הדרכות עבודה בגובה בבית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

מודעות לסכנה, הכרת כללי הבטיחות ושמירה על זהירות בכל עת הם כללי מפתח בביצוע עבודות בגובה רב. יחד עם זאת, עובד שעולה לגובה רב ללא הציוד המתאים, הן ציוד בטיחות והן ציוד עבודה, עלול למצוא את עצמו ללא יכולת לשמור על בטיחותו בצורה נאותה. בכל הקשור לנושא של ציוד לעבודה בגובה אנקור אידן בגובה מספקת את כל סוגי הציוד בהתאמה למשימות בגובה רב.

מה כולל ציוד לעבודה בגובה בפרויקט בית חכם?

ציוד עבודה בגובה הוא מונח גג הכולל בתוכו את כל סוגי הציוד המיועדים לשרת את העובדים בגובה רב, ובכלל זה ציוד מקצועי המותאם לעבודה בגובה וכן ציוד בטיחות המותאם למשימת הגובה הספציפית. אחת הסכנות המשמעותיות בעבודה בגובה רב, מעבר לסכנה הנשקפת לעובד עצמו, היא הסכנה של נפילת כלי עבודה ופגיעה בסובבים. בהתאם לכך, אחד מרכיבי הציוד החשובים לעבודה בגובה הוא נרתיק עבודה אליו ניתן לעגן את כל כלי העבודה כך שגם אם יישמטו מידיו של העובד, לא יפלו מטה. עיגון כזה נדרש גם ובעיקר לכלי עבודה גדולים שלא ניתן לעגן לגופו של העובד, ולשם כך נדרש ציוד מתאים.

בכל הקשור לנושא של ציוד לעבודה בגובה עידן בגובה מספקת את כל סוגי הציוד הנדרש לכל משימת עבודה בגובה רב,מדריך עבודה בגובה עידן בגובה מתמחה בהדרכות עבודה בגובה והדרכות בטיחות הן בענף הבנייה והן בענפים נוספים. בכלל זה אמצעי עיגון של כלי עבודה בכל משקל, הן באמצעות קשירה לגופו של העובד והן באמצעות עיגון לחלקי מבנה באמצעות עוגנים ייעודיים. בנוסף, מוצעים גם פתרונות המיועדים לשמור ישירות על חייו של העובד בגובה רב במסגרת ציוד בטיחות לעובד.

אם כבר איכות, אז בבטיחות

לא בכל מוצר אנחנו מוכנים או מעוניינים להשקיע את כל מה שצריך בכדי לקבל את האיכות הגבוהה ביותר, ובמרבית המקרים אנחנו מוצאים את הדרך המתאימה להתפשר בין איכות ומחיר. כאשר מדובר בציוד לעבודה בגובה אין שום מקום לפשרות, ואיכות הציוד הוא מרכיב מפתח בשמירה על בטיחותם של העובדים ושל הסובבים אותם. בבחירת ציוד לעבודה בגובה עידן בגובה מציעה לכם את ציוד הבטיחות האיכותי ביותר בשוק, ויחד עם זאת, מבטיחה גם את רמת המחירים הנוחה וההוגנת ביותר.

איך זה קורה? ובכן, לאיכות הציוד הבטיחות יש מינימום מסוים שצריך לעמוד בו, ומשם תוספת האיכות היא בדרך כלל שולית ביחס לערך שהיא מספקת. ככלל, לא נכון להיצמד לציוד שרק עומד בתקן, וחשוב להצטייד בציוד שמציע ערך איכותי גבוה יותר מזה המחוייב בתקן, אך לא גבוה מדי. בכל הקשור לנושא של ציוד לעבודה בגובה מקפידה בדיוק על הכלל הזה, מבטיחה רמת איכות גבוהה מאוד מחד, אך גם מחיר הוגן ואטרקטיבי שיאפשר הצטיידות רחבה ומספקת בקלות, מאידך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה