תכנון בית חכם עם ילדים

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

בית חכם עם ילדיםתכנון בית חכם עם ילדים בבית

כל הורה יודע עד כמה קשה להשתלט על הילדים התזזיתיים של ימינו, דבר שמתבטא בין היתר גם בהוצאות החשמל של הבית. הילדים רצים מחדר לחדר או יוצאים מהבית בפתאומיות, כשהם משאירים מאחוריהם אורות דולקים, מוצרי חשמל פועלים וכו'. כעת סוף כל סוף נמצא הפתרון שיאפשר לעשות קצת סדר בכל הבלאגן הזה, ולהצליח להשתלט על כל הנעשה בבית לפחות מבחינת הוצאות החשמל. הדבר מתאפשר באמצעות תכנון של בית חכם עם ילדים ובשורות הקרובות תבינו על מה מדובר.

מה זה בדיוק בית חכם?

בית חכם הוא בית שנשען על טכנולוגיה אלקטרונית מתקדמת. בשיטה זו ישנו שימוש רב בחיישנים שקולטים גירויים מהסביבה ומפעילים שרשרת של תהליכים מובנים מראש. אותם חיישנים מחוברים למערכות השונות בבית (חלונות, תריסים, מערכת המיזוג, מוצרי חשמל למיניהם וכו') דרך יחידת בקרה מרכזית אחת או יותר, וכך ניתן להגיב יותר טוב לתרחישים אפשריים ואף לשלוט בנעשה למרחוק. למשל, כאשר הערב יורד יוכל חיישן האור לגרום להפעלתה של תאורת הגינה או הסלון באופן אוטומטי, או לחילופין, חיישן התנועה של המערכת ידע לזהות מתי לא קיימת שום תנועה בחדר מסויים, ובהתאם לזאת ידע לכבות את האור שנשאר דולק בחדר. אנחנו בטוחים שתרחיש שכזה מוכר בכל חדר ילדים בישראל, ובינינו, גם בחדרי השינה של ההורים, שלא תמיד מקפידים על כיבוי האורות כשהם מחוץ לחדר.

במילים אחרות – באמצעות תכנון של בית חכם עם ילדים תוכלו לתת מענה לכל תרחיש בהתאם לצרכיכם המדוייקים, ולשלוט היטב בהוצאות החשמל הגבוהות מלכתחילה.

ביטחון מירבי לילדים

אבל האפשרות לתכנן בית חכם עם ילדים תעניק לכם הרבה יותר מרק דרכי שליטה על הוצאות החשמל. באמצעות מערכת מתקדמת שכזאת תוכלו להעניק לעצמכם שקט נפשי רב יותר מבחינת דאגתכם לביטחונם של הילדים. תארו לכם תרחיש שבו אתם נמצאים מחוץ לבית והילדים נמצאים לבדם. כיצד תדעו כי לא יצאו פתאום מהבית ושכחו מחבת על הגז? הדבר עלול לגרום לשריפה חלילה. ומה אם רצו החוצה בהתלהבות לשחק עם חברים ושכחו לסגור את חלון או דלת חדר הילדים, או פשוט להפעיל את האזעקה של שער הכניסה לבית?

באמצעות מערכת בית חכם אין שום סיבה כי תהיו לחוצים, שכן מערכת מתקדמת תאפשר לכם שליטה סלולרית מרחוק על כל הנעשה, ומה גם שתקבלו באופן מיידי התראה לפלאפון מהחיישנים הרבים שבבית ותוכלו לפעול בהתאם. גלאי האש והעשן יתריעו לכם על כל בעיה במטבח, תוכלו לראות בכל רגע אלו מוצרי חשמל נשארו פועלים ולכבותם בהתאם לצורך, להשבית אלמנטים מסוכנים כשאתם לא נמצאים באיזור ולמנוע משחק מסוכן של הילדים (כיריים למשל), ובמקרה של חדרי ילדים אף לבצע נעילה אוטומטית לכל החלונות בחדר כדי למנוע מקרי נפילה מסוכנים.

יש לציין כי קופסאות הפיקוד של הבית החכם ניתנות לשליטה בצורה קלה וידידותית במיוחד. באופן זה גם ילדיכם יוכלו להשתמש בהן בקלות וילמדו שיעור חשוב על כיצד לשלוט על צריכת החשמל בבית, תוך שימוש נכון ובטוח בו.

בית חכם עם ילדים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה