התקנת אזעקה בנתניה 

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

 

התקנת אזעקה בנתניה 

בעבר התקנת אזעקה הייתה פופולרית רק בקרב בתי עסק או בתים מפוארים. כיום מערכת אזעקות לבית הינה דבר נפוץ שמצד אחד תורם לביטחון האישי של הדיירים, ואם נסתכל על זה בצורה קצת שונה גם משדר יוקרתיות. לעיתים קרובות אנו שומעים על פריצות לבתים, החשש תמיד קיים ומספיק פעם אחת שיתפסו אתכם בכדי שתרגישו את הפחד בכל פעם שאתם לבד בבית. אזעקה יכולה לכלול בתוכה מצלמות ועם פיצ'רים נוספים אשר המערכות החדישות מחזיקות תחתיהן.

 

התקנת אזעקה בנתניה  – בשביל מה צריך?

  • ביטחון – התקנת אזעקה בנתניה יכולה מקנה לנו ביטחון גם כאשר אנו לא נמצאים בכלל בבית. ההתקנה יכולה להתבצע גם בבתים פרטיים וגם בבניינים. לרוב בבתים פרטיים אזעקות הן יותר נפוצות, אך נגלה לכם סוד שדווקא בבניינים הפריצות הן יותר תדירות.

 

לרוב בתים פרטיים מרתיעים יותר גנבים ופורצים, בבתים כאלה לרוב יהיה כלבים ורבים הבתים בהם כבר מותקנת אזעקה. עם זאת, בבניינים יש פחות פיקוח ופחות הרתעה כלפי פורצים. חשוב להדגיש שגם אם אתם מחביאים מחבט בייסבול מתחת לכרית, לפורצים אין שום בעיה בכך. האסטרטגיה של הפורץ מאוד שונה מאשר בעבר, כיום הם יכולים לדעת מתי אתם נוסעים לחופשה ובאילו שעות אתם לא בבית.

 

  • הרתעה – כאשר אנו מתקינים אזעקה היא מוכרת לפורצים, לעיתים אפשר לזהות את האזעקה רק לפי המצלמות ולעיתים כבר הפורצים מכירים את הבתים בהם מותקנת אזעקה. הרתעה מונעת פריצות רבות, פורץ יעדיף להגיע למקום בו אין אזעקה. אם השכונה שלכם היא שכונה בה יש פריצות רבות, עליכם להרתיע את הגנבים בדרך זו או אחרת. המטרה שלנו היא לא לתפוס את הגנב ולהכניס אותו לכלא (למרות שזה יהיה מאוד נחמד), המטרה לשמה אנו מתקינים אזעקה היא בכדי למנוע את התרחיש ולהקדים תרופה למכה. אתם לא רוצים להגיע לעימות מול הפורץ, זה לא שווה את זה.

 

  • פיקוח – כאשר יש מערכת אזעקה מתקדמת יש גם פיקוח על כל מה שקורה בשטח הבית, מבפנים ומבחוץ. תוכלו לראות בזמן אמת מה קורה בבית שלכם, אם הילדים הגיעו הביתה ואם הכל תקין. בנוסף, כאשר יש חשש לאזעקה יש חברות ביטוח שגם בזמן שמופעלת האזעקה הם מוודאים שהכל תקין ושולחים אנשים לבדוק את האירוע במקרה הצורך. באמצעות פיקוח גם אם כבר נגנב ממכם רכוש כלשהו ניתן יהיה לזהות את הפורץ, את לוחית הרישוי או את המקומות בהם עבר בעזרת שיתוף פעולה בין המצלמות אותן התקנו ובין המשטרה.

 

 

התקנת אזעקה בנתניה – למי פונים?

יש חברות שתפקידן לדאוג לביטחון הלקוחות שלה, זאת על ידי התקנת אזעקות. עליכם ליצור קשר עם מתקין מקצועי שמכיר את התפקיד. ניתן לבחור בין חברה המחזיקה ברשותה מתקינים או לבחור מתקין פרטי. הפנייה יכולה להיות למספר אנשי מקצוע במקביל כדי לבחון את כל השירות, לעשות השוואת מחירים ואפילו להתמקח.

 

התקנת אזעקה בנתניה – סוגים

מערכות אזעקה מתחלקות לשני סוגים – מערכות קוויות ואלחוטיות. רוב בעלי המקצוע ימליצו לכם להתקין דווקא את המערכת הקווית בשל היציבות שלה, והבלאי הנמוך. יש לבדוק עם תחילת העבודה שיש לכם תשתיות מותאמות בבית למערכת אזעקה קווית (זה תפקידו של בעל המקצוע, אך מומלץ לוודא איתו את הנושא).

 

מערכות אזעקה אלחוטיות איכותיות יכולות להשתוות באמינות שלהם למערכות הקוויות, אך יש לוודא תחילה שבאמת מדובר על חברה אמינה ועל אזעקה אלחוטית ברמה גבוהה. אזעקות אלחוטיות לא מקצועיות יכולות לגרום להפרעות בקו. ישנה גם מערכת היברידית שהיא מורכבת חלקית בחיבור קווי, ובמקומות בהם התשתיות אינן תקינות יהיה חיבור אלחוטי באמצעות מקלט וגלאי.

 

התקנת אזעקה בנתניה – איך זה עובד?

לאחר שבחרנו באיש מקצוע עלינו לבחור את מיקום האזעקה בבית, זאת כדאי לתכנן ביחד עם המתקין אשר שכרתם את שירותיו. מתקין מקצועי יידע לבחון את הבית ולפי זה ימצא את המקומות הנכונים ביותר להתקנת האזעקה בכדי שתעבוד באופן אפקטיבי. יש גם להתקין את הרכזת במקום מוסתר בבית בכדי שלא לחשוף את מקומה, ברגע שאתם חושפים את מיקום הרכזת הפורץ יידע לפנות לשם בפעם הנוכחית או בפעם הבאה.

 

לאחר בחירת המקום בו תרצו להתקין את המערכת על המתקין לעשות חיווט בין כל המרכיבים של האזעקה. מחיר החיווט גם הוא כלול בתשלום, מספר שקלים בודדים עבור כל מטר. אם בחרתם מערכת אלחוטית אין צורך לעבור את השלב הזה.

 

כעת על בעל המקצוע לתכנת את האזעקה, זהו השלב הקריטי ביותר. תכנות כולל את מספרי הטלפון אליו תקבלו התראה ברגע הפריצה. ניתן לבחור בהודעת SMS או שיחת טלפון, ניתן להכניס כמה מספרים למערכת. בנוסף לאלה יש את ההגדרות הבסיסיות כמה תאריך ושעה. ניתן גם כעת לחבר את המערכת למוקד אשר עליו צריך לשלם באופן חודשי. תפקידו של המוקד הוא להגיע אל הבית במקרה של אזעקה כאשר אתם לא בבית.

 

התקנת אזעקה בנתניה – איפה מתקינים?

כעת עלינו לבחור איפה אנחנו רוצים למקם את ההגנה. ניתן יהיה לבחור בפנים הבית בלבד, חצר הבית, מרפסת, הכל ביחד וכן הלאה… הגנה רחבה על כל הבית היא בעלת יתרונות רבים, הפורצים לא יכנסו דווקא דרך השער, תהיו בטוחים. גם אם אתם גרים בבניין בקומה ראשונה – שנייה, יש דרכים בהם הפורצים יגיעו אליכם בלי שום בעיה. הגנה היקפית מאפשרת לנו לגלות את הפורץ עוד לפני שנכנס לבית במקרה בו יש לנו חצר. ככה אנו מונעים את הנזק לחלוטין, ברגע שהאזעקה מופעלת הפורץ ברוב המקרים ימצא את עצמו בורח על נפשו. עם זאת, בשביל הגנה היקפית צריך לשלם..

 

התקנת אזעקה בנתניה – כמה זה עולה לי?

התקנת אזעקה בנתניה מחירי התקנת אזעקה בנתניה משתנה מסוג לסוג, הצעת המחיר צריכה להעשות לאחר בחינה של כל המערכות הנדרשות, סוג האזעקה ומחיר שירות ההתקנה של בעל המקצוע. בהצעת המחיר כוללים גם את מחירי כל הרכיבים, מע"מ ופירוט על משך האחריות. יש לזכור שמלבד לאזעקה עצמה יש עוד רכיבים כמו לוח מקשים, רכזת, גלאים, סירנות ומצבר גיבוי.

 

בכדי לקבל הצעת מחיר אמינה עליכם תחילה לעשות השוואת מחירים בין בעלי המקצוע המובילים בתחום. התקנת אזעקות בנתניה הינו שירות נפוץ ולכן יש לוודא היטב על מה אתם משלמים. בדקו ביקורות אודות בעל המקצוע, מהי רמת הרכיבים שלו ובחנו מהן האפשרויות השונות המוצעות לכם כחלק מהשירות.

 

התקנת אזעקה בנתניה – סיכום

לאחר שהכרתם את כל התהליך, החל מבחירת איש המקצוע ועד לאופן ההתקנה עליכם כעת לבחור את החברה האמינה ביותר. מלבד למתקין מומלץ גם לבחור מוקד אמון שיכול לסייע לכם מאוד, ולגרום לכם להרגיש ביטחון רב כאשר אתם רחוקים מהבית. אין צורך להיות בעל הון רב בכדי לבטח את הבית שלכם, לעיתים רק ההרגשה שמישהו נגע לכם בדברים יכולה לגרום לאדם להשתגע. זכרו, הביטחון שלכם שווה יותר מכל הון אחר שבעולם, במיוחד בזמן בו מדובר על משפחה עם ילדים קטנים.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה