בית לאנשים חכמים

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בית חכם הוא מושג שהיה שנים רבות חלק מהמדע הבדיוני. אנשים חלמו על בית אשר בלחיצת כפתור עושה מה שרוצים או מנתח את הסביבה ודואג שתמיד יהיה להם נעים. כשאנשים חולמים אנשים גם יוצרים וכיום כל בית יכול להיות בית חכם.

 

איך מלמדים בית להיות חכם?

ישנם ארבעה סוגים של בית חכם: הראשונה, בית חכם חלקי, זהו בית הכולל מוצרים ספציפים אותם תרצו להפוך לחכמים בעוד שאר מוצרי החשמל בבית אינם. בית מסוג זה אינו צריך עזרה של חשמלאי מקצועי בתכנון והתקנה אך חסרונותיו הם כמות האפליקציות השונה בה משתמשים ורכיבים שאינם מסונכרנים ומתקשרים ביניהם.

סוג שני של בית חכם בעל קווי תקשורת נפרדים הנמצא בקטגוריית הבית החכם השלם סוג זה מתאים למי שמעביר את הבית שיפוץ או בבניית בית חדש. כל פונקציה חכמה מחוברת לארון החשמל הביתי ישירות ולכן דורשת חידוש ארון חשמל לארון המתאים לצרכים החדשים של הבית. אופציה זו היא גם העמידה ביותר מפני תקלות תקשורת ושומרת על יציבות של מוצרי החשמל בבית.

הסוג השלישי של הבית החכם עושה שימוש במערכת החשמל הביתית הקיימת. באופציה זו המתגים בבית מוחלפים במתגים חכמים על ידי חשמלאי מקצועי. בעיה שעלולה לצוץ במקרה זה היא תגובה איטית של מוצרי החשמל בעקבות המתח הנמוך.

הסוג האחרון והמוכר ביותר היא חיבור של הפריטים החכמים לרשת אלחוטית או לגלי רדיו המאפשרים תקשורת ביניהם.

 

למה צריך חשמלאי לבתים חכמים?

ישנם פריטים חכמים שלא דורשים עבודה של חשמלאי כדי ליצור בית חכם כמו מנורות חכמות או דוד חשמלי חכם כיוון שמוצרים אלה בעלי התקנה פשוטה הכוללת אפליקציה ייעודית. עם זאת, כאשר תרצו להתקין כמה פונקציות שונות בבית אשר צריכות תקשורת בניהן התייעצו עם חשמלאי מקצועי כדי לארגן את השליטה בכל מוצרי החשמל החכמים בצורה נכונה.

כאשר בוחרים להפוך בית שלם לבית חכם אשר כל חלקיו מתקשרים אחד עם השני יש להביא חשמלאי המתמחה בתחום זה. החשמלאי יבדוק את תכנית החשמל בביתכם, את הרשתות המחוברות בבית ואת ארון החשמל. החשמלאי יחבר את הרכיבים הדרושים להפעלת הבית החכם בארון החשמל. גם אם בחרתם להביא לביתכם מומחים בעיצוב בתים חכמים תצטרכו להזמין חשמלאי כיוון שרק חשמלאי יכול לעשות חלקים אלה.

 

מהי העלות של בית חכם?

העלות של בית חכם משתנה מלקוח ללקוח והצרכים שלהם. היא תלויה בכמות הפונקציות, העבודה הדרושה להתקנת המערכת, הפריטים אותם יש לרכוש ועוד. לכן, התייעצו עם חשמלאי מקצועי לפני ההחלטה לביצוע העבודה כדי לקבל מושג טוב יותר לגבי עלויות ופריטים אותם עליכם לרכוש.

פריט נוסף אותו תצטרכו לרכוש הוא הטאבלט או לוח השליטה. זהו מסך המאגד בתוכו את כל האפליקציות והחיבורים לשליטה מאורגנת על החלקים החכמים בבית.

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה