשם כך החברה עומדת לרשותך. הצוות ייתן לך הדרכה, אך יהיה זמין עבורך לכל שאלה גם לאחר שייצא מהשטח.

להתקין את המצלמות ביעילות בכל מבנה

חברת Titmateg מבצעת התקנת מצלמות אבטחה בירושלים ובסביבה. החברה מגיעה אליך עם ניסיון רב וצוות מקצועי. תהליך ההתקנה מתחיל בהבנת הצרכים האישיים שלך ומסתיים רק לאחר שברור לך כיצד להפעיל את המצלמות וכשהמערכת עובדת עבורך ביעילות ובהתאם לציפיות האישיות שלך.

מצלמות אבטחה בירושלים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה