תיקון דלת זכוכית – למה משתלם לתקן ולא לקנות חדש?

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

לא פעם כשאנחנו נתקלים בבעיה מסוימת, בין אם זה במכשיר, מוצר או פריט מסוים המותקן במבנה בו אנו מתגוררים או עובדים, עולה אצלנו שאלה, האם אנחנו צריכים להחליף אותו בחדש או מספיק שנזמין איש מקצוע שיתקן אותו (או ניקח אותו למעבדה לצורך תיקון).

ההתלבטות הזאת נובעת מכמה סיבות. ראשית, המחשבה שרכישה של מוצר חדש, תאפשר לנו אופציות אחרות, חדשות, שלא קיימות עם המוצר הישן, שנית, הרבה פעמים הנטייה שלנו היא לחשוב שמוצר ישן התקלקל, כבר לא יכול לשרת אותנו ואין טעם לתקן אותו, לכן מוטב לרכוש מוצר חדש במקום. במיוחד, אם מדובר על מוצר ישן שנמצא אצלנו שנים רבות ואולי כבר לא מתאים לצרכים שלנו היום.

יש מקרים בהם זה נכון לרכוש מוצר חדש על חשבון תיקון מוצר ישן, אך ישנם מקרים רבים בהם עדיף לנו לבחור באופציה של תיקון. אחת הדוגמאות לכך הוא תיקון דלת זכוכית. אם מותקנת דלת כזו אצלנו בבית או בעסק, אזי שיהיה יותר נכון לבצע תיקון בעזרת איש מקצוע מאשר לרוץ ולהחליף את הדלת הישנה בחדשה.

 

מדוע יהיה נכון יותר לתקן את הדלת ולא לרכוש חדשה?

יש כמה הסברים מדוע יהיה נכון יותר לתקן דלת זכוכית ולא למהר ולרכוש דלת חדשה.

ראשית, דלת זכוכית היא לא פריט זול. צריך להכין אותה, להתאים אותה למקום בו היא אמורה להיות מותקנת ובסופו של דבר צריך גם להתקין אותה. זה דורש זמן וזה גובה עלויות לא קטנות. לא תמיד זה מתאים לתקציב שעומד לרשותנו.

שנית, לא כל מקרה בו הדלת מתקלקלת אי אפשר לתקן אותה ולהמשיך לעשות בה שימוש. הרבה פעמים מדובר על תקלות ספציפיות שהתיקון שלהן מאוד פשוט, קל וזול. אחרי שנבצע את התיקון, נוכל לחזור ולהשתמש בדלת. למשל, מקרים של התקנת מחזיר דלת רצפתי, החלפת מנעול לדלת, כיוון צירים ועוד. מדובר על עבודות שמתקין דלת מקצועי ומנוסה, ידע לבצע אותן בזמן קצר יחסית.

שלישית, התקנת דלת זכוכית היא תהליך הדורש לעיתים שינוי בחלק מהמבנה, ובוודאי דורש שינוי מסוים בשגרת היום. בזמן שהתיקון יכול שלא להפריע לנו להמשיך בשגרת חיינו. לכן אנחנו צריכים לקחת בחשבון גם היבטים כאלה בתהליך ההחלטות שלנו.

 

מתי עדיף לרכוש דלת חדשה ולא לתקן את הישנה?

ראשית, אם יש בעיה משמעותית בדלת שמונעת מאיתנו להשתמש בה בצורה סדירה כפי שאנחנו רוצים ומצפים. אם אנחנו מגלים שהבעיה מונעת מאיתנו אפשרות לפתוח ולסגור אותה בצורה סדירה ונוחה, ייתכן ולא תהיה ברירה אלא להחליף אותה.

שנית, אם מדובר על נזק בזכוכית אשר מונע מאיתנו להשתמש בה בצורה בטוחה ומהווה סכנה לנו ולסביבה. אז יהיה נכון לרכוש דלת חלופית, חדשה ושלמה.

קרדיט תמונה: canva

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה