בית חכם אלחוטי 

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בית חכם אלחוטי עם התקדמות הטכנולוגיה, בית חכם אלחוטי הוא כבר מזמן לא מותרות שרק עשירים יכולים להרשות לעצמם, אלא אפשרות שפתוחה לכל מי שרוצה לשדרג את איכות החיים עם בית חכם.

מערכת אלחוטית לבית חכם היא מערכת שמאפשרת שליטה על כל מכשירי החשמל והטכנולוגיה בבית באמצעות שימוש ברשת האלחוטית הקיימת שלכם. המערכת בנויה מבקרים חכמים שמותקנים מאחורי המפסקים הקיימים בבית ומתחברים ללוח פיקוד ובקרה ראשי שמקבל אליו את כל המידע ומעביר את פקודות התפעול לבקרים החכמים והכל לפי הדרישות שלכם והתרחישים שתכננתם במערכת.

בית חכם אלחוטי – יתרון השליטה מקרוב ומרחוק

המערכת האלחוטית שמשמשת את הבית החכם מאפשרת שליטה על הבית באמצעים אלחוטיים כגון הטלפון הסלולרי, הטאבלט או המחשב הנייד שלכם. מכיוון שכך, אתם למעשה יכולים לשלוט במכשירים החשמליים והטכנולוגיים שלכם מכל מקום בו אתם נמצאים, אם בתוך הבית או מחוץ לבית. באותו אופן, ניתן לקבל עדכונים שוטפים על הנעשה בבית ישירות לכל מכשיר נייד שהגדרתם.

מאחר והמערכת עושה שימוש ברשת האלחוטית הקיימת, ההתקנה שלה קלה ופשוטה ואורכת לא יותר משעה וחצי, לכל היותר. אין צורך בחציבות או קידוחים כדי להקים תשתיות נוספות או להוסיף קווי חשמל, כך שהתהליך הוא נקי וקל ומאפשר להפוך כל נקודת חשמל שתרצו לחלק מהבית החכם, בבת אחת או בשלבים. זו הסיבה שמערכת כזו מתאימה לכל מי שרוצה להפוך את הבית שלו לבית חכם.

בית חכם אלחוטי – יתרון הגמישות

המשמעות לכך שהמערכת מתבססת על הרשת האלחוטית של הבית היא שהמערכת גמישה וניתן להתאים אותה לצרכים המשתנים שלכם ושל בני המשפחה. כלומר, ניתן בכל עת לבצע שינויים בתרחישים שקבעתם ובפעולות שאתם רוצים שהמערכת תבצע מבלי לבצע תיקונים או התקנות נוספות ומבלי לרכוש אביזרים נוספים.

את המערכת האלחוטית ניתן לחבר כמעט לכל מערכת הקיימת בבית, כולל מערכת התאורה, מערכת המיזוג, מערכות האזעקה וההתרעה, מערכות הבידור כמו טלוויזיה ורדיו, מערכת ההשקייה ואפילו מכשירים חשמליים כגון תנור, מכונת כביסה ומכונת הייבוש. בכל אלה ניתן לשלוט באמצעות המערכת האלחוטית ולקבוע תרחישים בהם הפעלה של מכשיר אחד מכבה פעולה של מכשיר אחר, או לתזמן הפעלה של התנור או מכונת הכביסה לשעה מסוימת ביום.

בית חכם אלחוטי – ממה להיזהר

יחד עם החדשנות והתחכום של מערכות בית חכם אלחוטיות, צריך לקחת בחשבון שלא ניתן לבצע את כל הפעולות באמצעות המערכת וישנן פעולות שעדיין דורשות מכם לבצע פעולה ידנית. לדוגמא, הפעלה של מכונת הכביסה עדיין דורשת מכם לשים את הבגדים במכונה ולהוסיף את סבון ומרכך הכביסה בעצמכם. היו ערים לחשיפה שעלולה להיווצר מחיבור המערכת לאינטרנט וודאו שנקטתם בכל אמצעי האבטחה.

בתים חכמיםקדמה היא דבר מופלא שבא מצד אחד לשפר את איכות החיים שלנו ומצד שני לייעל מגוון של תהליכים הקשורים לחיי היום יום שלנו. בין הנושאים החמים והמדוברים בשנים האחרונות סובב סביב התחום של בתים חכמים. מדובר בבתים משודרגים בהם חלק או כל מכשירי החשמל שיש בביתנו מחוברים לרשת האינטרנט הביתי ומאפשרים לנו שליטה מלאה ותפעול שלהם מרחוק דרך הסמרטפון או הטאבלט.

דמיינו לכם מצב שבו התריסים בביתכם יודעים לעלות ולרדת דרך פקודה שלכם, המזגנים יודעים לחמם ולקרר את הבית, לפי טמפרטורה שהגדרתם להם מראש ובהתאם לנוכחות בני המשפחה בחללים השונים והאורות, כבים או נדלקים בהתאם לכניסה וליציאה שלכם מהבית.

אז איך זה בעצם עובד?

בכל בית חכם יש בקר ראשי שממנו אנו יכולים לשלוט או לתפעל את מכשירי החשמל השונים. למשל, נניח שאנחנו יוצאים מהבית דרך הבקר הראשי או דרך הסמרטפון שלנו אנו יכולים להיכנס לתרחיש יציאה. באופן אוטומטי, ברגע שננלחץ על תרחיש היציאה, הבית החכם ידע שעליו לסגור את התריסים והאורות, לכבות את הטלוויזיה בסלון ולהדליק באופן אוטומטי את ההזעקה.

יש כל מיני סוגים של מערכות לבתים חכמים, כאשר אחת הנפוצות שבהן היא מערכת המכילה בתוכה כמה מערכות שכיחות בבתים מודרניים המאופיינות במתח נמוך כמו למשל  מצלמות אבטחה, מערכת האזעקה, האינטרקום בו לרוב תשולב גם מצלמה, מערכת האודיו והוידאו ומערכת המיזוג והחימום בבית.

מהם היתרונות של בתים חכמים?

למעשה, באמצעות הבקר הראשי שקיים בכל בית חכם אנו יכולים לשלוט באופן חלקי או מלא במרבית או בכל מכשירי החשמל שלנו. אין אנו חייבים להכניס לשליטה את כל מכשירי החשמל באופן מיידי.

ניתן בכל זמן שנרצה, לשדרג את הבית החכם שלנו ואחת לתקופה להוסיף עוד מכשיר חשמלי בו אנו רוצים לשלוט.

במערכות החשמל ובמכשירים השונים, אנו שולטים דרך האפליקציה אותה אנו מתקינים ישירות לסמרטפון שלנו ודרכה יכולים להדליק את האורות בסלון, להדליק או לכבות את הדוד החשמלי, לשלוט בווליום בטלוויזיה או במערכת הסאונד ועוד מגוון עצום של פעולות שבעצם בסופו של דבר מקלות עלינו, חוסכות לנו זמן יקר וגם מאפשרות לנו להוזיל בצורה משמעותית את עלות החשמל החודשית שלנו.

יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא שבעצם אנו יכולים לשלוט בכל מכשירי החשמל הביתיים שלנו, מכל מקום בו אנו נמצאים ובכל נקודת זמן, כך שאם שכחנו את המזגן דולק, אין בכלל בעיה ונוכל לכבות אותו גם מהמשרד בזמן שאנחנו בכלל נמצאים באמצע פגישה.

בתים חכמים – איך זה עובד?

הפקודה אותה אנו נותנים נשלחת בצורה אלחוטית לרשת המחשבים הביתית ומשם ליחידת התקשורת שמעבירה את הפקודה שלנו לבקר.

ככל שהזמן עובר, אנו נהנים ממערכות המאופיינות בהפעלה פשוטה, אינטואטיבית המשלבת מסכי מגע כאשר כל אייקון מסביר בצורה הכי ברורה שיש על איזה מכשיר חשמלי כל לחצן שולט.

מפסק תאורה אלחוטי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה