בית חכם בתל-אביב

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

 

בית חכם אלחוטי דיגיטלירוצים בית חכם בתל-אביב? חולמים לשדרג את דירתכם או ביתכם למערכת של בית חכם? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במדריך הבא נציג בפניכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת לפני השדרוג, איך זה עובד, מה זה נותן, כמה זה אמור לעלות ועוד. אז הישארו איתנו. בית חכם בתל-אביב – מתחילים!

 

למעשה, בעשור האחרון מערכות של בית חכם עברו לא מעט שינויים כשהיום רבים חושבים ובטוחים כי אנחנו נמצאים בשיא הקדמה והטכנולוגיה. בית חכם בתל-אביב הוא בית שמאפשר לנו לשלוט מרחוק על כל המערכות, לנתח את הפעילות שלנו בו ולהתייעל במגוון של היבטים. הרי קשה מאוד להתווכח שקדמה היא דבר מופלא. מצד אחד השינויים הטכנולוגיים הללו באים לשפר את איכות החיים שלנו ומצד שני לייעל, לחסוך, לשדרג. אין ספק כי בית חכם בתל-אביב הפך לאחד הנושאים הכי חמים. יש שתי אפשרויות:

  1. לתכנן מראש את המערכת החשמלית החכמה בבתים ודירות חדשים בתל-אביב כבר בזמן התכנון והבניה
  2. לשנות את המערכת החשמלית בלבד ולהתאים אותה למכשירים החשמלים הקיימים בבית
  3. להחליף את ארון החשמל לגמרי ואת חלק או רוב מכשירי החשמל ולשדרג את המערכת החשמלית הרגילה לחכמה

 

דוגמאות לשדרוג מערכת בית חכם בתל-אביב

הרבה אנשים שומעים את המושג בית חכם אבל הם לא עד הסוף מבינים מה זה אומר לגוף בבית לכם. אז בואו נעשה סדר בבלאגן. לגור בבית חכם זה לא אומר שאנחנו שמים מפסק חכם בדוד החשמלי כדי שנוכל לשלוט בזמן שהדוד פועל. זה אומר שאנחנו משדרגים את  כל רכיבי ומכשירי החשמל שיש לנו בבית כשהם מחוברים לרשת האינטרנט הביתית ושולטים בהם לגמרי מרחוק או מהטאבלט. הכי קל להבין את זה דרך דוגמא לבית חכם בתל-אביב:

 

משפחת הראל חיה בתל-אביב לאחר שהחליטה לרכוש דירת חמישה חדרים בצפון העיר. בדירה מערכת חשמל רגילה ולפני הכניסה לדירה המשפחה החליטה לשפץ את הבית, לצבוע אותו מחדש, לרכוש רהיטים חדשים, לשבור את הקיר שמפריד בין הסלון למטבח, להחליף את רצפת השיש הישנה לפרקט חדש וגם לשדרג את מערכת החשמל הביתית הרגילה למערכת בית חכם. לאחר השיפוץ תוכל המשפחה:

  • לשלוט במערכת התאורה, הסאונד והטלוויזיה: להתאים את עוצמת האור וכמות המנורות לפי זמני השהייה של בני המשפחה בבית ולפי האווירה והצורך. למשל, כשרונה, אם המשפחה מבשלת, היא מעוניינת שיהיה הרבה אור במטבח ולכן כל האורות ידלקו כשהיא אומרת את המשפט אור חזק במטבח. לאחר הבישולים, אחרי שהילדים כבר במיטות, היא ובן זוגה רוצים אווירה רגועה ונינוחה בסלון אז בעלה, עומר אומר אור רומנטי בסלון. האורות נחלשים. לאחר מכן הם רוצים לצפות בטלוויזיה אז הם פשוט מבקשים שהיא תידלק.
  • לשלוט בדוד החשמלי – עומר יודע שעוד שעה בערך הוא רוצה להיכנס להתקלח אז הוא לוחץ מהסמרטפון שלו על הכפתור שמפעיל את הדוד בדיוק ל-40 דקות. כמובן שהוא יכול אם הוא רוצה לקבוע שעה וזמנים קבועים שבכל יום הדוד ידלוק בהם בהתאם לצורך.
  • לשלוט במזגנים, במצלמות ובתריסים החשמליים – לפני שהם הולכים לישון, בשעה 22:40 באופן אוטומטי כל התריסים החשמליים נסגרים, האזעקה נדלקת וכך גם מצלמת האבטחה שנמצאת בכניסה לבית נכנסת למצב הקלטה. בנוסף, המזגן בחדר השינה שלהם פועל על 24 מעלות.

 

אלו הן רק כמה דוגמאות לאיך מערכת של בית חכם משדרגת את החיים שלנו ומאפשרת לנו לשלוט כמעט בכל מכשיר חשמלי שנמצא בבית. זה רלוונטי לכל מכשיר חשמלי ויש מגוון עצום של פונקציות שמאפשרות לנו תפעול נוח בין אם על ידי דיבור, בין אם על ידי לחיצת כפתור. זה הגיע למצב שאנחנו אפילו יכולים להניח כוס מים ולדבר עם בר המים שלנו למזיגת כוס מים בטמפרטורה הרצויה!

 

בית חכם בתל-אביב איך זה בעצם עובד?

בכל בית חכם מותקן בקר ראשי. דרך הבקר הזה  אנו שולטים או מתפעלים את מכשירי החשמל השונים. למשל, נניח שאנחנו יוצאים מהבית דרך הבקר הראשי או דרך הסמרטפון שלנו אנו יכולים להגדיר הנקרא תרחיש יציאה. כלומר,  באופן אוטומטי, ברגע שננלחץ על תרחיש היציאה, הבית החכם ידע שעליו לסגור את התריסים והאורות, לכבות את הטלוויזיה בסלון, לכבות את המזגנים בחדרים ולהדליק באופן אוטומטי את האזעקה ומצלמת האבטחה במידה ויש לנו כזו. הפקודה אותה אנו נותנים נשלחת דרך הרשת האלחוטית הביתית שלנו למחשב ומשם ליחידת התקשורת שדואגת להעביר את הפקודה לבקר ומשם למכשיר החשמלי שמקבל את הפקודה.

 

מהם היתרונות של בתים חכמים?

היתרון המרכזי של בית חכם בתל-אביב הוא שאנחנו לא חייבים להחליט מראש שאנחנו רוצים שליטה מלאה בכל מכשיר. תוך כדי תנועה אפשר לראות מה מתאים לנו לצורך, מה נותן לנו מענה ומה לא. בכל זמן שנרצה נוכל לשדרג את המערכת עוד ועוד בהתאם לצורך שלנו נוכל לעשות זאת. יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא בהיבט של שדרוג החיים שלנו, יש יאמרו אפילו פינוק. כן. מדובר בשיפור איכות החיים, זה משהו שהוא משדרג לגמרי את החיים שלנו בתוך הבית והוא מאוד מתאים לעידן המודרני, עידן שבו ברוב שעות היום אנחנו נמצאים מחוץ לבית, אבל בשעות הבודדות שאנחנו כבר נמצאים בבית שלנו, אנחנו רוצים להתפנק ולהנות ממנו כמה שאפשר. יחד עם זאת, מערכת של בית חכם בסופו של דבר חוסכת לנו בחשמל, חוסכת לנו באנרגיה ונותנת לנו הזדמנות להוזיל משמעותית את צריכת החשמל הביתית אם מתכננים את התרחישים בצורה נכונה.

 

סוגים של מערכות בית חכם

יש כמה סוגים של מערכות שאנחנו מדברים על בתים חכמים. הסוג הראשון נקרא מערכת קווית. במערכת כזו כבר בתהליך הבניה של הבית, נעביר תשתית שהיא שונה מתשתיתת של מערכת חשמלית רגילה ובלוח החשמל יהיה לנו בקרים והכל יגיע ישירות למערכות בבית וכל המתגים יעבדו בצורה שונה בהשוואה לבית רגיל. לעומת זאת, בבית שהוא כבר קיים, כמו בדוגמא שתיארנו קודם לכן, המערכת נקראת מערכת אלחוטית. אנחנו לוקחים את המתגים כפי שהם ומחליפים אותם למתגים חכמים ואז מתאפשרת לנו בעצם שליטה מרחוק, ליצור תרחישים וכדומה.

 

בית חכם בתל-אביב למי זה מתאים?

לא כולם מכירים את החוויה הזו של לגור בבית חכם, בית שממש מנהל את עצמו לבד והופך את החיים שלנו להרבה יותר קלים. אז חשוב שנבין את זה לפני זה בהיבט של נוחות, בהיבט של לשלוט בהכל מרחוק דרך הטלפון. כלומר, זה מתאים לאנשים שרוצים ליצור עולם שלם, בלתי מוגבל באפשרויות מכל מקום בכל נקודת זמן. זה מגיע עד לרמות הקטנות של תפעול הטלוויזיה לפי מה שאנחנו רוצים בין אם זה ערוצים רגילים בממיר, בין אם זה בפליסטישן של הילדים, הדלקה של מערכת הסאונד ועוד. כמו בכל דבר שיש לו כל כך הרבה יתרונות, יש בזה גם חסרונות והחיסרון הוא בתכנון. כלומר אם אנחנו לא מתכננים כמו שצריך את המערכת הזו, זה יכול להפוך את החוויה ללא כל כך נעימה בלשון המעטה. לכן, אם אתם כבר הולכים על זה, אתם חייבים לבחור מישהו שיודע להתאים את המערכת לצרכים שלכם באופן הכי מדויק שאפשר.

 

מערכת בית חכם מחיר

כמו כל תחום בעולם שתופס תאוצה, גם בתחום הבתים החכמים יש כל מיני סוגים של מערכות וחברות המעניקות שירות של הפיכת בית רגיל לבית חכם או של בניית בית חכם על בסיס תשתית קווית כמו שתיארנו קודם לכן. מדובר בעולם שלם שרק כל הזמן הולך ומתקדם עם הזמן ולכן טווח המחירים הוא מאוד גדול. המחיר מושפע מהמותגים שאנחנו בוחרים, מהמערכות שאנחנו רוצים לשדרג, מהמתקין שבחרנו, ממורכבות ההתקנה ועוד. למשל, יש הבדל בין מערכת בית חכם המשלבת את כל המערכות כמו הסאונד והמולטימדיה, התאורה, נעילת דלתות הבית, שליטה בחימום תת רצפתי ומערכת ההאזעקה לעומת קניה של כמה מפסקים חכמים שיאפשרו לנו לשלוט בכמה מכשירי חשמל בלבד מרחוק. המחירים נעים בין כמה מאות שקלים בודדים לכמה עשרות אלפי שקלים וזה משהו שחשוב לדעת אותו מראש.

 

מה ההבדל בין מערכת של בית חכם למוצרים של בית חכם?

למעשה, היום יש מגוון של מוצרים שמאפשרים לנו לשדרג את ההתנהלות שלנו בבית, כמו אותו מפסק חכם לדוד. לכן, אם זה לא מתאים לכם מבחינה תקציבית להשקיע עכשיו אלפים שקלים על מערכת שלמה של בית חכם, יכול להיות ששווה לכם קודם כל להתנסות במוצרים המדמים את החוויה הזו ורק אז לקבל החלטה.

 

בית חכם בתל-אביב

 

לסיכום מערכת בית חכם בתל-אביב – יתרונות

  • שליטה במרבית מוצרי החשמל המרכזיים בבית מרחוק
  • חיסכון אדיר באנרגיה
  • הוזלת חשבון החשמל החודשי
  • בניית תרחישים מראש התואמים לסגנון החיים שלנו

 

מה הכי חשוב במערכת בית חכם?

בראש ובראשונה, עלינו לבחור בחברה מקצועית המתמחה בבתים חכמים.כאן זה מתחיל וכאן זה מסתיים בהיבט של הצלחת התהליך. אותה חברה או מומחה בהפיכת בתים רגילים לבתים חכמים או תכנון בתים חכמים, מגיע אלינו הביתה ובוחן את כל מוצרי החשמל השונים בביתנו הפועלים במתח נמוך כמו למשל מערכת האזעקה ומצלמות האבטחה בבית, תריסים חשמליים, מערכת סאונד, טלוויזיה, רמקולים ומוזיקה,דוד חשמלי, תאורה בכל הבית, מחשבים ועוד. אחד הדברים הכי חשובים הוא שהמומחה שמגיע אלינו יתאים את המערת לצרכים שלנו ושל כל בני הבית. מה שקורה בפועל הוא שמערכת החשמל הקיימת בבית, מתחלפת במערכת חדשה ולכן כל השקעים, המתגים משתנים, תהליך ההדלקה והכיבוי של המכשירים החשמליים בבית נעשה מרחוק, דרך שימוש באפליקציה המחוברת באופן ישיש לסמרטפון או לטאבלט.

 

 

לפרטים נוספים אודות מערכת בית חכם בתל-אביב, השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לסייע לכם ולעזור לכם בכל שאלה או בקשה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה