מה צריך כדי להפוך את הבית שלכם לבית חכם?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

 

בית חכם הוא בית שיש בו מערכת אחת ששולטת על מספר רב של מערכות חשמל בבית באותו הזמן, באמצעות מפסק אחד, ושבאמצעותה ניתן לתכנן תרחישים שונים שיהפכו את החיים שלכם להרבה יותר קלים ומהנים.

כיום קיימים בשוק מגוון של פתרונות, החל ממערכות מתוחכמות ומתקדמות, דרך מכשירי חשמל בעלי מערכות חשמל חכמות ועד פריטים בודדים, כגון מפסקים חכמים או נורות חכמות שאתם יכולים להתקין לבד, במהירות ובפשטות.

בית מעוצב חכם

קחו בחשבון שרכישת הפריטים הבודדים תוזיל מאוד את העלויות של הפיכת הבית לחכם, אבל לא תעניק לכם את החוויה והיתרונות שבהתקנת מערכת בית חכם כוללת.

אז, איך הופכים בית לבית חכם ?

ישנן שלוש דרכים עיקריות להפוך את הבית שלכם לבית חכם, כאשר הפשוטה ביותר היא התקנת המערכת על גבי קווי החשמל הקיימים בבית. במקרה זה, החשמלאי מחליף את כל המתגים בבית שלכם למתגים חכמים כאשר התקשורת ביניהם מתבצעת על הגל הקבוע של מערכת החשמל בבית. קחו בחשבון שהמערכת מושפעת מקפיצות חשמל, במיוחד בחורף.

מערכת נוספת שמתאימה לבית קיים היא כזו שבה המתגים האלחוטיים מתחברים לרשת האלחוטית בבית. המערכת אמנם מושפעת מהפרעות בקליטה, אבל רמת הקרינה שלה נמוכה יחסית במידה והמתגים הם בעלי תו תקן גבוה.

המערכת המומלצת היא מערכת הבית החכם שבנויה על קווי תקשורת נפרדים שבה מותקן בקר כללי בלוח החשמל שלכם שאחראי על התקשורת בין כל מערכות החשמל והמתגים בבית. יחד עם זאת, מערכת כזו ניתן להתקין רק כאשר אתם בונים בית או משפצים.

במידה ובחרתם להתקין מערכת בית חכם כוללת במהלך שיפוץ, חשוב מאוד לסרוק קודם את האזור שבו אתם עומדים לבצע קידוח או ניסור קיר בטון, כדי למנוע את הסכנות הבאות: 

פגיעה בקו שירות

פגיעה בקו שירות תוך כדי ניסור בטון עלולה לגרום לנזקים רבים לבתים או העסקים שבסביבה ולך או לעובדים. בנוסף, אתם עלולים לקבל קנסות מהרשויות המקומיות ולהיות מחויבים בעלויות התיקון לקו השירות ולנזקים הנוספים שנגרמו כתוצאה מהפגיעה.

פגיעה בכבל מתח

ניסור וחיתוך של כבל מתח עלולה לגרור נזק למבנה כולו,  כמו גם פגיעה בעובדים. העלות של תיקון נזק לכבל מתח אחד היא גבוהה מאוד וזאת מבלי לכלול את העלויות של תיקונים נוספים שיהיו דרושים כתוצאה מחיתוך כבל המתח.

פגיעה במוט ברזל

פגיעה במוט ברזל במהלך קידוח או ניסור בטון היא מסוכנת קודם כל לעובדים, בגלל חתיכות ברזל שעלולות לעוף ולפגוע בהם. בנוסף, פגיעה במוט ברזל עלולה לגרום נזק רציני לשלמות הבית, לפגוע ביציבות שלו ובכך לעכב את העבודה.

בית מעוצב חכם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה