התקנת מצלמות אבטחה לבית בתל מונד

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

 

התקנת מצלמות אבטחה לבית בתל מונדשוב שברו את גדר חצר הבית, טינפו את הכניסה או ממש פרצו לבית? הגיע הזמן למצלמת אבטחה

הדרך היחידה להבטיח לא רק אבטחה ושמירה על הבית, אלא גם על הסדר הטוב  בשגרת החיים התקינה, ואת הבריאות הנפשית והשלווה היא אך ורק באמצעות מערכת מצלמות הפועלת באופן תקין, סדיר ומתוכנן. מערכת מצלמות אבטחה שהותקנה בצורה חכמה ויסודית, כזו שמייצרת הרתעה במידה וזו הייתה המטרה, ומותקנת כך שניתן יהיה לבצע מעקב, תיעוד ואיתור מידע בעת הצורך. היכולת לקבל את השליטה על ביטחונו של הבית, תכולתו ומעל הכל- דייריו, מעניקה שקט נפשי ומשרה ביטחון אמתי שערכו לא יסולא בפז.

אילו מצלמות יש? איך מתקינים? איך זה עובד? ובעצם… למה זה כל כך חשוב? הכל במאמר הבא

ההכרה בחשיבות האבטחה הפרטית הולכת וגדלה בקרב תושבי מדינת ישראל וטוב שכך. אנחנו אמנם מתגוררים במדינה שלווה, יחסית, ובכל זאת, לא עד כדי כך שלווה. הסכנות בפועל אורבות מכל עבר ומספיקה רק פעם אחת שיפרצו לבית כדי להבין מה חשיבותה של אבטחה נאותה ומה הערך המוסף האמתי שלה.

הגנה ואבטחה הן הבסיס ההכרחי לחיים שלווים וטובים, בטח כאשר מדובר על משפחה עם ילדים וכמובן שבמקרה שבו יש בבית חפצים יקרי ערך וכסף, אבל גם אם אין לכאורה שום דבר לגנוב מהבית, חשוב להבין שהמשמעות של פלישה וחבלה בבית, גם אם לא הייתה גניבה של ממש היא כל כך טראומטית שהחשיבות להימנע בכל מחיר מתרחישים שכאלה היא אקוטית.

פריצה עלולה להסתיים באסון. מעבר למפח הנפש הנוראי שבתחושת ההפקרות והאלימות מחדירת גורמים זרים ועוינים לבית, בין שאנחנו נמצאים מחוץ לבית וחס וחלילה אם זה נעשה כאשר יש אנשים בתוך הבית ובפרט ילדים וקשישים, לפריצה יש זנב ארוך של השלכות חמורות ואף הרות אסון ממש.

 

מעבר לעלויות של מה שנגנב ושל הנזק שנעשה לרכוש בעת הפריצה, הטראומה הנוראית, אובדן ימי עבודה ואולי אף הכנסה במסגרת הריפוי שלה, פריצה עלולה לעלות גם בחיי אדם, בין אם כתוצאה מבהלה ובין אם כתוצאה מעימות. ילדים שחווים פריצה בביתם עלולים לשאת את זה עמם לשארית החיים כפצע- זה לא עניין של מה בכך.

 

הגנה וביטחון הם הצרכים הבסיסיים ביותר של האדם למען הישרדותו וזוהי האחריות שלנו להבטיח את ביטחוננו האישי וביטחון היקרים לנו, בצורה הטובה ביותר. התקנת מצלמות אבטחה מאפשרת שליטה אופטימלית על תצפית הבית ומיגונו תוך היכולת להגיב באופן מידי כמעט.

 

התקנת מצלמות אבטחה לבית בתל מונד – תכנון פרויקט

העולם של מצלמות אבטחה, הטכנולוגיה, אופני ההתקנה ועיבוד המידע שהוקלט הוא כה עשיר, מגוון ורווי באפשרויות שונות ומתקדמות שיעודן להתאים באופן מושלם לצורך המאד ספציפי שלכם שלהגיע למשימה של בחירת מצלמת אבטחה בלי לעשות מעט עבודת רקע עלול להתלוות בהצפה של מידע וקושי בקבלת החלטה. על מנת להבטיח שאתם בוחרים את הפתרון המדויק עבורכם כדאי להקדיש מעט זמן למחקר.

 

כשבאים לתכנן את הפרויקט יש כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשהסביבה, התכנות של פריצות והסטטיסטיקה שלהן באזור  מהווים בהחלט קריטריון משמעותי שיש להתייחס אליו. ברור שבאזורים שמועדים לפורענות נעדיף את המערכות המשוכללות והממוגנות ביותר ואילו במקומות שקטים ובטוחים יחסית, נוכל למצוא פתרונות הולמים ומתאימים למצב. חשוב לזכור כמובן שבערים גדולות החלוקה הדמוגרפית יכולה להיות שונה וקיצונית, כך שאם אתם מחפשים מצלמות אבטחה בתל מונד, הפתרון שתזדקקו לו באזורים של תחנה מרכזית ונווה שאנן יהיו שונים מאלה של צהלה.

 

אחד הפתרונות המעניינים של מצלמות אבטחה אלה הן מצלמות דמה. מצלמת דמה היא מצלמה סתומה, כלומר מצלמה לכל דבר ועניין ואף דולקת בה נורה כך שלמראית עין מדובר על מעגל חשמלי דולק, פעיל ומקליט, אבל בפועל היא איננה מקליטה והפעילות שלה היא הרתעתית בלבד. למעשה, במרבית המקרים קיומה של מצלמה כשלעצמה  מייצרת אפקט הרתעה כה משמעותי שהוא מבריח מיד את הפורצים ברוב הגדול של המקרים, אבל לא תמיד. במידה ואתם מתגוררים במקום מאד בטוח, יתכן שמצלמת דמה תספיק ולא תצטרכו להשקיע מעבר לכך.

 

מצלמות דמה, כמו מצלמות רגילות מגיעות במגוון אפשרויות, כאשר חשוב להבין שבסופו של דבר מדובר על מצלמה לכל דבר ועניין, אשר לא מתוחזקת כמו שדורשת מצלמה רגילה. מצלמה רגילה דורשת הקלטה, במידה ורוצים שהחומרים אותם אוספת יהיו נגישים ושימושיים, וכן היא דורשת את דליית הנתונים, במידת הצורך חלילה. אלו צורכים משאבים.

 

כמה עולה להתקין מצלמת אבטחה בתל מונד?

המחיר של מצלמות אבטחה מורכב מכמה סעיפים, אלו כוללים את מחיר המצלמה עצמה, מחיר מסך או טכנולוגיית הצפייה והמעקב, ההקלטה והדגימה וההתקנה של המערכת. ההתקנה שלה המערכת היא פועל יוצא של המערכת והחלקים שלה ולכן גם המחיר הסופי בסופו של דבר יקבע על בסיס מורכבות החבילה, שהיא גם תוצאה של הלוקיישן והצרכים הספציפיים שהוא מעלה. חשוב לזכור שיש מקומות מאד מגוונים, כאמור אם אתם מחפשים מצלמות אבטחה לבין בתל מונד יש הבדל גדול מאד בין השכונות השונות, הבדל שיגולם בדרישות המיגון ומטבע הדברים גם בעלות הסופית.

באופן כללי כאשר מדובר על מצלמה שהיא אינה מצלמת דמה, על מנת להשמיש את המצלמה ולהפוך את המערכת לפעילה, מקליטה ונגישה לדליית מידע ממנה, יש צורך בהרכבה של חבילה שכוללת את המצלמה עצמה, מכשיר הקלטה, מתאמים וכבלים וחיווט והתקנת המערכת. טווח המחירים נע בהתאם למורכבות ההתקנה, רמת השכלול של מערכת ההקלטה ובעיקר מסוג ורמת המצלמה עצמה, כן כמות המצלמות הנדרשת.

על מנת לספק הגנה מלאה לבית מגורים אין צורך במצלמות המתקדמות ביותר שמספקות רזולוציות מדויקות. כאשר מדובר על ביטחון של בית יש צורך באספקת תמונה באיכות טובה ויכולת לתפוס את השטח הנדרש עם איכות הפקת חומרים כך שניתן יהיה לעבוד עמם. גודל הבית, מורכבות ההתקנה, מערכת שמע וכן דרישות מיוחדות של הסוואה במידת הצורך גם הם משפיעים על המחירים שנעים בטווח ה ממוצע וללא תוספות על 3000-5000 ₪.

התקנת מצלמות אבטחה לבית בתל מונד – סוגי מצלמות

מצלמות אבטחה לבית בתל מונדהמצלמות השונות נבדלות זו מזו בעיצוב והצורה שלהן, כן בוויזואליות הכללית שלהן, כאשר בעוד שיש מצלמות רגילות ומצלמות דמה, יש מצלמות שמלכתחילה מעוצבות במטרה שתהיינה מוסוות. בנוסף, המצלמות נבדלות זו מזו בכושר הצילום שלהן, כך שרמת דיוק התמונה משתנה. ישנן מצלמות דיגיטליות ומצלמות אנלוגיות, מצלמות שמחוברות למסך או מצלמות שמתחברות ישירות לאינטרנט. כמובן שההבדלים בין המצלמות השונות מגולמים במחיר, אבל שימו לב שכשמדובר על בית מגורים, בפרט כשהוא ממקום בתוך אזור מיושב ולא מדובר בבסיס צבאי באזור עוין, רמת הפונקציונליות שתדרש מהמצלמה שלכם היא מאד בסיסית, על מנת שזו תספק את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר.

התקנת מצלמות אבטחה לבית בתל מונד – פתרונות מוזלים

אם אתם מוגבלים בתקציב ומעוניינים לספק פתרון מועיל, אבל בכל זאת רוצים מצלמה פעילה ולא מצלמת דמה שהיא כשלעצמה מהווה פתרון זול לצורכי אבטחה, תוכלו להצטייד במצלמת אינטרנט שמתחברת לרשת ואינה דורשת מסך. מצלמות אלו לרוב לא איכותיות, וגם לא תמיד מאפשרות הקלטה של נתונים, אבל הן מספקות פתרון בסיסי שלפעמים מספק את המענה הנדרש.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה