אזעקה אלחוטית עם סים חכמה ועדכנית

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

אזעקה אלחוטית עם סיםמערכת אזעקה אלחוטית עם סים הינה מערכת חכמה. הסים מאפשר סנכרון לפלאפון נייד. מאפשר שליחת הודעות ואף שיחות בזמן אמת לאירועים שונים, כגון: ניסיון פריצה, דליקה, דליפת גז וכדומה, לנייד הבעלים. אפשרות זאת יעילה לתגובה מידיית של בעלי הבית או המבנה, עסק וכדומה. המערכות מתריעות על ניסיונות חדירה מכל מיקום ובעלות חיישנים אלחוטיים.

כיצד פועלת מערכת אזעקה אלחוטית עם סים?

  1. המערכת פועלת על חיישנים הרגישים לשינוי טמפרטורה.
  2.  כאשר החיישנים מזהים, תנועה, פריצה, פתיחה וכדומה באופן מידי ואוטומטי מופעלת אזעקה
  3. האזעקה מרתיעה ומבריחה את המנסים לחדור אל המבנה.
  4. באופן אוטומטי ובזמן אמת נשלחת הודעה או שיחה לבעלי הבית ישירות לנייד.

החיישנים הפזורים ברחבי הבית ואף מחוצה לו פועלים במגוון שיטות. ישנם חיישנים שיפעלו בעת שינוי טמפרטורה גלאי נפח וישנם חיישנים הפועלים על מגנט אשר בעת ניתוקו מפעיל חיישן ואזעקה. ישנם סוגים שונים של גלאים גלאי וילון, גלאי תנועה וגלאי מפסק דלת. מספר הגלאים וסוג הגלאים משפיע על עלות המערכת. טיב ההגנה על הבית תלוי בכמות החיישנים ובאופן מיקומם ברחבי הבית ומחוצה לו.

המערכות יספקו הגנה בעת ניסיונות חדירה מהגג, מהחלון מהקירות שריפה וכדומה. החיישנים עובדים על בטריות, ובחלקן יש שלט אשר מאפשר כיבוי והפעלה של המערכת מרחוק. כמו כן אפשרות לשליטה מהנייד וכמובן קבלת התראות לנייד בזמן אמת.

המערכות מספקות הגנה מקסימלית וראש שקט לגרים בבית וגם לזמן שהבית ריק. מובטחת שינה ערבה ובטוחה בלילה כמו גם שמירה על הרכוש בזמן שהבית ריק. אין ספק כי בימנו יש צורך חיוני אמיתי ודחוף למיגון היקר לנו מכל. המערכות החכמות בעלות מחירים סבירים השווים לכל כיס ותקציב ומוטב להזדרז ולהתמגן בהקדם.

מחירי האזעקות האלחוטיות  נעים בין 100 ₪ למערכת ועד ל 2,000 ₪ ואף יותר. המחירים נקבעים על פי טיבה של המערכת וחברת הייצור של המערכת.

יתרונותיה של המערכת:

  • יעילה חסכונית וחכמה
  • המערכת אינה זקוקה לתשתית מוכנה בקירות להתקנתה. המערכת פועלת ללא חיווט.
  • המערכת קומפקטית ואסתטית
  • ניתן בקלות להעבירה בית באם יש צורך בהעברת דירה או רילוקיישן לדוגמא.
  • המערכת פועלת באופן אוטומטי בזמן ניסיון חדירה, דליקה וכדומה.
  • המערכת מספקת הגנה והרתעה ליושבי הבית
  • מספקת שליטה, פיקוח ושליחת מסרונים ושיחות לנייד של בעלי הבית.

לאור העובדה של ביקוש גדול מהצרכנים למערכות אלו בשילוב עם יכולת טכנולוגית לייצור מסיבי ולתכונות המערכת האלחוטית, המחירים ירדו וכיום ניתן בקלות יתרה למצוא מערכות במחירים סבירים ונוחים ולהנות מהשקעה נוחה במוצר שיספק הגנה מרבית למשך שנים רבות וארוכות. זוהי רכישה חכמה אחראית וחיונית לכל מי שרוצה לשמור על ביתו ויקיריו.

כאשר מתקינים מערכת אלחוטית לבית ניתן להנות מראש שקט לגבי איכות ההגנה ואפשרותיה. מערכת אזעקה תספק לגרים בבית, שינה שקטה ובטחה בלילה ורוגע גם כשהבית ריק ונדרש לשמור על הרכוש. 

כאשר נגשים לרכוש מערכת אזעקה חכמה עם סים, כדאי לעשות סקר שוק ראשוני וכמו כן להכין רשימת שאלות מפורטת על כל הנושאים שיש להבין על מנת לבנות את מסגרת התקציב. מומלץ לספק כמה שיותר פרטים על גודל הבית, דרכי גישה אל הבית כגון כניסות, חלונות וכדומה, מיקומו של הבית וגודלו. על מנת לדעת כמה חיישנים יש להציב במרחב הביתי ואף החיצוני.

אזעקה אלחוטית עם סים תספק הגנה מקסימלית וההשקעה שווה את התועלת!

עלות אזעקה אלחוטיתעלות אזעקה אלחוטית כבר לא גבוהה כפי שהייתה. המחירים נוחים וסבירים ובעלות לא גבוהה ניתן לספק הגנה לבתים פרטיים ומבנים בכלל. המחירים יכולים לנוע בין 100 ₪ לעד 2,000 ₪ ואף יותר. מחירי האזעקות נקבעים על פי סוג המערכת, איכותה, החברה שמייצרת את המערכת, מספר חיישנים וכדומה. במחיר סביר ניתן לקבל תמורה להשקעה. הגנה מיטבית ואפקטיבית לשנים ארוכות.

איך בודקים עלות אזעקה אלחוטית?

  •  עורכים חיפוש ראשוני להתרשמות באתרי החנויות באינטרנט
  • מחליטים על מסגרת תקציב ראשונית
  • בוחרים חנות על פי קריטריונים של איכות, אמינות, ניסיון, מקצועיות ושרות.
  • מבצעים בדיקת התאמת ציפיות מהמוצר ושואלים את כל השאלות הנדרשות למערכת שתתאים בדיוק לבית. מספקים את האינפורמציה על גודלו של הבית, חלונות, כניסות, חדרים כמו גם היכן ממוקם הבית ואיך נראה חוץ הבית. ניתן אפילו להוסיף תמונות.
  • מוודאים זמני משלוח, אספקה והאם קיים צורך בהתקנה.
  • לאחר השלבים האלו ניתן לדעת באופן מדויק את העלות שתתאים ספציפית לצורך, של מיגון לבית, לעסק למקום עבודה, מחסן או כל מבנה שיש צורך להגן עליו.

בעקבות הזמנים הלא צפויים ועלייה ברמת האלימות, מוצרים כגון מערכות אזעקה נמכרים בקצב מהיר. בזמן משבר הקורונה היו עיכובים במשלוחים אשר קיימים עד היום ועיכובים בייצור. מוטב להזדרז ולקנות ולבדוק מה קיים במלאי החנות על מנת לאפשר מגוון אפשרויות בחירה.

מערכת אלחוטית הינה מערכת אשר אינה מחוברת לחיווט. הדבר מקנה לה יתרון של התקנה מהירה ופשוטה, עלות חסכונית, קומפקטיות וניידות. המערכת פועלת בעזרת חיישנים הפזורים במרחב הבית ואף מחוצה לו ומאפשרת זיהוי וודאי ומהיר של ניסיון פריצה או תנועה חשודה. ישנם חיישנים המסוגלים להפעיל את המערכת גם במקרים של דליקה דליפת גז וכדומה. 

כמות החיישנים משפיעה על מחיר המערכת ולכן מומלץ לעשות בחירה מושכלת של כמות מספקת של חיישנים אשר יגנו על טווח רחב יותר. אך עם זאת לעשות זאת במידה על מנת להישאר בתחום תקציב סביר. מומלץ להתייעץ באיש מקצוע שייתן את דעתו לגבי המספר המומלץ לפי המטראז' של המבנה המיקום והצרכים הספציפיים.

מערכת אלחוטית פועלת באופן מובנה יעיל ומסודר באופן הבא:

  1. זיהוי תנועה או ניסיון חדירה
  2. הפעלה מיידית ואפקטיבית של אזעקת צליל , אור וכדומה
  3. התרעה מיידית הנשלחת לנייד הבעלים
  4. הרתעת הגורם הפוגע והרחקתו.

המערכת תייצר הרתעה ותרחיק גורמים לא רצויים מקרבה לבית או למבנה. היא ניתנת להתקנה בכל מבנה וכמעט בכל מקום ותנאים. כמו כן עלותה ועלות התקנתה לא גדולים. והאחזקה שלה פשוטה. המערכת אמינה ובעלת אורך חיים ארוך.

המערכת מתאימה למי שמחפש התקנת אזעקה מהירה וקלה. חיסכון בזמן וכסף. יכולת לפיקוח ושליטה מרחוק מכל מקום ובכל שעה. מערכת אמינה שתתריע בזמן אמת בלי חוכמות באופן מיטבי ותספק התראות בזמן אמת אשר יאפשרו תגובה מידית והולמת. כמו כן המערכת עובדת בחלקה על בטריות כך שבמצב של הפסקת חשמל היא ממשיכה לעבוד ולהגן על המבנה או הבית. כמו כן ניתנת בקלות להעברה ממקום למקום לדוגמה באם עוברים דירה או במקרים אחרים בהם יש צורך בהעברת המערכת.

לסיכום, עלות אזעקה אלחוטית אינה גבוהה ומאפשרת תמורה הולמת וגבוהה להשקעה חד פעמית המספקת הגנה מרבית ומתמשכת לאורך שנים. יש לעשות תכנון ובדיקה נכונים ולהגיע לתקציב ועלות המתאימה לצרכים הספציפיים של הקונים. כמו כן מומלץ להזדרז ולוודא שהמערכת קיימת במלאי.

אזעקה אלחוטית עם סים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה