התקנת מצלמות לעסק בשוהם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מצלמות לעסק הוא תחום שנחשב לקטגוריה שלמה העומדת בפני עצמה, אלא שבתוך הקטגוריה הזאת קיימים שימושים שונים במצלמות ומטרות שונות שאותן הן אמורות לסייע לנו להשיג. כך למשל, קמעונאי המפעיל חנות בקניון, יזדקק למצלמות למטרה שונה לחלוטין מבעל מפעל באזור תעשייה, או מפיצוציה בלב העיר הגדולה. אז למה יכולות לשמש אתכם המצלמות בעסק? מדוע אתם לא צריכים להיות מוטרדים מסקירה יומיומית של החומרים המצולמים בכל מצלמה? האם המצלמות מאפשרות לכם צפייה בזמן אמת במתרחש בעסק? האם המצלמות צורכות רוחב פס מחיבור האינטרנט שלכם? עד כמה חשובה התוכנה המרכזת של המצלמות והאם כדאי ונכון להשקיע בה? האם המצלמות יכולות לשרת אתכם גם לצורך אבטחת העסק? ממי נכון להזמין את השירות של התקנת מצלמות לעסק בשוהם? על שאלות אלו ועוד תוכלו למצוא את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

 

לשם מה נדרשות לכם מצלמות?התקנת מצלמות לעסק בשוהם

לפני שאתם ממהרים להזמין שירות התקנת מצלמות לעסק בשוהם, הגדירו לעצמכם היטב מה אתם רוצים להפיק מהן. מצלמות לעסק יכולות לשרת אותנו בדרך כלל סביב שלוש מטרות מרכזיות:

  • פיקוח ובקרה על עובדי העסק – מצלמות המיועדות לפיקוח ובקרה על עובדי העסק הן מצלמות שאמורות לצלם ברזולוציה גבוהה את אזור הפעילות הרגישה בעסק, כמו למשל הקופות. חנויות רבות חוות תחלופה רבה של עובדים, ברמה כזאת שלא ניתן להכיר מספיק זמן בכדי לפתח אמון בכל עובד. לשם כך נדרש פיקוח בזמן אמת על פעילות העובדים, בעיקר באזור הקופה. מצלמה המותקנת באזור הקופות, צריכה לספק לכם תמונה מדויקת של הנעשה בתוך הקופה ובאזור הקופה, לעשות את זה ברזולוציה גבוהה ועם יכולות זום גבוהות, בתנאי תאורה מתאימים ועם יכולת תיעוד של המידע המצולם כמו גם צפייה בו בזמן אמת. פיקוח ובקרה על עובדי העסק נדרש גם במפעלים לצורך מעקב אחרי הפעילות בקווי הייצור. במקרה הזה נרצה מצלמות שמספקות לנו יכולות דומות על מנת שנוכל לבדוק את ההתנהלות הבטיחותית של העובדים, לוודא שכל חלקי קו הייצור עובדים בצורה מלאה ויעילה וכי לא קיימות תקלות שאף אחד לא שם לב אליהן.
  • פיקוח ובקרה על הלקוחות בעסק – פיקוח על הלקוחות בעסק נועד בעיקר לעסקים קמעונאיים ובניגוד לתפיסה הרווחת, פיקוח כזה נדרש לא רק באולמות מכירה ענקיים, אלא גם בחנות קטנה ואינטימית. במקרים אלה, מאפשרות לנו המצלמות לוודא שלא מבוצעות גניבות על ידי לקוחות ברחבי החנות וזאת תוך שאנחנו צופים בנעשה מעמדת הקופה ללא הצורך לעזוב את הקופה ולהסתובב בחנות כדי "לעקוב" אחרי הלקוחות. "מעקב" זה גם גורם לתחושת אי נוחות בקרב הלקוחות, גם מוביל להפקרה של עמדת הקופה וגם מאוד לא יעיל בתוצאות שלו. למטרה זו נרצה מצלמות שיודעות לכסות שטח כמה שיותר רחב, אבל יודעות לספק לנו תמונה חדה של כל פעילות הסתרה שיכולה להתבצע בשדרות החנות.
  • אבטחה ומיגון של בית העסק – מצלמות אבטחה הן מצלמות המיועדות לתעד את הפתחים של העסק, את סביבת העסק המיידית ואת האזורים הרגישים ביותר בעסק. מצלמות אלה צריכות להיות בדרך כלל בעלות יכולת ראיית לילה והן יכולות להגיע גם אם פונקציונליות של חיישני תנועה ונפח. כמו כן, מצלמות אלה מחייבות יכולת תיעוד גבוהה של המידע וחיבור למערכות אזעקה ומוקדי אבטחה עם קישוריות קווית ואלחוטית במקביל.

כל אחת מהמטרות האלה דורשות סוגים שונים של מצלמות, מיקומים שונים להתקנתן, יכולות שונות מבחינת תיעוד, זיהוי, אחסון מידע מצולם וצפייה בזמן אמת. בחירה נכונה של המצלמות ושל המאפיינים הטכניים של כל אחת מהן, היא הכרחית על מנת שתוכלו להפיק ממנה את הערך הנדרש ועוד יותר מכך, רצויה על מנת שתוכלו להפיק ממנה כמה ערכים שונים במקביל. כך למשל, מצלמה שמשרתת אתכם למעקב אחרי הקופאים בעסק, יכולה לשרת אתכם גם כמצלמת אבטחה לאחר סגירת שערי העסק. מצלמה שיודעת לתעד את הנעשה במרחב הקניות בעסק כדי למנוע גניבות לאורך היום, יכולה לשמש גם כמצלמת אבטחה בשעות הלילה. עם תכנון נכון, תוכלו למזער את כמות המצלמות הנדרשות לכם ובמקביל להשיג מהן יותר ערך.

 

איך תדעו מהן המצלמות המתאימות לכם?התקנת מצלמות לעסק בשוהם

ובכן, התשובה היא שלא תדעו. הקטגוריה של מצלמות לעסק היא קטגוריה גדולה ורחבה, שרק הולכת ומתרחבת מיום ליום. דגמים חדשים עם יכולות חדשות ופיצ'רים טכנולוגיים חדשניים, נכנסים לשוק בכל שבוע ומאחר ולכם אין היכרות עם התחום הזה, אתם לא באמת יכולים לדעת מה מתאים לכם. המשמעות היא שבהזמנת שירות התקנת מצלמות לעסק בשוהם, אתם רוצים למצוא לא רק מישהו שיודע לקדוח ולהבריג את המצלמות לקיר, אלא איש מקצוע שיודע לנתח היטב את הצרכים שלכם ולבצע תיכנון יסודי של מערך המצלמות הנדרש לכם על מנת להשיג את כל מטרותיכם מן המצלמות. תיכנון מערך המצלמות כולל את סוגי המצלמות, את המיקום של כל מצלמה, את הזווית ושדה הצילום שמכסה כל מצלמה, את היכולות של כל מצלמה ואת רכזת המצלמות על יכולות התיעוד, ההתראה והצפייה שהיא מציעה.

לעניין זה חשוב לומר את הדבר הבא: בעלי עסקים רבים המבקשים לבצע התקנת מצלמות לעסק בשוהם, נוטים להזמין מערכות כמו אלו שמותקנות אצל החברים בעסק. מצלמות לעסק זה לא עניין זול וגם לא עניין של מה בכך מבחינת התועלות שהן אמורות לספק לכם. בהתאם לכך, את ההחלטה לגבי מערך המצלמה שלכם אתם רוצים לקבל ביחס לעסק הספציפי שלכם ולא לשכפל שום דבר מהעסק של מישהו אחר. מה שנכון לעסק של החברים שלכם לאו דווקא נכון לעסק שלכם וההחלטות שקיבלו החברים שלכם הן לאו דווקא ההחלטות שנכונות לכם. זה נכון שאנחנו תמיד רוצים להסתמך על עמדותיהם של אנשים אותם אנו מכירים ושעליהם אנחנו יכולים לסמוך, אבל חברים שאין להם שום ידע מקצועי בתחום המצלמות, הם לא האנשים האלה. מה שאתם צריכים הוא איש מקצוע המציע את השירות של התקנת מצלמות לעסק בשוהם, שיודע להציג בפניכם את כל האפשרויות הפתוחות בפניכם ושיודע לבנות עבורכם תכנית מצלמות מיטבית עבורם העסק שלכם.

 

האם זה אומר שמעכשיו והלאה תצטרכו לצפות בעשרות שעות צילום של העסק?

התשובה היא לחלוטין לא. הערך המרכזי של התקנת מצלמות לעסק בשוהם הוא בעצם יצירת ההרתעה מול הגורמים השונים שעליהם אתם רוצים לפקח. עצם העובדה שהחנות שלכם מצולמת, עצם העובדה שהעובדים שלכם יודעים שכל פעולה שלהם סביב הקופה מתועדת היטב וכל לקוח יודע שכל פעולה שלו מצולמת, היא שיוצרת את ההרתעה הנדרשת לכם ומונעת את מה שאתם רוצים למנוע. מצד שני, אם בכל זאת קרה אירוע, או אז חשוב שתהיה לכם היכולת לצפות בתיעוד של החומר המצולם על מנת להבין בדיוק מה קרה ומיהם המעורבים.

 

היכן נשמר התיעוד של המצלמות?

תיעוד המצלמות יכול להישמר בשני מקומות: פעם אחת בתוך אמצעי האחסון של רכזת המצלמות, שלעניין זה יכולה להיות גם מחשב עם תוכנה מתאימה ופעם שנייה, באחסון בענן. שמירת כל החומר המצולם בתוך העסק עצמו יכולה לפגוע במטרה שלכם, במיוחד אם ניתן לגשת בקלות אל רכזת המצלמות ופשוט להשמיד את החומר המצולם. בשמירת החומר המצולם בענן, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם גיבוי לכל החומר ושלאף גורם בתוך העסק אין גישה לחומר הזה כדי להשמיד אותו על פי רצונו. מצד שני, שמירת תיעוד הצילום בענן דורשת חיבור אינטרנט עם רוחב פס גדול במיוחד ולכך יהיה עליכם לדאוג, אם כי העלויות של חיבור כזה הן זניחות ביחס לערך שאתם מקבלים ממנו.

מה שחשוב לדעת לגבי מצלמות לעסק, ואת זה יוכל להסביר לכם כל איש מקצוע אמיתי שמציע שירות התקנת מצלמות לעסק בשוהם הוא, שאתם יכולים לעבור שנה שלמה בלי אף אירוע ואז ברגע אחד פתאום הופכות המצלמות לדבר היקר ביותר בעסק שלכם, לאחר שתיעדו אירוע חריג שהתרחש ויכולות לספק לכם את התשובות שאתם מחפשים. על כן, כל החלטה שאתם מקבלים צריכה לקחת בחשבון שעצם העובדה שלא קורה כלום, לא אומר שהמצלמות הן חסרות ערך או שאולי אפשר למשל לוותר על האחסון בענן ולחסוך קצת כסף. את המצלמות מלכתחילה בחרתם להתקין כדי שברגע האמת יעמדו לרשותכם הכלים לפתור כל בעיה שהתפתחה בעסק וחשוב שתתכננו את הדברים בדיוק סביב המטרה הזאת, גם אם הערך לא ניתן למדידה על בסיס יומיומי ולמעשה, טוב שכך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה