ציוד היקפי מומלץ לבית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

פעם נהגו לצייד כל מחשב עם ציוד היקפי. כיום, בעידן הבית החכם, לא רק המחשבים זקוקים לציוד היקפי מאיכות גבוהה. גם הבית עצמו יכול להתאבזר עם פריטים שונים שחלקם בעלי ערך אסתטי ואחרים בעלי ערך מעשי חשוב ביותר. 

  • ציוד אבטחה – לבית בטוח 

תחושת הביטחון האישי שלנו ושל בני משפחתינו נובעת מגורמים רבים. על מנת להפוך את הבית לסביבה יותר מוגנת בטוחה וטובה כדאי להשתמש בציוד אבטחה ביתי. מצלמות אבטחה שמחוברות לרשת יכולות להראות לכם בכל רגע מה קורה בבית. אתם יכולים לראות דרך מחשב נייד hp i7 או דרך הסמרטפון שלכם, מה קורה בחדרים השונים. מלבד מצלמות אבטחה ניתן להתקין גם מערכות אזעקה שנכנסות לפעולה אם מישהו זר מנסה לפתוח דלת ללא רשות או להיכנס דרך החלון. 

  • גם האינטרקום מחובר לרשת 

כפי שיש כיום מצלמות אבטחה שניתן לחבר ברשת (מצלמות IP) ניתן להתקין כיום גם מכשירי אינטרקום משוכללים במיוחד. מכשירים אלה שנקראים אינטרקום IP יכולים להראות לכם מי מצלצל באינטרקום, בין אם אתם במטבח או בסלון, במרפסת או אפילו בעבודה. אפשר לראות מי ניצב בדלת ואז להחליט האם לפתוח או לא. פתרון מסוג זה גם יכול להתאים לעסקים ביתיים ולעסקים בכלל. 

  • מפסקים חכמים, הכי נוח וחסכוני 

סוג נוסף של ציוד היקפי מומלץ לכל בית הינו המפסק החכם. למעשה, ניתן להתקין סוגים שונים של מפסקים כאלה, שיכולים להפעיל נורות חשמל או מכשירי חשמל מסוגים אחרים. את המפסקים הללו אפשר להפעיל או לכבות מהבית או מחוצה לו. גם אותם ניתן לחבר עם שליטה מקוונת או להגדיר שעות הפעלה וכיבוי רצויות. אם שוכחים מכשיר כזה או אחר דולק, ניתן להתחבר למפסק מכל מקום ולכבות את המכשיר. לדוגמא, מפסקים חכמים לדוד יכולים לאפשר לחסוך הון בהוצאות החשמל. ניתן גם לקבל חיווי על כמות המים החמים בדוד וכך להדליק אותו לפי הצורך, עוד לפני שחוזרים הביתה מהעבודה. 

  • תאורת חירום, שתמיד יהיה אור 

תאורת חירום גם היא שייכת לאותם פריטים שאף בית לא שלם בלעדיהם. תאורה מסוג זה יכולה לאפשר לכם ליהנות מאור בבית, גם במידה ובאותו הזמן מתרחשת הפסקת חשמל. לפני רכישת ציוד מסוג זה בדקו מהו שטף האור שהתאורה מסוגלת לייצר וכן כמה זמן תאורה מתקבל בהטענה מלאה. 

  • טלוויזיה חכמה, צפייה נוחה 

אוהבים סרטים, סדרות ותכנים בכלל? אם עוד לא קניתם טלוויזיה חכמה, זהו הפתרון שיכול לשנות את הרגלי הצפייה שלכם. במכשיר אחד אתם מכניסים אין ספור ערוצים אונליין. בטלוויזיה מסוג זה אתם יכולים להתקין אפליקציות ולצפות ישירות ואונליין בתכנים מכל העולם. זוהי השלמה מתבקשת למחשב שלכם. ואם רוצים צליל משובח יותר, ניתן לשלב את הטלוויזיה עם מערכת קולנוע ביתית. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה