ניהול פרויקט בניה

הבית כבר חכם ואתה?בית חכם במחיר מצחיק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

*אזור חדרה עד גדרה

 

עצם העובדה שבחרתם לבנות את ביתכם בעצמכם במסגרת פרויקט בנה ביתך למשל, אינה אומרת שאתם צריכים גם לנהל אותו. ניהול פרויקט בניה היא משימה שדורשת ידע מקצועי, ניסיון והיכרות עם תהליך הבנייה ואנשי המקצוע המעורבים בו, ולשם כך אתם רוצים לצידכם אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים שילוו אתכם וינהלו עבורכם את הפרויקט כולו.

 

מה זה בעצם ניהול פרויקט בניה?

פרויקט בניה הוא תהליך מורכב, הכולל בתוכו שורה ארוכה של אלמנטים מקצועיים, כללים, עקרונות וכמובן אנשי מקצוע רבים המעורבים בתהליך. ניהול הפרויקט הוא מרכיב מפתח בהצלחתו ואם חשוב לכם שהפרויקט שלכם יסתיים עם התוצאות הטובות ביותר, בין שמדובר בבניית בית חדש ובין שמדובר בשיפוץ הבית הקיים, אתם רוצים לצידכם גורם מקצועי שיודע לנהל את הפרויקט ביד רמה, ולהבטיח שהכל מבוצע בצורה שעולה בקנה אחד עם האינטרסים שלכם.

 

מה כולל ניהול פרויקט בניה?

ניהול פרויקט בניה של בית חכם כולל בתוכו את כל המרכיבים הנדרשים על מנת להוציא את הפרויקט אל הפועל ולהביא אותו בהצלחה אל סיומו. בכלל זה, גיוס אנשי המקצוע הנדרשים כמו אדריכל, קונסטרוקטור, קבלן ביצוע, קבלני משנה וכן הלאה, הזנקת תהליכים רגולטוריים כמו בקשת וקבלת היתר בניה, בניית תכנית בנייה ואישורה על ידי קונסטרוקטור וכדומה. כמו כן, מנהל הפרויקט אחראי על גיוס מפקח בניה שיפקח על כל תהליך הבניה, מוודא כי העבודה מבוצעת על פי לוחות הזמנים שנקבעו ועל פי תכנית הבניה, וכי כל אחד עושה את עבודתו במועדה ובצורה הטובה ביותר.

 

מי מספק את השירות של ניהול פרויקט בניה?

ניהול פרויקט בניה הוא שירות המוצע על ידי חברות הנדסה המספקות שירותים מקצועיים לענף הבניה. חברות אלה יודעות להעמיד לרשותכם שורה של אנשי מקצוע שייקחו חלק בפרויקט, כך שלא תצטרכו לחפש כל איש מקצוע בנפרד. אבל כאמור, הערך המרכזי של השירות נובע מעצם הניהול של כל המרכיבים יחד, כך שהכל יפעל כמו שעון על אף ולמרות שלכם עצמכם, כלקוחות, אין כל ידע מקצועי בתחום הבנייה ובניהול פרויקטים.

 

אם אתם יוצאים לפרויקט חדש של בניית בית חדש או שיפוץ בית קיים, עליכם להכיר בכך שאת המרכיבים המקצועיים של הפרויקט יהיה עליכם להוציא לאנשי מקצוע המכירים את התחום, ובכלל זה, ואולי בעיקר בתחום של ניהול פרויקט בניה. נוכחות של גורם מקצועי מנהל יכולה לחסוך לכם הוצאות רבות, טעויות רבות ועוגמת נפש רבה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים
Titmateg
Titmateg

TITMTEG בית חכם היא חברת טכנולוגיה מן השורה הראשונה, שמציעה לכם את כל מה שאפשר לחשוב עליו בתחום הבית החכם
החברה נחשבת לאחת החלוצות המובילות בתחום הבית החכם בישראל ובהיותה כזאת, יודעת להציע לכם מגוון פתרונות בית חכם, החל מפתרונות נקודתיים למערכות ספציפיות בבית וכלה בהפיכת הבית כולו לבית חכם על כל הרכיבים והמערכות המותקנים בו.

בחברת TITMTEG בית חכם תוכלו למצוא אנשי מקצוע, שחיים את התחום מבוקר עד ערב, יום אחרי יום, שמכירים את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק וגם את אלה שיצאו ממש היום, שיודעים להתאים לכל לקוח את הפתרונות המתאימים לו גם בכפוף לשיקולי תקציב וגם בכפוף לשיקולי יעילות ושנותנים לכם את כל זה עם הרגשה מובהקת שיש לכם עסק עם אנשי מקצוע אמינים,מסורים ואכפתיים שדואגים לכם.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*אזור חדרה עד גדרה