עיצוב בית חכם

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

ערכות בית חכם הן מערכות פופולאריות מאוד בשנים האחרונות. לא מעט קבלנים שהתחילו לבנות בניינים עם דירות שמגיעות עם מערכות בית חכם כחלק מהבית. מערכות הבית החכם משפרות את איכות החיים של דיירי הבית ומסייעות לכל אדם לחסוך זמן ולא פעם גם כסף. אם החלטתם להוסיף לביתכם מערכת בית חכם, אך אתם חוששים שהדבר יפגע בנראות הוויזואלית של הבית, או שאתם פשוט מחפשים את הדרך להפוך את הבית שלכם לבית חכם עם המערכות הנדרשות לכך ובד בבד לעצב אותו מבחינה פנימית בצורה מושלמת, כדאי מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור מימוש מטרה זאת.

 

כיצד ניגשים לתכנון פרויקט בית חכם?

בית חכם הוא בעצם בית שכולל מערכת המצויה בבית ובאמצעות אביזרים מיוחדים מאפשרת שליטה על מוצרי החשמל השונים בבית דרך אפליקציה. ניתן לשלוט על מוצרי החשמל שבבית בכל מקום ובכל זמן. אם החלטתם ללכת על יישום המערכת המדוברת בביתכם, חשוב לעשות את זה בצורה נכונה. הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים בעל ניסיון מקצועי רחב היקף וידע מקצועי בתחום, יכול לסייע לכם כיום לתכנן תוכנית עיצוב הכוללת בין היתר את המערכת הנדרשת לבית חכם, בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. עליכם להחליט מראש מהו התקציב אותו אתם מקדישים לפרויקט, באיזה מוצרי חשמל אתם מעוניינים שהמערכת תשלוט, אם האם אתם מעוניינים שתהיה לכם שליטה גם על התאורה שבבית או שמא יותר חשוב לכם לשלוט על הדוד או המזגן. כמו כן, כיום ניתן למצוא מוצרים משלימים כגון: אינטרקום, מצלמות אבטחה ורמקולים ועל כן עליכם להחליט אם אתם מעוניינים בכך.

כמובן שיש לגעת גם בתחום עיצוב הבית, הפונקציונאליות של כל אביזר או רהיט שמשלבים בו, הדקורטיביות ועוד.

 

כיצד עיצוב פנים ובית חכם משתלבים באופן מקצועי?

לא מעט אנשים כאמור חוששים שהם לא יצליחו לעצב את ביתם כפי שהם חולמים וזאת בשל הבחירה במערכות בית חכם. אולם, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים מקצועי ומנוסה בתחום, ידע כיצד לסייע לכם בשילוב בין עיצוב הבית בדיוק בסגנון העיצוב המבוקש שלכם תוך שילוב מוצרי הבית חכם. ניתן להטמיע טלוויזיה במראה של הארון בחדר השינה, רמקול בתוך עציץ בגינה ועוד. כמו כן, עבור הטמעת מערכת בית חכם אין שום צורך לשבור קירות או לבצע שינויים במבנה הבית.

הבחירה המתבקשת לעיצוב פנים של בית חכם היא עיצוב פנים מודרני אשר מתאפיין במספר אלמנטים שונים: קווים נקיים, קווים ישרים וצורות גאומטריות, הדפסים עדינים או פסים על כריות ווילונות, ריהוט מרחף, פתרונות אחסון חכמים, מעקות זכוכית דקורטיביים ויוקרתיים, גופי תאורה רבים ובהירים, מנורות קיר, עמעמים ועוד. העיצוב צריך להיות כמה שיותר פרקטי על מנת לנצל את החלל בצורה ראויה ואיכותית לצורך מגורים.

 

כיצד בוחרים איש מקצוע מתאים לעיצוב בית חכם?

איש המקצוע המתאים עבור עיצוב בית חכם בצורה הטובה ביותר הוא הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, אשר למד את התחום במוסד לימודים ידוע ונחשב והוא בעל ניסיון רחב היקף בתחום וידע מקצועי רלוונטי לתהליך העיצוב המדובר.

איש מקצוע מעין זה לומד במסגרת תוכנית הלימודים שלו אודות תכנון אדריכלי, עקרונות תכנון, מערכות מבנה, תכנון הנדסי,  חישוב סטטי, תורת בנייה, חומרי בנייה, הנדסת אנוש, שרטוט אדריכלי תלת ממד או ממוחשב, תורת הצבע, עיצוב פנים וארגון חלל, המחלה חזותית, תולדות אדריכלות ועיצוב, בניה ירוקה, עיצוב אקלימי ועוד. הידע הנרחב שהוא צובר במהלך לימודיו מאפשר לו לעצב לכם בית חכם מושלם הן מההיבט הפונקציונאלי והן מההיבט הדקורטיבי.

 

קרדיט תמונה: freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה