עלות אזעקה לבית פרטי אינה גבוה ובעלת תמורה גבוהה:

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

עלות אזעקה לבית פרטיעלות אזעקה לבית פרטי אינה גבוהה כבעבר. ניתן להשיג מערכות מסוגים ואיכויות שונות במחירים נוחים וסבירים. העלות נקבעת על פי סוג המערכת, יכולותיה וחברת הייצור שלה. דבר נוסף המשפיע על המחיר הוא כמות החיישנים, היכן ימוקמו ועוד. ישנן שני סוגים עיקריים של מערכות אזעקה חכמות. מערכת קווית המחוברת באופן של חיווט בקירות ומערכת אלחוטית שעובדת ללא חיווט. שני הסוגים בעלי איכויות שונות ועלויות שונות.

עלות אזעקה לבית פרטי כמה בעצם זה עולה?

  • העלויות למערכות אזעקה קוויות נעים סביבות המחירים של 400 ₪ ועד 4,000 ₪
  • העלויות למערכות אזעקה אלחוטיות נעים בסביבות המחירים של 100 ₪ ועד 2,000 ₪.

המערכת הקווית יקרה יותר אך בעלת יכולת של יציבות ותשתית קבועה המקנה לה אמינות ואורך חיים. המערכות נחשבות איכותיות ביותר ואמינות אך התקנתם מורכבת ויקרה וכאשר יש צורך בתיקון בחיווט זה מייקר את ההוצאות. מערכות אלחוטיות מסתמכות על רשת אלחוטית ולכן יהיו רגישות יותר, כיום כמעט לא ניתן להרגיש ברגישות זאת, הן פשוטות ביותר להתקנה ותפעול ולכן מאפשרות מחירים נוחים ואיכות גבוהה ביותר של הגנה. הן גם מספקות התרעות ישירות לנייד וניתן לבצע מעקב ופיקוח מכל מקום ומכל מחשב.

ניתן בנקל לעשות בדיקה מקיפה באינטרנט ולבחון את המחירים וסוגי המחירים. לבחור את המוצר והחנות הרצויה בכל זמן, מכל מקום ובמהרה. ניתן גם לבצע שיחת ייעוץ והכוונה על מנת לקבל מושג ברור איזה מוצר כדאי לרכוש. לפני שיחת הייעוץ כדאי להגיע מוכנים עם פרטים ברורים של הרצונות, הצרכים שאלות וכדומה כמו כן כדאי לספק את מירב הפרטים על הבית כגון גודלו, מיקומו, הפתחים והכניסות לבית כמו גם צילום של פנים הבית והחוץ.

 המערכות פועלות בעזרת חיישנים הרגישים ומזהים ניסיונות חדירה או תנועה חשודה על פי שינויי טמפרטורה ודרכים נוספות יש חשיבות למיקום החיישנים ומספרם וחילוקם הנכון בחלל הבית כמו גם מחוצה לו בעת הצורך. כמות החיישנים תאפשר הגנה מרבית על כמות החללים והכניסות ותהיה לה השפעה על המחיר. רצוי לעשות בחירה מושכלת בעזרת ייעוץ של כמות החיישנים ומה המיקום הנכון ביותר עבורם על מנת לספק את ההגנה המקסימלית לטווח השטח הגדול ביותר.

מערכת אזעקה פועלת בדרך פשוטה ויעילה:

  1. זיהוי תנועה חשודה או ניסיון פריצה על ידי החיישנים.
  2. אזעקה מופעלת באופן אוטומטי ומיידי
  3. הודעה נשלחת באופן אוטומטי ומיידי לבעלי הבית לנייד.
  4. האזעקה מרתיעה מיידית את הגורם הלא רצוי. בעזרת צליל חזק אור וכדומה.

אין צורך להכביר במילים בחשיבותה ובחיוניות של מערכת אזעקה לבית. בימים לא צפויים אלו כאשר תחושת המוגנות ירדה באופן משמעותי חשוב ואחראי להתמגן ולשמור על הבית ובני הבית. זהו המעשה החיוני הדחוף והמשמעותי לעשותו. במחיר סביר ניתן ואפשרי למגן את היקר לנו מכל ולכן צריך לפעול בנחישות ולעשות זאת בהקדם האפשרי.

מערכת אזעקה תתרום רבות לשקט הנפשי של בעלי הבית. תאפשר שינה בטוחה ורגועה, כמו גם ידיעה שהבית מוגן גם כאשר לא נמצאים בו. הידיעה שבני הבית מוגנים כמו גם הרכוש מעלה את תחושת הבטחון ומאפשרת רוגע בחיי היום יום.

לסיכום, עלות אזעקה לבית פרטי אינה יקרה ביחסית לתמורה הגדולה שהיא מקנה בשמירה על הבית והדרים בו לשנים ארוכות. יש לבחור בקפידה את סוג המערכת שתתאים באופן מיטבי ומקסימלי לבית וליושביו. ולמהר לקנות בשל הביקוש הרב אשר קיים.

עלות אזעקה לבית פרטי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה