בחירת מצלמות אבטחה בקריות

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

הצורך להרגיש בטיחות, בבית ובעסק, נכונה לכל מקום בארץ. אזור הקריות מציע רמת מגורים גבוהה עם חיי תרבות עשירים וקרבה למקומות עבודה רבים. לצד הנינוחות והפרויקטים הרבים בתחום הבניה, כמו במקומות רבים, ישנה סכנה של פריצה לבתים ולעסקים.

פריצה למקום אינה כוללת רק השחתה אלא מובילה לחוסר ביטחון ותחושת פגיעה אישית. ברגע שאנשים שאינם מורשים לכך נכנסים למקום, הם משאירים אחריהם לכלוך ובלגן וגם אם הם לא לקחו שום דבר יקר (מה שלא תמיד קורה), הם פוגעים ברמת הביטחון האישי. הצבת מצלמות אבטחה יכולה להפחית את הסיכוי שדבר כזה יקרה.

מתי כדאי לשים מצלמות אבטחה בקריות?

התשובה לשאלה זו פשוטה למדי. הזמן הטוב ביותר להתקין מצלמה הוא עכשיו. אין כל סיבה להתמהמה ולחכות לכך שפורצים יזהו את השכונה של הבית כמקום טוב לפרוץ אליו. במידה ומדובר בעסק, אי אפשר להסתכן בפתיחתו ללא אמצעי אבטחה. היום, התקנת מצלמה היא פשוטה בהרבה מכפי שהיה בעבר ועומדות לרשותך אפשרויות רבות:

מצלמות בשידור ישיר

היום קל להתקין בבית ובעסק מצלמות אבטחה הנשלטות על ידי המכשיר הנייד. ניתן להפעיל ולכבות אותן על פי הצורך ולצפות בשידור. כמו כן, הצילומים יכולים להישאר בענן כך שאם יהיה לך חשד לפעילות לא תקינה, תמיד אפשר יהיה לבדוק זאת. מצלמות מסוג זה מתאימות לעסקים ולבתים בהם מועסקים אנשי מקצוע ומטפלים.

מצלמות לצילום בלילה

רוב הפריצות לבתים מתבצעות בשעות הלילה ולכן מצלמה שיכולה להציג תמונה ברורה בשעות אלו תהיה פתרון יעיל מאד. כדי למנוע פריצות מומלץ להציב את המצלמה במקום בולט, אך כזה שקשה להגיע אליו. טכנאי המתמחה בתחום יתכנן את העבודה וימליץ על סוג המצלמה לאחר שיראה את השטח.

מצלמות חכמות

מצלמות יכולות לקלוט מידע רב ואף לזהות את האנשים העוברים באזור. הן יתאימו לאזורים רגישים ולמקומות עבודה יותר מאשר בתים פרטיים. כדאי לדעת כי הטכנולוגיה התקדמה רבות בשנים האחרונות וישנם פתרונות יעילים זמינים שעומדים לרשותך.

למצוא טכנאי להתקנת מצלמות האבטחה

התקנת מצלמות אבטחה בקריות תתבצע על ידי חברה המתמחה בתחום. טכנאי אשר מכיר את סוגי המצלמות ודרישות ההתקנה ושיש לו אישור לעסוק בחשמל (כלומר עליו להיות גם חשמלאי), יוכל לבצע את העבודה. כמובן, לא מספיק לבחור במישהו שיש לו היכרות עם התחום אלא רצוי תמיד לבחור בחברה מקצועית שיכולה לספק מצלמות אבטחה, ייעוץ מקצועי ושתטפל בתהליך ההתקנה כולו.

ההתקנה של המצלמות חשובה לא פחות מאשר המצלמות עצמן. היא צריכה להתבצע במקום הנכון והחיבורים חייבים להיות מקצועיים. לאחר סיום העבודה החברה צריכה לוודא כי הכל תקין ולענות על שאלותיך על פי הצורך. חברת Titmateg מספקת שירותים לבית החכם ותשמח לעמוד גם לרשותך, באזור הקריות ולבצע התקנה של מצלמות אבטחה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה