התקנת בית חכם שיאומי בהצעה סופר אטרקטיבית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מהו הפתרון שמציעה שיאומי בתחום הבית החכם? האם מדובר בבית חכם אמיתי עם כל הפונקציונליות המדוברת שלו? האם נדרשות עבודות שיפוץ של הבית על מנת להטמיע את המערכת בבית? מהו מודל התקשורת שעליו מבוססת המערכת? שמעתם על הפתרון של בית חכם שיאומי ואתם רוצים להבין עד כמה זה מתאים לכם? המשיכו לקרוא בשורות הבאות.

בית חכם עם ווי פי

פתרון הבית החכם של שיאומי

בית חכם שיאומי הוא פתרון טכנולוגי שמבוסס למעשה על ערכה שמספקת את רכיבי המפתח לפתרון בית חכם בסיסי עם אפשרות להרחיב את המערכת עוד ועוד. הערכה מגיעה עם רכזת שליטה שמהווה את לב ליבו של הפתרון ועם סדרה של חיישני תנועה וחיישני חלון ודלת. פתרון זה מבית שיאומי מספק לכם למעשה את הפונקציונליות הבסיסית ביותר של הבית החכם עם חיישנים שמזהים שינויים במרחב ובהתאם לכך יוזמים פעולות נוספות שאותן הגדרתם בעצמכם. כך למשל, תוכלו לחבר חיישן דלת לדלת המרפסת ולהגדיר למערכת שתדליק את אור המרפסת כאשר הדלת נפתחת, ותכבה אותו כאשר הדלת נסגרת. תוכלו להגדיר שבכל פעם שהמערכת מזהה תנועה בשטח הכניסה לבית, היא מדליקה את אור הסלון, אור פינת האוכל ואור המטבח ולחילופין, אם המערכת לא מזהה כל תנועה בבית באף אחד מחיישני התנועה שלה, היא מכבה את כל התאורה, התנורים והמזגנים בבית.

היקף הפונקציונליות של המערכת

כאמור, בערכה הבסיסית תוכלו למצוא חמישה חיישנים, בהם שני חיישני דלת וחלון. בהיקף כזה של חיישנים לא ניתן ליצור מגוון מלא של פעולות בית חכם בבית, אבל בהחלט אפשר לבסס התחלה של בית חכם ולאט לאט להרחיב אותו באמצעות חיבור של חיישנים נוספים, ופתרון בית חכם שיאומי תומך באופן מלא בהרחבת המערכת הלאה. לאחר שתתרשמו מהמערכת ותוכלו כבר להעריך את יעילות העבודה שלה, תוכלו להחליט על הרחבתה ולהביא אותה לכדי שליטה מלאה של בית חכם על כל רכיבי החשמל בבית.

כיצד מנהלים את המערכת?

מערכת בית חכם שיאומי מבוססת על תקשורת אלחוטית באמצעות התחברות למערכת הווייפיי הביתית. המשמעות היא שאתם לא צריכים לבצע אף פעולת שיפוץ או הכנה בבית והדבר היחיד שתצטרכו לתלות או להציב הם החיישנים ורכזת השליטה של המערכת. כל התקשורת ביניהם מבוצעת באמצעות תקשורת אלחוטית. השליטה על הרכזת עצמה, קרי הגדרת הפעולות שתעשה המערכת בתנאים שונים (פתיחת דלת, סגירת חלון, תנועה וכן הלאה), מתבצעת באמצעות אפליקציה ייעודית שאותה ניתן להוריד מחנות האפליקציות של גוגל ואפל, לחבר אותה אל הרכזת הספציפית ולהתחיל בפעולת ההגדרות של המערכת. באמצעות הטלפון הנייד שלכם תוכלו לשנות את ההגדרות השונות בהתאם למה שמתאים לכם ותוכלו ליהנות גם משליטה מלאה כאשר אתם מחוץ לבית. האפליקציה של שיאומי תומכת גם היא בהרחבת מערך הבית החכם הבסיסי, כך שגם אם תבחרו להוסיף חיישנים נוספים, תוכלו לשלוט בכולם באמצעות אותה אפליקציה.

מהם היתרונות והחסרונות הבולטים של המערכת?

היתרון המובהק של בית חכם שיאומי הוא קלות החיבור וההפעלה של המערכת ללא שום הכנה או עבודות שיפוץ בבית. קונים את הערכה, מחברים אותה למערכת האלחוטית הביתית, מציבים את החיישנים במיקומים הנדרשים ואפשר כבר להתחיל לעבוד. זאת בניגוד למערכות בית חכם מורכבות שדורשות חיווט של חוטי חשמל ותקשורת בכל רחבי הבית. יתרון נוסף הוא קלות השימוש במערכת באמצעות אפליקציה שאותה ניתן להתקין בכל טלפון נייד ולשלוט בה גם כאשר אתם מחוץ לבית. יחד עם זאת, מערכת בית חכם שיאומי מגיעה גם עם חסרונות והבולט ביותר שבהם הוא הבסיסיות של המערכת. המדובר במערכת מאוד קטנה ומצומצמת שלא מביאה איתה את הבשורה הגדולה של בית חכם מלא, אם כי במידה ותהיו מרוצים מהמערכת תוכלו להמשיך ולהרחיב אותה כרצונכם. חסרונות נוספים כוללים את התבססות המערכת על תקשורת אלחוטית שלעיתים יוצרת דיליי בעבודת המערכת ולעיתים אף סובלת מהיעדר קליטה בין רכיבי המערכת. פרטיות ואבטחת מידע גם הן סוגיות שעלולות להעלות חשש, בעיקר לאור העובדה שמדובר ביצרן סיני אם כי על פי הידוע כיום, לא אמורה להיות בעיה כלשהי של פרטיות בהיבט זה. בשורה התחתונה, בהחלט מדובר במערכת טובה לצעדים הראשונים שלכם בעולם הבית החכם, ומשם תוכלו להחליט איך להתקדם הלאה לקראת פתרון רחב ומקיף יותר. ראו גם: בית חכם המלצות

בית חכם עם ווי פי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה