התקנת אינטרקום בגדרה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

התקנת מערכת אינטרקום הוא סטנדרט מקובל בכל בנייה חדשה ומיושם באופן אוטומטי על ידי הקבלן המבצע. יחד עם זאת, בישראל קיימים מבנים רבים שבהם לא מותקן אינטרקום או שכלל לא מותקנת דלת כניסה. בנוסף, גם במבנים בהם מותקן אינטרקום, עשוי לעלות הצורך להתקין מערכת אינטרקום חדשה שתחליף מערכת קיימת תקולה או שתשדרג את המערכת המיושנת. אם אתם מחפשים ספק שירות התקנת אינטרקום בגדרה, סביר להניח שאחת האפשרויות שתיארנו לעיל נכונה לגביכם ובמקרה כזה, חשוב שתעשו את הבחירה הנכונה – התקנת אינטרקום הוא פרויקט שאמור לשרת אתכם לאורך שנים ארוכות ואפילו עשורים ולכן חשוב שתעשו בחירה נכונה, שתעניק לכם שביעות רצון ותספק לכם את כל הערכים הנדרשים ממערכת כזאת כבר החל מהרגע הראשון.

 

למה בכלל להתקין אינטרקום?

השאלה מדוע בכלל להתקין אינטרקום היא שאלה, שהתשובה עליה נראית טריוויאלית לחלוטין – כדי שתהיה בקרת כניסה לבניין. אלא שמעבר למטרה המרכזית של המערכת, חשוב לענות על השאלה הזאת כדי להבין בדיוק איך אתם עושים את זה ואיך יודעת המערכת שאתם מזמינים למלא את תפקידה. כך למשל, אפשר להגדיר את הערך של מערכת אינטרקום כמערכת שנועלת את דלת הכניסה לבניין ופותחת אותה רק בלחיצת כפתור על ידי אחד השכנים. מן הצד השני, אפשר להגדיר את המערכת כמערכת שמאפשרת לדיירים לתשאל כל אדם המעוניין להיכנס לבניין לפני שפותחים לו את הדלת ולבסוף, אפשר להגדיר את המערכת כמערכת שמאפשרת לדיירים לראות בעיניים את האדם המעוניין להיכנס, להחליף איתו כמה מילים ועל פי הצורך לחבר אותו לדייר המתאים כדי להחליט האם לפתוח לו את הדלת. באזורים מסוימים, האופציה השלישית יכולה להישמע כמו אופציה צבאית וקפדנית מדי, אבל ישנם אזורי מגורים בהם זוהי בדיוק המערכת הנדרשת וכאשר אתם מזמינים התקנת אינטרקום בגדרה, אתם רוצים לוודא שאתם מזמינים את המערכת הנכונה לכם.

 

סוגים שונים של מערכות אינטרקוםהתקנת אינטרקום בגדרה

לפני שאתם מזמינים שירות התקנת אינטרקום בגדרה, חשוב שתכירו את הסוגים השונים של המערכות הקיימות, על מנת שתוכלו להרגיש בטוחים עם המערכת הנבחרת. לעניין זה כבר נאמר כי, ישנן המון מערכות אינטרקום עם פונקציות חדשניות רבות ומגוונות ולא בהכרח אתם זקוקים למתקדמת ביותר שבהן. קחו בחשבון שמערכת אינטרקום מתקדמת היא מערכת יקרה, שגם חשופה יותר לתקלות ובדרך כלל תדרוש גם עלויות גבוהות יותר לתחזוקה ותיקון תקלות אצל הדיירים השונים. מצד שני, מה שדרוש לכם זה מה שדרוש לכם וזה מה שאתם צריכים להזמין.

מערכות בסיס

מערכות הבסיס הן מערכות המבצעות נעילה חשמלית של דלת הכניסה לבניין ומגיעות עם פאנל של לחצנים כשלכל דייר מוקצה לחצן בנפרד. במקביל, בכל דירה מותקנת מערכת דיבור ושמע, באמצעותה יכול הדייר לתקשר עם המערכת בכניסה בכדי לשוחח עם האנשים המבקשים להיכנס לבניין. בלחיצת כפתור פשוטה, יכול כל דייר לשחרר את נעילת הדלת הראשית ולאפשר כניסה לבניין. כניסת הדיירים עצמם דורשת בדרך כלל מפתח פיזי לפתיחת צילינדר הנעילה של הדלת.

מערכות קוד

מערכות קוד הן מערכות שפועלות בצורה דומה, אך ללא פאנל של לחצן לכל דייר. במקום זאת ישנו פאנל מספרים, עליו אמור כל אורח להקיש את מספר הדירה או מספר הקוד של הדייר אליו הוא מעוניין להגיע. רק אז, יצלצל האינטרקום בביתו של הדייר והדייר יוכל לאשר את כניסת האורח. היתרון של מערכת זו הוא החיסרון של המערכת הבסיסית. במערכת הבסיסית יכול כל אדם לבחור כל לחצן, ללחוץ ולבקש להיכנס. אם דייר אחד סירב, הוא יכול לפנות לדייר אחר. במערכת המתקדמת, חייב להיות תיאום בין הדייר ובין האורח על מנת שהאורח אכן ידע להגיע אליו, מה שמגביר במידה מסוימת את רמת הבטיחות. יתרון חשוב נוסף של מערכת זו הוא, שדיירי הבניין לא נדרשים למפתח פיזי על מנת להיכנס בשער הבניין, אלא באפשרותם להיכנס באמצעות הקלדת קוד קבוע.

 

פיצ'רים של מערכות אינטרקוםהתקנת אינטרקום בגדרה

על כל אחד משני סוגי מערכות האינטרקום אותם הצגנו לעיל, תוכלו להוסיף פיצ'רים שונים להגברת רמת הבטיחות והיעילות של המערכת. כך למשל, תוכלו להוסיף מנגנון זיהוי טביעת אצבע בנוסף או כתחליף להקלדת קוד. בצורה זו, תוכלו להבטיח שרק דיירי הבניין שטביעת האצבע שלהם רשומה במערכת, אכן יוכלו להיכנס לבניין. לביטחון עודף, כדאי לשלב את טביעת האצבע עם הקוד, אך אפשר בהחלט להיעזר בה כתחליף לקוד, במיוחד אם ישנם ילדים קטנים רבים המתגוררים בבניין. מן הצד השני, שימו לב שעבור אנשים רבים, נושא טביעת האצבע עלול להיתפס כפגיעה בפרטיות.

פיצ'ר נוסף הוא פיצ'ר הווידאו. במערכות אינטרקום סטנדרטיות אותן תוכלו להזמין במסגרת שירות התקנת אינטרקום בגדרה, מותקנת מערכת דיבור ושמע ליצירת תקשורת בין הדייר ובין האורח. תקשורת זו יכולה בדרך כלל להספיק, אך לא תמיד ולא באזורים בהם קיים ונדליזם נרחב או פשיעה ברמה גבוהה. באזורים אלה, מומלץ לשלב גם מנגנון וידאו שמאפשר לדייר לראות בעיניים את האורח, לזהות את פניו, לוודא שהוא אינו רעול פנים ולוודא שזהו אכן האדם לו הוא מצפה.

פיצ'ר נוסף הוא חיבור למצלמות אבטחה ואפילו לאזעקה. במסגרת שירות התקנת אינטרקום בגדרה, תוכלו ליצור גם מערך אבטחה של מצלמות אבטחה ואולי גם אזעקה, על מנת להגביר את רמת הביטחון הכולל של הבניין. מערכות אינטרקום מסוימות מאפשרות לכל אחד מן הדיירים לצפות בכל רגע בכל אחת ממצלמות האבטחה, דרך הטרמינל המותקן בביתו, מה שמאפשר לכל דייר שעולה אצלו חשד לקיום אירוע חריג, לבחון את הדברים בעיניו ובזמן אמת. כמו כן, האינטרקום יכול לכלול פיצ'ר של אזעקה ו/או חיבור למוקד אבטחה, כך שבהזנת קוד מיוחד, יכול כל דייר להפעיל את האזעקה או לשלוח קריאה שקטה למוקד האבטחה.

 

מהי המערכת המתאימה לכם?

כפי שאמרנו קודם לכן, ייתכן מאוד שבסקירת כלל המערכות האלה, תמצאו את עצמכם אומרים את המילים "זה מוגזם" עבור מערכות מסוימות. זה רק אומר שאתם מתגוררים באזור בעל רמה נמוכה יחסית של פשיעה וונדליזם. ישנם אזורים בהם מדובר בבעיה אקוטית, שפוגעת מאוד באיכות החיים של הדיירים ולדיירים האלה בהחלט יש אינטרס לשמור על בניין המגורים שלהם כמו מבצר קטן באזור עוין. עבור דיירים אלה, כמה שיותר מאובטח יותר טוב וטוב לדעת שאכן ישנן מערכות אינטרקום שיודעות לספק לאותם דיירים את רמת האבטחה ורמת הביטחון הדרושה להם. כל זה אומר, שבבחירת מערכת אינטרקום, חשוב שתבחרו במערכת שעונה בדיוק לצרכים שלכם, לא פחות מכך וגם לא מעבר לכך. מערכות בעלות רמת אבטחה גבוהה יכולות לעיתים לפגוע בנוחות השימוש בהן, לסרבל את תהליך האישור של כניסת האורחים ולרוב גם לייצר יותר תקלות מאשר במערכות בסיסיות. כך למשל, אם אתם לא מתכוונים להתקין אזעקה או לחבר את הבניין למוקד אבטחה, אין כל צורך במערכת אינטרקום שבנויה לכך.

ואחרי שאמרנו את זה, כדאי תמיד לחשוב שניים שלושה צעדים קדימה. כך למשל, נושא כניסת הדיירים עצמם. גם אם אתם מזמינים מערכת אינטרקום בסיסית ללא אופציית הקוד, ייתכן שתרצו להזמין התקן אלפאנומרי או התקן טביעות אצבע כדי להוסיף את הפיצ'ר הזה למערכת הבסיסית ולו לטובת נוחות הכניסה של הדיירים עצמם, ללא צורך במפתח פיזי. כמו כן, אם אתם גרים במרחב עירוני קלאסי, ייתכן שבהמשך הדרך ישתנו התנאים באזור ופתאום כן יתעורר בכם הצורך להוסיף פיצ'רים של אבטחה. לכן, אם אתם כבר מזמינים שירות התקנת אינטרקום בגדרה, כדאי אולי להזמין דגם שיכול להתאים גם לצרכים עתידיים שלכם, גם אם בשלב הזה תשאירו את הפיצ'רים הקיימים סביב הצרכים האלה כבלתי פעילים.

לבסוף, בדיוק כפי שאתם צריכים לבחור את המערכת המתאימה לכם, חשוב שגם תבחרו את האדם המתאים למשימה. לעניין זה אתם רוצים לוודא שאתם מזמינים גורם מקצועי ואמין, בעל רישיון וללא עבר פלילי. כמו כן, חשוב שאותו גורם ידע לעבוד עם כל סוגי מערכות האינטרקום וידע לבצע גם את פעולות ההתקנה המשיקות כמו למשל חיבור מצלמות אבטחה, טרמינלים של וידאו, אזעקה וכדומה. גם אם אינכם זקוקים לפיצ'רים הללו במערכת שלכם, עצם העובדה שהמתקין שבחרתם יודע לעשות את זה, בהחלט מעידה על הרמה המקצועית שלו ועל המידה בה אתם יכולים להיות בטוחים לגבי הרמה המקצועית בה תותקן המערכת שאותה הזמנתם עבור הבניין שלכם, ללא קשר לסוג או לטווח הפיצ'רים שהיא מציעה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה